Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

  1. #1
    Awatar MeryElf
    MeryElf jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-09-2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Posty
    152

    Exclamation Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Hej wszystkim!
    Ostatnio zaczęłam biegać i ćwiczyć.
    Ćwiczę w domu 6 dni w tygodniu i 2 razy chodzę na basen, biegam co 2 dzień.

    Zaczęłam się zastanawiać jak rozplanować ćwiczenia żeby zoptymalizować efekty.
    Czy prawdą jest, że najpierw spalanie a potem siła?
    Ile razy w tygodniu powinny być wykonywane ćwiczenia siłowe na poszczególne mięśnie żeby dało to efekty?

    Najbardziej zależy mi na spaleniu tkanki tłuszczowej, ale chciałabym też podkreślić mięśnie i wyglądać smukło, a nie chudo.

    Najwięcej tłuszczu mam na brzuchu, ale najbardziej nienawidzę fałdek na plecach...
    Ze względów zdrowotnych muszę wzmocnić mięśnie pleców, ale ich nie przetrenować.

    Mój aktualny rozkład ćwiczeń:
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

    Czy ktoś coś doradzi?
    Moje wypociny Forum JestemFit.pl


  2. #2
    marlenkaa26 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    14-11-2014
    Posty
    75

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    A uprawiacie też jakiś sport typu tenis? [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jaki sprzęt jest do tego potrzebny i czy każdy może spróbować?

  3. #3
    pawelg83 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    30-11-2015
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    12

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Jeżeli chcesz wprowadzić trening siłowy do planu, to zacznij od FBW. Skorzystaj z podpowiedzi w Google i wyszukaj przykładowe plany. Ten rodzaj treningu jest formą wstępu do bardziej zaawansowanych planów treningowych. Nie oznacza to oczywiście, że jest lightowy... FBW również wymaga wysiłku a tym samym buduje mięśnie. FBW powinnaś wykonywać 2-3 razy w tygodniu. Pozostałe dni możesz spożytkować na ćwiczenia aerobowe. Basen, rower i bieganie (30-50 min/dziennie) powinny być idealnym uzupełnieniem treningu FBW. Z czasem możesz wprowadzić do ćwiczeń interwały co dodatkowo zwiększy wytrzymałość organizmu. Pamiętaj żeby ćwiczyć minimum 20 min/dziennie. W przypadku FBW będzie to pewnie 1 godzina.
    A kilka ciekawych porad możesz przeczytać również [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  4. #4
    WiktoriaZięba jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    24-11-2016
    Posty
    27

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Zawsze możesz dodać do swojego repertuaru ćwiczenia w domu. Ja tak robię korzystając ze sprzętu marki [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i jestem bardzo zadowolona.

  5. #5
    Linda33 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-10-2017
    Posty
    2

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Prócz ćwiczeń zadbaj o swoją dietę, wprowadź np witaminy dla kobiet, kolagen w płynnej formie. Dużo dowiedziałam się ze strony [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] Mam problem ze stawami i również ćwiczę często i regularnie. Miewam bóle stawów głównie biodra. Kolagen mi bardzo pomógł.

  6. #6
    Mariolka123 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    13-11-2017
    Posty
    18

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Na poziomie początkującym nie obejdzie się bez pomocy trenera. Bo jak inaczej nauczyć się prawidłowej techniki? No nie ma szans na szybkie efekty. Ja swojego trenera znalazłam tutaj:*[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Nie ma wygodniejszej wyszukiwarki trenerów na całą Polskę

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •