Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 85
Like Tree147Lubią to

Wątek: Akcja- lato 2021

  1. #11
    Awatar efta1983
    efta1983 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    25-08-2009
    Mieszka w
    Konin
    Posty
    1,954

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    zaczelismy z męzem tą diete we wrześniu zeszłego roku.
    w 2 miesiące zgubiłam ponad 7kg mąż podobnie. potem dopadł nas covid i przesiedzielismy w domu półtora miesiąca z przyczyn oczywistych zaprzestalismy diety. w pół roku kilogramy wróciły.
    ponieważ dieta zupkowa jest prosta, łatwa dość tania i przyjemna zaczeliśmy ją znowu.
    jest o tyle fajna że się nie głoduje. talerz zupy skutecznie zapełnia żołądek na 2 - 2,5 godziny
    pisząc w skrócie.
    zupy gotujemy bez wegety, kostek rosołowych i innych tego typu dodatków
    solić najlepiej używac himalajskiej - ja używam zwykłej
    można jeść dosłownie wszystko, zupa może być ugotowana na żeberkach czy białej kiełbasie jak i być wegetariańska.
    niczego nie smażymy ani nie dusimy,. wszytko musi być gotowane
    zupy bardziej kaloryczne zjadamy w pierwszej cześci dnia
    porcja to około 400ml - 1 talerz nakładamy w systemie 50% gęstego 50% rzadkiego
    dzień zaczynamy szklanką wody z sokiem z cytryny
    zjadamy 5 do 6 porcji zupy dziennie
    nalezy też zjeść soczysty owoc (nie jemy winogron)
    pijemy szklankę kefiru dziennie (ja nie pije bo nie lubie)
    wieczorem wypijamy szklankę wody z miodem (ja nie pije)
    na sniadanie najlepiej ugotować owsiankę może być z dodatkami typu owoce (ja nie jem)
    ważna jest różnorodność aby zupy były z kaszą, makaronami, ryżem róznymi warzywami
    jemy co najmniej 3 różne zupy
    nie nalezy jeść pieczywa
    nie dodajemy mocno przetworzonej sztucznej żywności. jak chcesz zjesc barszczyk z uszkami to niestety powinny być to uszka zrobione samodzielnie a nie kupione no i pamiętamy o tym żeby zupa nie była za gęsta
    kaloryczność na dzień to około 1600-1800

    np mój wczorajszy jadłospis
    zupa pomidorowa z ryżem na kurczaku
    gołąbkowa (z miesem mielonym drobiowym)
    jabłko
    krupnik na wieprzowinie
    drobiowy rosół z makaronem
    gołąbkowa

    pewnie jeszcze o jakiejś ważnej zasadzie zapomniałam...
    edit, przypomniało mi się
    nie jemy kiełbas. jedyne dozwolone kiełbasy to biała i chorizo
    staramy się aby zupy nie były zbyt tłuste
    zup nie zaklepujemy mąką i nie dodajemy zasmażek.
    zabielac mozna jogurtem naturalnym
    Ostatnio edytowane przez efta1983 ; 27-04-2021 o 14:59
    Jolinkaa, Makosza and Agnieszka111 like this.

  2. #12
    Awatar Jolinkaa
    Jolinkaa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    08-05-2010
    Mieszka w
    Zagłębie
    Posty
    9,456

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    Jestem i ja ....po raz kolejny
    Już wczoraj chciałam się wpisać,ale się nie udało.
    Poprzednia akcja nie do końca ok,bo chciałam zrzucić 5 kg,a zrzuciłam 2.7 kg.

    Nie do końca będzie u mnie mż,a przynajmniej nie takie jak poprzednio.W związku z wysokim cholesterolem całkowitym i wysokim złym cholesterolem muszę uważać na dietę.Muszę zrobić sobie rozpiskę czego mi nie wolno jeść.W RTG wyszło mi też zwyrodnienie kręgosłupa i stawów barkowych.Dopóki nie będzie wizyty u ortopedy czy neurologa,to nie będę wiedzieć jak mogę bezpiecznie ćwiczyć.

    No to start z wagą 84,9 kg.
    Cel -4.9 kg.

    Ostatnio edytowane przez Jolinkaa ; 28-04-2021 o 07:42
    Makosza and Agnieszka111 like this.

  3. #13
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,557

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    Nie wiedziałam o kolejnej akcji dopiero dojrzałam wasze wpisy więc pędzę
    Po zmianie baterii w wadze zobaczyłam jak bardzo mnie oszukiwała no nic, trzeba zrzucać ten balast...niedługo wakacje W tym tygodniu będzie spadek, bo robię krótki pościk Dąbrowskiej, na tyle krótki, żeby zdążyć przed truskawkami , ale na tyle długi, żebyznów zobaczyć szóstkę z przodu
    efta1983, Jolinkaa and Makosza like this.

  4. #14
    Awatar Makosza
    Makosza jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    07-03-2013
    Posty
    1,529

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    Cytat Zamieszczone przez Agnieszka111 Zobacz posta
    Po zmianie baterii w wadze zobaczyłam jak bardzo mnie oszukiwała
    Na mojej staje 3 razy i biore ten wynik, ktory sie powtarza. Na dywanie mam drewniana deske i na niej wage. Na dywanie potrafie schudnac w sekunde 5 kg. Nie pamietam, bym miala problemy z taka tradycyjna waga. Ale zachcialo mi sie czegos lepszego.

    :::::::::::::::::::::::::::::

    Ja po chwilach zwatpienia, niespania, jedzenia nieregularnego znowu sie ogarnelam. Bylam u lekarza i bede miec ogolnie zrobione badania. Krew juz oddalam. Za miesiac sprawdza wszystko. I distane papier na badanie do ortopedy, by sprawdzic, czy mam osteoropoze. Chodzi o zastadnosc brania witaminy D3. Moj ortopeda powiedzial, ze powinno sie caly czas brac a ten, ze jak nie ma jej w organizmie za malo i nie ma problemow z koscmi to nie trzeba.
    Bede musiala sie rozebrac. Co innego jest powiedziec- waze ponad 100 kg a co innego stac w bieliznie. No i nowe majtki potrzebne. moje sa ok ale tak, by obcym pokazywac.

    Musialam zrobic porzadek w szafie. Niechetnie kupuje rzeczy w moim rozmiarze ale stare nie nadawaly sie juz do noszenia. usiadlam, zacisnelam zeby i kupilam pare koszulek, spdnie do sportu, zwykle spodnie, sukienke. Nie lubie wydawac kasy na ubrania.

    Do tabelki sie wpisalam. Nawet punkty wpisalam.
    Lekarz stwiedzil, ze jak nie mam problemow chorobowych to nadwaga nie
    Jolinkaa and Agnieszka111 like this.
    cel (1 z 11) > 105 112,3.......106.........58 Makosza je, cwiczy i chudnie

  5. #15
    Awatar efta1983
    efta1983 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    25-08-2009
    Mieszka w
    Konin
    Posty
    1,954

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    hej dziewczyny
    od kilku dni waga stoi mimo sporych starań, no i czekam na okres który się spóźnia pewnie jego brak jest powodem zastoju. nie lubie takiego stanu....
    Zajechałam dziś orbitreka. urwał się pedał, który z łomotem wraz z moją nogą runął na podłogę. podłoga się zniszczyła, ma teraz szramę o długości 20cm i to po na środku pokoju
    maz mówi że orbiego da się naprawić. trzeba pospawać.

    jutro ide na 18stkę siostrzenicy. z każdej strony pokusy

    szukam pomysłu na zupę. myślę o chamburgerowej lub lazaniowej - jeszcze ich nie robiłam.
    wczoraj zrobiłam zupę z czerwojej soczewicy na udku z indyka.
    a dziś chyba bedzie drobiowa klopsowa z kaszą jęczmienną i porem
    miłego dnia dziewczyny


    miłego dnia dziewczyny
    Ostatnio edytowane przez efta1983 ; 29-04-2021 o 11:41
    Jolinkaa, Makosza and Agnieszka111 like this.

  6. #16
    Awatar efta1983
    efta1983 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    25-08-2009
    Mieszka w
    Konin
    Posty
    1,954

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    ugotowałam nowość.
    zupa lasagne wyszła rewelacyjnie.
    podaje przepis
    na garnek 5 litrowy
    mięso mielone (użyłam drobiowego) 400 gram
    2 duże cebule
    puszka pomidorów
    mały koncentrat pomidorowy
    łyżka musztardy sarepskiej
    7 plastrów makaronu lasagna
    przyprawy:
    ziele angielskie
    liść laurowy
    2 ząbki czosnku
    papryka czerwona
    bazylia
    oregano
    zioła prowansalskie
    tymianek
    majeranek
    sól i pieprz
    do wrzącej osolonej wody wrzuciłam mięso / roztrzepałam na drobne kawałeczki, gdy się zagotowało dodałam resztę składników i przyprawy. na koniec wrzuciłam połamane plastry makaronu. zagotowałam do miękkości. na koniec dodałam koncentrat i doprawiłam do smaku
    polecam
    Ostatnio edytowane przez efta1983 ; 29-04-2021 o 14:04
    Jolinkaa, Makosza and Agnieszka111 like this.

  7. #17
    Awatar Makosza
    Makosza jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    07-03-2013
    Posty
    1,529

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    Efta, u mnie byla zupa kalarepowa. Tez je lubie, zwlaszcza zima. Ogrzewaja, latwo sie nimi najesc a jak sie postaramy to sa smaczne i malokaloryczne.

    Dzisiaj mam duza ochote na jedzenie ale daje rade i ladnie jem wedlug planu. Za to kupilam ser brie i ciesze sie na jutrzejsze sniadanie. Jutro moja wspollokatorka ma zrodziny. Wiec dietetycznie nie bedzie. Ale kolejne spotkanie towarzyskie mam 17 maja to jak w niedziele nie bede szalec to bedzie dobrze.
    Jolinkaa and Agnieszka111 like this.
    cel (1 z 11) > 105 112,3.......106.........58 Makosza je, cwiczy i chudnie

  8. #18
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,557

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    Cześć dziewczyny
    U mnie dziś mega spadek, ale to pierwszy tydzień Dąbrowskiej, więc się nie dziwię. Nie wiem jak długo będę ją ciągnęła, bo tego nigdy sobie nie zakładam i zawsze wychodzę gdy widzę, że mój organizm już potrzebuje innego jedzenia. W każdym razie dziś jest ostatni dzień pierwszego tygodnia.
    Powodzenia dziewczyny i miłego świętowania
    efta1983 and Jolinkaa like this.

  9. #19
    Awatar efta1983
    efta1983 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    25-08-2009
    Mieszka w
    Konin
    Posty
    1,954

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    u mnie spadek -1,7 ale tylko daltego że podałam wagę startową sprzed 2 tygodni. woda mi się zatrzymała. wzrost na wadze w przeciagu kilku dni o kilogram, pierscionkami obracać na palcach nie mogę tak mam dłonie spuchnięte. test ciążowy zrobiłam bo nadal mi się spóźnia, całe szczęscie wyszedł negatywny.

    mąż naprawił orbitreka

    Makosza nigdy nie jadłam zupy kalarepowej jestem ciekawa smaku
    Jolinkaa, Makosza and Agnieszka111 like this.

  10. #20
    Awatar Makosza
    Makosza jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    07-03-2013
    Posty
    1,529

    Domyślnie Odp: Akcja- lato 2021

    U mnie tez ladny spadek ale to dlatego, ze zaczelam sie pilnowac i apetyt srednio dopisywal no i postanowilam sobie, ze jak bede najedzona to nie ma dalszego jedzenia. Nawet przy malokalorcznym jedzeniu.

    Efta ja zupki robie prosto. Podsmazam cebulke, czosnek, ziemniaczki, marchewke krotko na masle albo oleju, zalewam woda, daje przyprawy i czekam az ziemniaki i amrchewka beda na pol gotowe. Dorzucam wtedy reszte warzyw. Teraz mialam kalarepe, wiec poszla kalarpa. Prosta zupka. W ogole kalarepa jest fajna, smaczna, lekko slodka no i na surowo tez mozna jesc.


    Dzisiaj moja wspolokatorka ma urdoziny. Na sniadanie bylo ciasto i czekam do wieczora na kolacje. Nie pamietam, bym najadla sie kawalkiem ciasta. Mam ochote na cos innego, cos normalnego ale czekam do wieczora.
    Jolinkaa lubi to.
    cel (1 z 11) > 105 112,3.......106.........58 Makosza je, cwiczy i chudnie

Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •