Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: co robię źle?

  1. #1
    jakaśtamdziewczyna jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-03-2016
    Posty
    2

    Domyślnie co robię źle?

    Witajcie, to mój pierwszy post na forum, ale nie pierwsze podejście do odchudzania. Choć wskaźnik mojego BMI jest w normie, to cierpię na nadmiar zbędnego tłuszczyku - to chcę schudnąć 5 kg. Od trzech tygodni wprowadziłam duże zmiany: jem co 3 godziny 4 zbilansowane posiłki dziennie w sumie ok. 1000-1300 kcal, ostatni najpóźniej 3 godziny przed snem, ćwiczę z Chodakowską Skalpel i Skalpel 2 naprzemiennie od poniedziałku do soboty. Wszystko ładnie pęknie, gdyby nie to, że nie schudłam ani kilograma! Może za mało czasu jeszcze minęło? Co powinnam zmienić? Proszę o pomoc, bo moja motywacja zaczyna osiadać na mieliźnie.

  2. #2
    Awatar ewelinawarchol
    ewelinawarchol jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    01-02-2016
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    2,029

    Domyślnie Odp: co robię źle?

    Witaj ! Bardzo fajnie, że zdecydowałaś się na ruch i dietę, zawsze to krok przód dla zdrowia. Z tego co piszesz, powinnaś w niedługim czasie zacząć chudnąć. Zazwyczaj tak jest, że ci, co mają wiele więcej do zrzucenia, zaczynają chudnąć szybciej. Może napisz po krótce, co jadasz na co dzień, możesz napisać nam tutaj swoje przykładowe menu, co jesz w ciągu dnia.

  3. #3
    jakaśtamdziewczyna jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-03-2016
    Posty
    2

    Domyślnie Odp: co robię źle?

    dziękuję za słowa wsparcia
    - codziennie staram się pić 1,5 -2 l płynów (nie przepadam za wodą, więc piję ją naprzemiennie z niesłodzoną zieloną herbatą)
    - jestem strasznym łakomczuchem, więc w niedzielę robię sobie dyspensę i pozwalam sobie na jeden kawek ciasta lub jakąś małą słodycz
    - Na śniadanie/ kolacje jem płatki kukurydziane na mleku lub 2 kanapki z chudą wędliną i sałatą,
    drugie śniadanie ze względu na brak czasu to również kanapki z wędliną i masą warzyw,
    obiad to najczęściej zupa np. pomidorowa, rosół, żurek lub chude mięso bez sosu z ziemniakami lub ryżem w rozsądnych ilościach,
    nie chodzę głodna (chyba, że późno w nocy) i nie podjadam
    więcej posiłków nie jestem w stanie wcisnąć, wiem, że nie jest to najzdrowsza dieta, ale trudno mi znaleźć czas na przygotowywanie czegoś bardziej wymyślnego

  4. #4
    Awatar ewelinawarchol
    ewelinawarchol jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    01-02-2016
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    2,029

    Domyślnie Odp: co robię źle?

    Hmmm. W sumie to jem podobnie do Ciebie, tylko, że jestem wegetarianką, więc zamiast mięsa jem biały twaróg dość często na śniadanie, czy kolację. Tylko, że ja staram się trzymać wagę i ćwiczeniami bardziej modelować ciało, niż chudnąć i jem około 1650 kalorii dziennie. Z tego co piszesz, jeśli licząc wychodzi Ci 1300, powinnaś zacząć powoli chudnąć. Jedynie przyczepiłabym się do płatków kukurydzianych. Nie są jakieś mega niezdrowe, ale zdrowe też nie. Ogólnie są ubogie w składniki odżywcze i błonnik. Warto byłoby je zamienić na najzwyklejsze płatki owsiane. nie trzeba ich gotować, tak jak nam nasze mamy zawsze gotowały owsiankę na mleku, wystarczy nawet z kilka-kilkanaście minut wcześniej zalać je mlekiem, najlepiej chudym, lub roślinnym, lub ciepłą wodą. Napęcznieją sobie ładnie. Później warto dodać do nich owoce, bakalie, orzechy. Takie śniadanie naprawdę bardzo długo trzyma i dodaje energii na rozpoczęcie dnia. Jeśli jesz kanapki, pamiętaj, aby było to pełnoziarniste, ciemne pieczywo. Zielona herbata, jak najbardziej ok, ale może spróbuj też czerwonej. Jest ona wspaniałym wsparciem podczas odchudzania, ponieważ poprawia perystaltykę jelit, zwiększa wydzielanie soków trawiennych. Oczywiście najlepiej jest wybierać herbatę liściastą. W dobrych sklepach z herbatami można kupić czerwoną herbatę pu-erh z różnymi dodatkami smakowymi, suszonymi owocami, czy płatkami kwiatów.

  5. #5
    Awatar Marta_K
    Marta_K jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    02-02-2016
    Posty
    2,718

    Domyślnie Odp: co robię źle?

    Hej
    A powiedz mi ile masz lat oraz jaki jest Twój wzrost oraz waga?
    Bo jak na moje oko, to 1000-1300 kcal to zdecydowanie za mało. Nie musisz zbytnio wymyślać, wystarczy że postarasz się żeby w Twoim posiłku było źródło każdego makroskładnika, czyli białka, tłuszczu oraz węglowodanów.
    Nie chodzi o to żeby posiłki były skomplikowane. Zamiast płatków kukurydzianych radziłabym Ci zjadać płatki owsiane lub np jaglane, które mają znacznie więcej błonnika i nie są tak przetworzone i mało wartościowe jak płatki kukurydziane
    Możesz sobie dodawać do nich jakić owoc świeży, suszony, orzechy lub pestki i nasiona. Pamiętaj, że warto włączać do swojej diety 5 posiłków dziennie dzięki czemu utrzymując stałą podaż składników nie będziesz miała wahań poziomu glukozy we krwi i tym samym nie poczujesz się głodna i optymalnie będziesz się najadała

  6. #6
    marciakowa jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    15-03-2016
    Posty
    66

    Domyślnie Odp: co robię źle?

    Redukcję tkanki tłuszczowej i odkrycie mięśni ułatwi Ci zażywanie tabletek www.trizer.pl. Jest to suplement diety, który pomaga spalać tłuszcz. Im mniej do spalenia tym trudniej, dlatego warto sobie pomóc by nie zniechęcić się do ćwiczeń. Produkt ułatwi spalanie tkanki tłuszczowej, dzięki czemu o wiele łatwiej o wyrzeźbienie ciała. Spalacz, ćwiczenia i odpowiednia dieta powinny przynieś widoczne efekty. Sama zrzuciłam ostatnio dwa kilogramy z obszaru brzucha. Widać znaczną różnicę podczas mierzenia obwodu miesiąc temu i teraz.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •