Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Aktywność fizyczna

  1. #1
    Awatar Pawlo9145
    Pawlo9145 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    16-01-2012
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Posty
    67

    Domyślnie Aktywność fizyczna

    Witam wszystkich serdecznie!!
    Od razu zacznę o co mi chodzi , a więc o aktywność fizyczną dzisiaj zobaczyłem na wadze wymarzoną wagę 68kg No to cieszy ale jest to ale niestety bo chodzi mi o tą obwisłą skórę bo wisi chodź nie aż tak mocno. W czasie odchudzania chodziłem na siłownie i biegałem na rowerku 40min dziennie aż nagle dzisiaj przestałem ponieważ nie chcę już chudnąc. Przejdę konkretnie do rzeczy , kupiłem krem ujędrniający wyszczuplający i zaczynam się smarować dzisiaj i przeczytałem na opakowaniu że pisze "NAJLEPSZE REZULTATY OTRZYMASZ STOSUJĄC SERUM RÓWNOLEGLE Z AKTYWNOŚCIĄ FIZYCZNA" a ja właśnie przestałem biegać. Teraz mam zamiar zwiększać stopniowo kalorie i wcale nie biegać chce zacząć ćwiczyć na mięśnie :P I to moje pytanie jest takie czy ujędrni/wtopi mi się to ciało podnosząc ciężary 2godz dziennie bez biegania bo nie wiem czy to można nazwać aktywnością fizyczną ??.

    Bardzo proszę o odpowiedzi jest to dla mnie ważne
    Z góry dziękuje za nie i pozdrawiam ciepło
    Paweł.

    (Ale sie ciesze z mojej pracy , CEL OSIĄGNIETY )

  2. #2
    Awatar Raiqa85
    Raiqa85 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-01-2010
    Mieszka w
    Southend-on-sea
    Posty
    1,665

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Na wstepie moje gratulacje piekny wynik!
    A teraz do rzeczy..co do kremow, to nie licz na cuda..cos tam na pewno poprawia, ale bez cudow..wszystko zalezy od tego ile masz lat i jak bardzo rozciagnieta jest skora..kremow uzywaj, bo nawilzanie jest bardzo wazne..rob sobie pillingi, one spowoduja, ze krem bedzie sie lepiej wchlanial..polecam pilling kawowy..skora jak pupcia niemowlaka!
    co do cwiczen silowych, to powiem Ci, ze po ciazy mi pomogly z brzuszkiem..mozesz sprobowac np.a6w jak dasz rade..dla facetow jest super..mysle tez, ze z biegania czy innych aerobow nie powinienes rezygnowac..zmniejsz ich intensywnosc czy czestotliwosc, ale nie rezygnuj! chodz np na basen..to jedna z najlepszych aktywnosci...osiagnales wielki sukces, wiec go nie zaprzepasc! zwiekszajac kalorie i zmniejszajac aktywnosc, jest duze ryzyko przybierania na wadze..oczywisce cwiczac silowo nie masz co patrzec na wage, bo bedzie Ci rosla, ale jak nie bedziesz cwiczyl silowo, a bedziesz przybieral, toznaczy, ze jest to tluszcz...
    Ostatnio edytowane przez Raiqa85 ; 21-05-2012 o 21:22

  3. #3
    Awatar mrs_jones
    mrs_jones jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    08-03-2012
    Mieszka w
    Gryfice
    Posty
    725

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Wow, serdecznie gratuluję takiego wielkiego sukcesu!

    Ja osobiście jestem pewna, że jeśli zwiększysz ilość spożywanych kalorii, a nie przestaniesz ćwiczyć, to stan Twojej skóry na pewno bardzo się poprawi, a jednocześnie nie będziesz już chudnąć.
    Już raz mi się udało: styczeń 2012 - lipiec 2012 - 96 kg -> 65 kg
    Ale poległam...

