Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: 4 kilo w miesiąc

  1. #11
    stefik jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    10-02-2011
    Mieszka w
    Piekary śląskie
    Posty
    2

    Smile Odp: 4 kilo w miesiąc

    ja schudłam w ciągu 10 dni3,4 kg i teraz czekam na dalsze straty po których nie będę płakać
    [rl=http://straznik.dieta.pl/][/url]

  2. #12
    Awatar stefanek007
    stefanek007 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    02-01-2007
    Mieszka w
    Kalisz
    Posty
    8
    Wpisy na blogu
    12

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    Udało mi się schudnąć 7 kg w miesiąc. Wiem, że to w większości utrata wody i troszku niedobrze, że tak szybko. Jem 5 posiłków dziennie co 4 godziny (1200 kcal dziennie). Ćwiczenia: szóstka weidera, 30 minut biegu, zamiennie z rowerkiem stacjonarnym.
    Na wadze szczerze mówiąc nie polegam, bardziej się przyglądam temu jak ubrania z dnia na dzień na mnie wyglądają i to mi się bardziej wydaje "wiarygodne". Zresztą nie mam jakiegoś określonego celu jeżeli chodzi o wagę, bardziej polegam na aspektach wizualnych mojego ciała

    Pozdrawiam wszystkich walczących
    Motylem być!


  3. #13
    Awatar Jouets
    Jouets jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    23-01-2011
    Mieszka w
    Aberdeen
    Posty
    24

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    Hej wszystkim
    A ja po miesiacu skrupulatnego liczenia kalori i regularnych cwiczen na silowni dwa razy w tygodniu po jednej godzine, w tym basen schudlam 3kg. Wiem ze 3 kg nie wyglada na pierwszy rzut oka imponujaco ale po pierwsze jezeli ta tendencja mi sie utrzyma to do wakacji bedzie juz bardzo dobrze, po drugie i najwazniejsze moje plany sa takie aby juz nigdy nie wrocic do wagi pow. 80kg, tyle juz diet stosowalam i wiem ze najgorszym wrogiem jest jojo, bo zwykle z jojo waga wraca ze zdwojona sila. Dodam tylko jeszcze ze po raz pierwszy w zyciu (a mam 40 lat) stosuje "diete" przy ktorej ze tak powiem nie cierpie, dziennie jem sporo tyle ze ograniczylam kalorie i jest to zwykle ok 1200-1300 a jezeli cwicze to 1500.

  4. #14
    Awatar stefanek007
    stefanek007 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    02-01-2007
    Mieszka w
    Kalisz
    Posty
    8
    Wpisy na blogu
    12

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    I bardzo dobre podejście. To chyba najbardziej długodystansowe działanie. Zmiana nawyków żywieniowych. Ja też to zrozumiałam i nie głodzę się, nie stosuję żadnych dziwnych diet. Nie myślę cały czas o jedzeniu jak na dietach na których byłam. Też sobie założyłam spokojne dochodzenie do celu, ale mój organizm jakoś nabrał tempa. Ale może dlatego, że moje życie również nabrało tempa: remont, przeprowadzka, wyjazdy
    Każdy wolny czas wykorzystuje na ćwiczenia. Nawet w biurze wciąganie brzucha i napinanie pośladków
    Motylem być!


  5. #15
    Awatar emotion_sickness
    emotion_sickness jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    15-01-2011
    Posty
    709

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    Joutes PIEKNIE, super podejscie
    Ja na diecie od miesiac, w tydz spadlo, 3,6, pozniej w kolejny 0,3 kg. Pozniej waga stalo, potem poszla w gore. a w ostatni tydz znowu 4,5 kg w dol... co ogolnie i tak daje spadek 6,7 kilo .... juz powoli zaczynam formowac swoje zdanie na temat kopenhadzkiej, i na temat takich diet... Zobaczymy jak mi teraz bedzie szlo... mamy jakies 8 tygodni na zrzucenie ok. 11 kilo.. mozliwe - TAK nawet w 4 tyg... ale czy warto sie tak spieszyc... ?


    Cel I: Wyznaczac sobie realne cele
    Cel II: W koncu osiagnac zalozony cel ;P

  6. #16
    Anis25 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-01-2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    6

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    ha! ja mam 8 tygodni na zrzucenie 8kg <chociaż> i sie zastanawiam czy mi się uda niby 1 kg tygodniowo wychodzi,,, ale czy dam rade i sie nie poddam??
    OCZYWIŚCIE ŻE DAM!!
    chociaż wolałabym w 8tygodni zrzucić 12kg ,,, Ale nie szalejmy
    cel pierwszy 65kg osiągniety 13.03.2011
    cel drugi

  7. #17
    Awatar emotion_sickness
    emotion_sickness jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    15-01-2011
    Posty
    709

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    ja bym wogule w 4 chciala schunac z 16 No ale niestety zeby lepiej pozniej bylo teraz lepiej dluzej czekac, i nawet niech zabraknie 2 - 3 kilo do celu a zeby bylo zdrowiej :P


    Cel I: Wyznaczac sobie realne cele
    Cel II: W koncu osiagnac zalozony cel ;P

  8. #18
    Anis25 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-01-2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    6

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    tak ! właśnie, masz rację ważne żeby w ogóle spadało
    cel pierwszy 65kg osiągniety 13.03.2011
    cel drugi

  9. #19
    Awatar Jouets
    Jouets jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    23-01-2011
    Mieszka w
    Aberdeen
    Posty
    24

    Angry Odp: 4 kilo w miesiąc

    HA, a ja mam kryzys.... niedalej jak cztery dni tak ladnie tutaj pisalam, a teraz tak od 2 czy 3 dni chodze glodna, jeszcze nie odplynelam w niekontrolowanym obrzarstwie ale niestety przekraczam moje 1200 - 1300 kaloii dziennie. Dzisiaj na szczescie bede na silowni wiec przynajmniej bedzie bez wyzutow sumienia. Nie wiem, moze powinnam pomyslec o kilkudniowej diecie stabilizacyjnej, pozwolic sobie na 1700-1800...a potem znowu od nowa ...

  10. #20
    kaylii jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    28-06-2011
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    26

    Domyślnie Odp: 4 kilo w miesiąc

    Hej, ja też schudłam w ciągu m-ca 4 kg. Jadłam tak w okolicach 1300 kcal. i oczywiście stosowałam ćwiczenia. Widzę w lustrze zmiany, ale niestety brzuszek wciąż mnie przeraża,(rano to jest śliczny, płaski jak deska, ale wieczorem...eh) no i niestety wciąż mam cellulit na udach, ale już jakby ciut mniejszy...

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •