Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33
Like Tree2Lubią to

Wątek: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

  1. #11
    noemcia jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    09-04-2004
    Posty
    10,707

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Strategiczny zatrzymywacz bardzo mi się podoba Mnie najczęściej zapycha herbata,
    piję hektolitrami, ale ból jest taki, że muszę trochę spędzić w kuchni zanim się zaparzy
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  2. #12
    siringa Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Noemciu,
    dziękujemy za "użycie kleju"

    Różne herbatki można zaparzać w termosie
    i stawiać jako "barykadę"
    Wtedy omija się bezproduktywne czekanie
    i niuchanie po zakamarkach.

    Ja jednak nie uznaję zwykłej herbaty z termosu.

    ---------- Wiadomość dodana 18-12-2009 o 12:14 ---------- Poprzednia wiadomość dodana 17-12-2009 o 14:25 ----------

    Kolejne 8 minut gimnastyki

    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

    Tam są różne inne filmiki z ćwiczeniami.
    Zawsze mozna cos dla siebie znależć



    .
    Ostatnio edytowane przez siringa ; 18-12-2009 o 12:16

  3. #13
    Awatar Mormonka
    Mormonka jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    19-11-2009
    Posty
    2,142
    Wpisy na blogu
    21

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Przyszlam podzielic sie pomyslem na tanie pomoce do cwiczen.
    Hoolahoop i skakanka.
    Jak zesmy w mlodosci skakaly i hulaly to chude bylysmy
    Cel #1 - 85 kg

    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  4. #14
    Awatar adziam
    adziam jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    03-03-2005
    Mieszka w
    Europa
    Posty
    23,383

    Smile Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Fajny wątek ,a ponieważ sobie troche podczytuje postanowiłam dodać trochę ćwiczeń z piłką, którą mam i bardzo lubię na niej ćwiczyć. [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i jeszcze [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] ,trochę pilatesa z piłką [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] , [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] może się komuś przyda.

    ---------- Wiadomość dodana o 20:05 ---------- Poprzednia wiadomość dodana o 17:53 ----------

    Może jeszcze dodam krótki zestaw ćwiczeń rozciągających który mi pomógł zmniejszyć ból kręgosłupa [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  5. #15
    siringa Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Bardzo wiele dobrego może uczynić odpowiednie nastawienie do siebie samej i w życiu i w odchudzaniu tym bardziej.
    Do siebie t akiej jaką jesteś.
    To, o czym poniżej, nie jest wcale takie trudne. Nie wolno tylko zaczynać z pewnością niemal, że to się nie uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda

    Zaczynasz zaraz po pierwszym porannym wejściu do łazienki. Stajesz tak, żeby twarz była widoczna w lustrze i uśmiechasz się do siebie.
    Nie wychodzi? No to trzeba zastosować wszelkie formy przymusu, aby wydusić z siebie ten uśmiech. W końcu to do siebie masz się życzliwie uśmiechnąć.
    Wyjdzie, jeśli od początku nie zabarykadujesz się myślami typu – a dlaczego mam się uśmiechać jak… i tu 100 powodów ciężkiego raczej kalibru. Włącz pozytywne myślenie, choćby o tym, ze dziś na pewno spotka Cię coś przyjemnego. I nie twierdź, że wiesz lepiej, że na pewno nie spotka.
    Przed wyjściem z łazienki trzeba ten uśmiech powtórzyć. Łatwiej pójdzie niż za pierwszym razem.
    Jutro zapomnisz?
    Umieść w łazience jakiś przypominacz np. przyklej z boku lustra jakiś „znaczek”.

  6. #16
    Awatar krysial
    krysial jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Mieszka w
    Głogów
    Posty
    715

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Mój sposób na niejedzenie to jednak unikanie kuchni .
    wszelkie przygotowania świateczne ,niestety -żle sie kończą dla mojego foczyska.
    Z drugiej strony jak więcej nagotuje i zarządzam samoobsługe paro dniową
    aby wyłgac sie z podawania i wyskrobywania resztek- wychodzi mi tylko na zdrowie.
    Drugi sposób to tłuste żarło w małej ilości -syci .
    chodze jak nakręcona i łakocie mnie wtedy nie ruszają.
    trzeci -ograniczanie wręcz unikanie nabiałów ,zboża i ziemniaków -
    tylko długo nie wytrzymuje -bo kawusia bez śmietanki

  7. #17
    siringa Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Naukowo stwierdzone, że
    nasz móżg "odnotowuje" dostarczanie pokarmu
    po 20 minutach
    czyli przez te 20 min jesteśmy zagrozeni
    jedzeniem, jedzeniem, opychaniem się,
    bo on dopiero po tym czasie raczy zauważyć,
    ze cos tam wrzucamy na ruszt.

    Taki cwany... i ogólnie "schody"
    i wszystko przeciwko nam....i....

    No cwany, ale nie zauważył,
    że wymknął mu się i poleciał do ludzi
    taki pomysł-

    na 20 min przed konkretnym posiłkiem
    należy coś skubnąć, ale tylko skubnąć,
    wtedy w trakcie własciwego posiłku
    on już ma "zapisane" dostarczenie
    jedzenia i nie powoduje tego,
    że rzucamy się na nie i opychamy sie bez pamięci.
    Trochę trzeba potrenować takie zmagania
    z naszym komputerem pokładowym,
    ale warto.

  8. #18
    luna64 Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Kalkulatory medyczne
    • [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    • [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    • [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    • [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

    Ostatnio edytowane przez luna64 ; 20-12-2009 o 22:11

  9. #19
    siringa Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    Skorzystanie z takiego kalkulatora zawartości tłuszczu,
    moze nieźle postawic do pionu.