  4. #4
    Awatar Pawlo9145
    Pawlo9145 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    16-01-2012
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Posty
    67

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Dziękuje za przydatne odpowiedzi

    A jeśli chodzi o mnie to skończyłem się kremować i ogólnie żeby poprawić tą skórę postanowiłem takie coś :
    - zmienne prysznice raz zimna raz ciepła z 6 min a cała kąpiel z 20min
    - kremować się
    - robić brzuszki (już robię od dawna) biegać tak co 2 dni ale mniejszy czas ok.15/20min dziennie (Tylko boje się że będę dalej chudł a nie chce)
    - 4 razy w tygodniu pompki w domu po 60 dziennie

    Coś jeszcze może poprawić skórę ?? W sumie to brzuch mam taki już w miarę ale gorzej z klatką.
    Ostatnio edytowane przez Pawlo9145 ; 21-05-2012 o 22:09

  5. #5
    Awatar Raiqa85
    Raiqa85 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-01-2010
    Mieszka w
    Southend-on-sea
    Posty
    1,665

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    wczoraj czytalam tutaj na diecie, ze jedna z dziewczyn poleca BioOil..wiem, ze dostepny jest w UK, ale nie wiem czy w Polsce..ponoc dobry na rozstepy, wiec ogolnie na wyglad skory tez powinien..jeszcze wczoraj czytalam sobie tez o olejku arganowym..jego akurat chce na wlosy, ale na skore i do jedzenia tez jest dobry i bogaty w witaminy..
    z tym prysznicem, to dobry pomysl..pomaga ujedrnic skore..teraz jak masz swoja wymarzona moze nie wage, ale sylwetke, ktora nadaje sie juz do ostatecznego modelowania, to mysle, ze powinienes odstawic wage w kat i wziac centymetr do reki...w koncu bedziesz mierzyl obwod w bicepsiewaga sie nie przejmuj..poczytaj sobie moze na jakis stronach kulturystycznych jak cwiczyc na mase..powinienes znalezc jakis rozklad cwiczen, ktory bedzie optymalny..no i zdrowo sie odzywiaj!

  6. #6
    Awatar Pawlo9145
    Pawlo9145 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    16-01-2012
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Posty
    67

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Wszystko ładnie pięknie ale ja nadal nie wiem czy podnoszenie cięzarów , ćwiczenia na różne partie mięśni , pakowanie można nazwać AKTYWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ ?? Czy to jest akt.f ??
    Bo wiadomo bieganie , rower itd to tak ale siłownia ?

  7. #7
    Awatar Raiqa85
    Raiqa85 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-01-2010
    Mieszka w
    Southend-on-sea
    Posty
    1,665

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    wszytko, co wymaga wysilku i spala kalorie, to aktywnosc fizyczna..tylko pamietaj, ze nie nalezy rozdzielac aerobow i silowych..przy aerobach zwiekszasz wydolnosc i spalasz kalorie, a przy silowych wzmacniasz miesnie, ktore dla swoich potrzeb spalaja wiecej kalorii niz tluszcz..obejrz sobie ta stronke [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] moze dowiesz sie czegos ciekawego..ja narazie nie wchodze w zaawansowane, bo dopiero zaczynam cwiczyc, ale z tego jak ona mowi wynika, ze sa to tez cwiczenia dla facetow..ma tez swoja stronke internetowa

  8. #8
    Awatar Gumisio888
    Gumisio888 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    08-04-2012
    Mieszka w
    Gdynia
    Posty
    882

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Widziałem, że zdublowałeś temat na aktywności fizycznej. Tam odpowiedziałem Ci na pytania. Pozdro!

  9. #9
    Awatar kejkum
    kejkum jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-02-2011
    Posty
    870
    Wpisy na blogu
    93

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    fitappy jest swietna. tez czesto tam zagladam.Pawlo jezeli chcesz przestac chudnac to zmniejsz areobowe cwiczenia, bieganie 3 razy w tygodniu jest ok, ale rob wiecej z ciezarkami czy sztanga bys troche miesni dostal i jedz moze wiecej bialka
    Na Dukanie znow od 26.11.2012
    1.02.2012 Dieta 1400 kcal
    1.07.2013 Montignac

    https://forum.jestemfit.pl/blogs/kejkum/

  10. #10
    Awatar meandmyself
    meandmyself jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    19-05-2010
    Posty
    561

    Domyślnie Odp: Aktywność fizyczna

    Oczywiscie ze pakernia tez sie liczy jako aktywnosc fizyczna!

    Piszesz w pierwszym poscie cos o podnoszeniu ciezarow 2 godziny dziennie. To za dlugo! Rozumiem ze chcesz teraz robic mase? Poczytaj na dobrych forach (polecam Sportowe Froum Dyskusyjne) o tym jak powinien wygladac dobry trening.

    Na tym forum dobrym zrodlem interesujacych cie informacji jest uzytkownik Gumisio888.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •