Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Czy ktoś z was ma suplement do treningów?

Eliminator jest nieaktywny Nowy na forum

Domyślnie Czy ktoś z was ma suplement do treningów?

Tak jak w temacie chciałem się zapytać, czy ktoś z was do treningów bierze też jakiś suplement? Trenuje od niecałego roku, dlatego jestem jeszcze trochę zielony w tym temacie. Zależy mi na redukcji tłuszczu i przyroście tkanki mięśniowej, żeby to ciało nie było takie miękkie. Z góry mówię, że nie interesują mnie żadne syntetyki, tylko naturalne suple.

MarcelMarkow jest nieaktywny Nowy na forum

Domyślnie Odp: Czy ktoś z was ma suplement do treningów?

A jaką dietę stosujesz? Ważne jest, aby dobrać suplement, który będzie współgrał z planem treningowym i spożywanymi posiłkami. Wtedy masz gwarancję lepszych efektów i większej przyswajalności.

zarwi jest nieaktywny Nowy na forum

o masakro, a co to się dzieje, że tylu wspaniałych trenerów i konkursów tu polecają :P a co do supli, ja odkąd pamiętam coś brałem do ćwiczeń, zależy po prostu jaki efekt chcesz uzyskać. Jeśli suple będą naturalne, l-karnityna czy l-arginina, to nie widzę przeszkód, ale standardowo - jaki wzrost, waga, procent tkanki, dieta, trening?

Kodżak jest nieaktywny Nowy na forum

Pewnie każdy ma tu swoją historię treningową, ale po pierwsze na bank nie bierz się za żadne syntetyki, bo to tylko pogorszy sprawę. tak jak ktoś tam wyżej napisał arginina, karnityna to podstawa, do tego warto dobrać tribulus, bo to zwiększa poziom testosteronu i wyniki w treningu też będą lepsze. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że lecę na LargoMass i to ponad rok. Progres duży, a motywacja do dalszego działania jeszcze większa.

Ania_ABCfitness jest nieaktywny Nowy na forum