    Procentowa zawartość tkanki tłuszczowej u przeciętnej kobiety wynosi 22 – 25%,

    Moje obliczenia

    Zawartość tłuszczu = 45.8%

    Optymalna waga dla Ciebie wynosi 65 kg

    Daleko mi jeszcze do tego, żeby chociaż otrzeć się o pierwsze cyfry tych wartości.
    Ostatnio edytowane przez siringa ; 21-12-2009 o 06:27

  10. #20
    luna64 Guest

    Domyślnie Odp: "Przydasie" - pakiet promocyjny.

    19 zasad bezkarnego biesiadowania

    Tym razem tuż po świętach zmieścisz się bez problemu w sylwestrową kreację. I wcale nie musisz sobie wszystkiego odmawiać. Są na to lepsze i przyjemniejsze sposoby!

    1. Wykorzystaj kilka kulinarnych sztuczek, które odchudzą twoje dania. Smażonego karpia zastąp rybą w galarecie albo po grecku. Jeśli nie możesz się obejść bez smażonej ryby, przed jedzeniem zdejmij z niej skórkę. Najlepiej wybierz pstrąga lub szczupaka.

    2. Ciasto na pierogi możesz przygotować z mąki razowej lub gryczanej. Postaraj się, aby było jak najcieńsze. Potem zamiast odsmażać pierogi na patelni, odgrzej je w piekarniku lub kuchence mikrofalowej. Możesz też zanurzyć je na 1–2 minuty we wrzącej wodzie.

    3. Nie wrzucaj do bigosu tłustych okrawków tylko kawałki chudego mięsa, np. wołowiny. Zamiast zasmażać kapustę mąką z tłuszczem, dolej do bigosu odrobinę czerwonego wina.

    4. Połowę majonezu w sałatce jarzynowej zastąp jogurtem naturalnym. Nikt nie zauważy różnicy, a danie będzie mniej kaloryczne.

    5. Schab ze śliwką czy indyk z żurawiną? Indyk! I nie zagęszczaj sosu żurawinowego mąką – lepiej po prostu odparować wodę. Przygotowując mięso, staraj się też nie przesadzać z solą – lepiej dodawać więcej czosnku i przypraw.

    6. Kutia jest pyszna, ale to bomba kaloryczna. Lepiej upiecz makowiec. Drożdżowe ciasto jest mniej kaloryczne, a masa makowa ma cenne składniki odżywcze. Ciasta nie polewaj lukrem, lecz przed pieczeniem posmaruj białkiem jaja i ozdób orzechami.

    7. Jeśli zrobisz kompot z samych śliwek i jabłek, dosłodź go naturalnie, dodając suszonych moreli, fig i rodzynek.

    8. Przed przyjęciem u cioci wypij dużą szklankę wody gazowanej. Wtedy nie będzie ci się chciało tak bardzo jeść i nie będziesz musiała się powstrzymywać.

    9. Bierz z patery jak najmniejsze kawałki ciasta. Jeżeli ktoś już ci nałożył na talerzyk ogromną porcję, dyskretnie podziel się nią z mężem lub z dzieckiem.

    10. Nie spiesz się – kolacje i obiady trwają kilka godzin. Jedząc powoli, możesz się delektować smakiem. Poza tym, jak zjesz zbyt szybko, życzliwa ciocia na pewno nałoży ci dokładkę.

    11. Odkrawaj tłuszcz z szynki. Śledzia staraj się jak najlepiej osączyć z oleju. Zrezygnuj ze smarowania chleba masłem. Z ciasteczek dyskretnie otrzep lukier.

    12. Razem z rodziną obejrzyj komedię. Albo opowiadajcie sobie dowcipy. Serdeczny śmiech pozwala spalić tyle kalorii, co 3 minuty aerobiku (czyli około 15 kcal).

    13. Tylko w Wigilię "musisz" spróbować wszystkiego. W pozostałe dni możesz wybierać.

    14. Staraj się nie pić słodkich napojów gazowanych, lecz tylko wodę mineralną.

    15. Alkohol to wróg zgrabnej sylwetki. Zdecyduj się tylko na wytrawne wino (czerwone ma przynajmniej dobre dla serca flawonoidy). Najwięcej kalorii mają: ajerkoniak, grzane piwo i słodkie likiery.

    16. Siedzenie przy stole podczas całej wizyty jest... tuczące. Zanim podasz deser, zaproponuj wszystkim grupowy spacer. Jeśli pogoda sprzyja, możecie się świetnie bawić i spalić sporo kalorii. Chodząc w głębokim śniegu (oby tylko był!) przez 15 minut, stracisz 51 kcal, rzucając śnieżkami – 138 kcal, a lepiąc bałwana – 116 kcal. A jeśli wolisz spokojny spacer, musi trwać godzinę, abyś spaliła 100 kcal.

    17. W czasie świąt śpij długo bez wyrzutów sumienia. Naukowcy udowodnili, że gdy jesteśmy wyspani, organizm wydziela mniej greliny – hormonu odpowiedzialnego za uczucie głodu.

    18. Pomyśl, że za chwilę sylwester, na którym chcesz zabłysnąć w nowej kreacji. Taka motywacja bardzo skutecznie hamuje apetyt!

    19. Jeśli jednak trochę przytyjesz, nie martw się, tylko zajrzyj na dział diet. Znajdziesz w nim super sposoby na błyskawiczne zrzucenie kilku kilogramów.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •