Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Rower stacjonarny pytania

  1. #1
    zagwostka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-11-2016
    Posty
    10

    Domyślnie Rower stacjonarny pytania

    Czesc, zaczynam na powaznie brac sie za odchudzanie swoich ud. Wyczytałam ze najlepiej to robic na rowerze stacjonarnym więc jestem na kupnie i w związku z tym mam pare pytan. 1. jaki kupic zeby był dobry a zeby nie przeplacic? 2. czy przed jazdą trzeba jeszcze robic rozgrzewke czy sama jazda pomału już może byc rozgrzewką? Pytam bo pamiętam naszego wf-iste z liceum który miał fioła na punkcie rozgrzewki, zawsze mówił jaka jest wazna i chyba mi to zostało

  2. #2
    kucjoa jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-08-2015
    Posty
    6

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Mysle że pedałowanie w umiarkowanym tępie juz jest samo w sobie rozgrzewka, a jak przyspieszasz no to masz normalny trening.

  3. #3
    Ania_ABCfitness jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-10-2014
    Posty
    48

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    To prawda, że trening na rowerku stacjonarnym może skutecznie wspomóc odchudzanie dolnych partii ciała. Jest mnóstwo rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy jego zakupie: rodzaj oporu, masa koła zamachowego, zakres stopni obciążenia, regulacje i dodatkowe funkcje. Szczegółowo opisujemy je w artykule na naszym blogu: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Sądzę, że znajdziesz tam odpowiedzi na wiele swoich pytań, ale gdybyś miała jeszcze jakieś - pytaj śmiało. Rozgrzewka faktycznie spełnia olbrzymią rolę w każdym treningu. Jest nieodzowna, bo przecież nikt z nas nie chce nabawić się kontuzji ani przeciążyć mięśni. Jeśli chodzi o jej formę, wszystko zależy od Ciebie. Możesz - tak jak sugeruje moja przedmówczyni - przeprowadzić rozgrzewkę na rowerku, wybierając na początek mniejszy opór. Możesz także wybrać zupełnie inną formę rozgrzewki, chociażby po to, żeby urozmaicić swój trening. Wystarczą ćwiczenia rozciągające, ale świetnie sprawdzą się też różne akcesoria, np. skakanka, hula hop albo ekspander. Wszystkie przyrządy tego typu możesz zakupić w naszym sklepie. Zapraszam
    Ekspert sklepu ABCfitness

  4. #4
    zagwostka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-11-2016
    Posty
    10

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Tez chyba ostatecznie jestem za inną rozgrzewką niz sam rower, ja sie szybko zniechęcam wiec racja ze lepiej urozmaicic. Chyba nie będa bardzo drogie te akcesoria to coś sobie kupie albo faktycznie tylko porozciągam bez niczego. Za to sam rower myslałam ze jest mniej skomplikowany, ze ten mechanizm jest prostszy i troche wszystko jedno jaki sie wybierze a będzie ok. Mozesz polecic cos konkretnego w dobrej cenie? Zebym sobie to zobaczyła na przykladzie

  5. #5
    Ania_ABCfitness jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-10-2014
    Posty
    48

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Oczywiście, proponuję Ci na przykład jeden z najnowszych modeli w naszym sklepie: Sapphire SG-911B Falcon [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Posiada magnetyczny system oporu, 7-kilowe koło zamachowe, 8-stopniową regulację oporu, sensory pomiaru pulsu, a do tego specjalnie wyciszoną pokrywę. Ce****e go też atrakcyjny design, a przez to, że jest dostępny w różnych wariantach kolorystycznych, może także stanowić ciekawy element wyposażenia mieszkania. Po przekierowaniu na stronę sklepu możesz zapoznać się z opiniami osób, które już wypróbowały ten sprzęt.
    Ekspert sklepu ABCfitness

  6. #6
    kwitnaco jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    02-10-2017
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Po raz kolejny warto zaznaczyc, ze nie da sie schudnac tylko i wylacznie z okreslonych rejonow. Jak juz tracic tkanke tluszczowa - to wszedzie

    Rowerek stacjonarny to glownie cardio, dopiero przy duzym obciazeniu mozemy mowic tu o wzrostach w postaci masy miesniowej. Tak wiec, jesli twoim celem jest utrata tluszczyku, to polecalabym maksymalnie godzinne sesje na srednim obciazeniu i to PO rozgrzewce.

    A jak z twoim treningiem silowym? Praktykujesz?

  7. #7
    zagwostka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-11-2016
    Posty
    10

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Hohoho waga maksymalna użytkownika 120 kg to ze mną jeszcze nie jest tak żle ale ceny to ja tam nie widze a prosiłam zeby nie była bardzo wygórowana. Nie, typowego siłowego to nie praktykuje. Z nowinek: kupiłam sobie skakanke ale strazsnie szybko sie męcze i stopy mnie bola, nie wiem czy to normalne?

  8. #8
    Ania_ABCfitness jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-10-2014
    Posty
    48

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Cenę rowerka możesz sprawdzić po przekierowaniu na stronę sklepu internetowego. Poniżej opisu produktu jest przycisk, który do tego służy. Model SG-911B, o którym rozmawiamy kosztuje aktualnie 459 zł zamiast 599 zł. W prezencie dorzucamy do niego kalkulator kalorii, który pomoże Ci monitorować postępy, e-booki na temat odchudzania, w których znajdziesz kilka porad praktycznych oraz rabat na kolejne zakupy w naszym sklepie. Jeśli chodzi o skakankę, ten rodzaj rozgrzewki wymaga pewnej kondycji, więc to naturalne, że na początku czujesz się zmęczona. Stopniowo zwiększaj tempo i liczbę podskoków, a po jakimś czasie z pewnością zauważysz różnicę. Aby stopy nie bolały, a ryzyko kontuzji zostało zminimalizowane, warto ćwiczyć w obuwiu sportowym, nigdy boso.
    Ekspert sklepu ABCfitness

  9. #9
    kucjoa jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    18-08-2015
    Posty
    6

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    Ja w formie rozgrzewki stosuje dywanówki, porozciągam sie i dopiero wskakuje na bieżnie (bo ja akurat na biezni cwicze). Najlepiej sobie kupic mate i na niej sie gimnastykowac. Ja np w domu nie mam wogóle dywanów wiec na panelach to troche twardo. Naprawde polecam, w kazdym sklepie sportowym kupisz albo w internecie zamówisz, czasem nawet są w jakichs marketach na akcjach tematycznych

  10. #10
    Ania_ABCfitness jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-10-2014
    Posty
    48

    Domyślnie Odp: Rower stacjonarny pytania

    To prawda, mata do ćwiczeń znacznie poprawia komfort treningu. Chroni przed twardą, niewygodną powierzchnią, ale też przed urazami i stłuczeniami, ślizganiem się oraz chłodem podłogi. Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego sklepu: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i do zakupów Jeśli będę mogła jeszcze jakoś pomóc, pytajcie.
    Ekspert sklepu ABCfitness

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •