Strona 1 z 83 1 2 3 11 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 827

Wątek: MOJA WALKA Z TŁUSZCZYKIEM - REEDYCJA :p

Awatar Mag
    Mag
    Mag jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Olsztyn

Domyślnie MOJA WALKA Z TŁUSZCZYKIEM - REEDYCJA :p

Witam wszytkie forumowiczki

Waga zaczyna pode mną trzeszczeć więc pora wrócić na forum

Miałam już kiedyś swój wątek ale jak gdzieś mądrze przeczytałam - nowe odchudzanie zaczynamy od zera

Także od początku...
    Mam na imię Magda, mam 22 lata i studiuję filologie angielską. Mam 175cm i obecnie ważę 78kg ;/ Odchudzam się w sumie od zawsze bo od dziecka jestem "puszysta". Były momenty, kiedy wyglądałam naprawdę fajnie, ale niestety wszytko wzięło w łeb przez moją miłość do jedzenia ;/

Wczoraj wieczorem postanowiłam, że pora wziąć się za siebie ale tak na serio! Wiem, że sama nie dam rady więc wróciłam do Was, bo to wy jesteście najlepszymi motywatorami na świecie

Ogólnie założeń na razie za wiele nie mam, ale to co już sobie wymyśliłam spiszę tu, żebym się potem nie wykręcała, że wcale nie nie mogę tego jeść :P

W zatem:
    1. ograniczenie pieczywa do minimalnego minimum Jak się uda to może i całkowita eliminacja
    2.ziemniaki, ryż i makaron okrojone o połowę
    3. Moja największa zmora - słodycze. Całkiem ich nie odstawie ale malutkie porcje mnie nie zabiją
    4.Woda - wiem, że trzeba pić jej dużo (u mnie jest to zazwyczaj 1-2 szklanki) więc postaram się pić ok. 2l dziennie
    5.Będę jadła ok. 5 posiłków dziennie (3 główne i 2 przekąski)
    6.Ćwiczenia.... na to jeszcze jestem za mało zmobilizowana, ale może w trakcie się przemogę

Jak myślicie, może być? Dam radę przy tych założeniach przetrwać i zrzucić kilka kilo? Pomożecie?
    Ostatnio edytowane przez Mag ; 16-11-2010 o 15:24
    MOJA WALKA Z TŁUSZCZYKIEM - REEDYCJA - Grupy Wsparcia Dieta.pl <- tutaj sobie Dukanuje

Było już 70,6 ale JOJO to moje drugie imię ;/

Awatar misiaaa20
    misiaaa20 jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w