Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

  1. #1
    Agcia92 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    29-01-2007
    Mieszka w
    Rybnik
    Posty
    190

    Domyślnie Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Hej,
    Chciała bym zapytać was o pewną rzecz. Dzisiaj zrobiłam musli. W internecie nie znalazłam konkretnego przepisu, więc z każdego dodałam coś. W moim musli znajdują sie: płatki owsiane, otręby pszenne, trochę słonecznika, trochę orzechów, rodzynki, pestki dyni. Chce was zapytać czy nie przesadziłam z ilością dodanych produktów? Czy nie będzie miało musli za dużo kalorii? Chce dodać, że wszystko podpiekłam na SUCHEJ patelni.
    I jeśli wy robicie musli podzielcie się ze mną waszymi przepisami, będę wam za to bardzo wdzięczna

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez mahio ; 22-11-2016 o 14:41


    Odchudzanie to jedyna gra, w której wygrywa ten kto traci

  2. #2
    peszka jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    23-07-2008
    Mieszka w
    Garwolin
    Posty
    1,651

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Kaloryczność zwiększają tylko orzechy, ale owoce zmniejszają. Same płatki mają przeciętnie 380kcal na 100g (jak to węglowodany). Jeśli dowalisz tyle samo orzechów i owoców suszonych, to nie powinno się nic zmienić. Nie wiem, ile mają ziarna, ale pewnie im bardziej "olejowe", tym więcej.

    Ja bym się nie przejmowała nic a nic.
    Co do przypiekania - pierwsze słyszę, ale może to i pomysł. Chyba jednak wolałabym bez tego

    Jeśli zaś chodzi o kupne, to w Tesco są świetne - takie kilogramowe paczki w przeźroczystej torbie. Zero konserwantów, soli, cukru, dużo bakalii, urozmaicony skład.
    "- Witam, ile pani waży? - Różnie..."lato 2005 - 103kg >>>---> lato 2006 - 67kg2006 - 2009 - w granicach 67/73, obecnie... 91!
    Peszki stękanie na odchudzanie
    Ćwiczysz? Dorzuć swoje pięć minut, a będzie Ci policzone

  3. #3
    Agcia92 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    29-01-2007
    Mieszka w
    Rybnik
    Posty
    190

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Bardzo dziękuje za odpowiedz Czyli nie musze sie tym przejmować, jako śniadanie 100g w zupełności wystarczy ;d


    Odchudzanie to jedyna gra, w której wygrywa ten kto traci

  4. #4
    Awatar Yoginka77
    Yoginka77 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    30-10-2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Posty
    5,923
    Wpisy na blogu
    43

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    hmmm ale 100 g musli na śniadanie to dużo zwykle porcja to 30 g plus mleko lub jogurt

    przepis dobry ale jak mówię wszystko zależy od ilości jaką spożyjesz naraz

    Sierpniowe bieganie i nie tylko
    Be water, my friend! - Bruce Lee

  5. #5
    surmata jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    22-05-2011
    Mieszka w
    warszawa
    Posty
    5

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Sniadanie to podstawa dnia więc zawsze jem obfite sniadanie składające się z mieszniny juz gotowych płatków i otrębów granulowanych zwykle jem ok 60g i pół szklanki mleka; no i jescze szczypta cynamonu !

  6. #6
    Awatar Nilka1984
    Nilka1984 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-10-2008
    Mieszka w
    lubelskie
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Cytat Zamieszczone przez peszka Zobacz posta
    Kaloryczność zwiększają tylko orzechy, ale owoce zmniejszają. Same płatki mają przeciętnie 380kcal na 100g (jak to węglowodany). Jeśli dowalisz tyle samo orzechów i owoców suszonych, to nie powinno się nic zmienić. Nie wiem, ile mają ziarna, ale pewnie im bardziej "olejowe", tym więcej.

    Ja bym się nie przejmowała nic a nic.
    Co do przypiekania - pierwsze słyszę, ale może to i pomysł. Chyba jednak wolałabym bez tego

    Jeśli zaś chodzi o kupne, to w Tesco są świetne - takie kilogramowe paczki w przeźroczystej torbie. Zero konserwantów, soli, cukru, dużo bakalii, urozmaicony skład.
    Prażenie na pateni powoduje poprawę walorów smakowych pestek i orzechów Spróbuj kiedyś, różnica jest ogromna!
    Nilka

  7. #7
    Awatar kundzia92_92
    kundzia92_92 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-02-2016
    Posty
    26

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    na sniadanie musli owsianka to idealny posilek sniadanie to bardzo wazny posilek w ciagu dnia, daje nam energie na caly poranek wiec trzeba o nim pamietac ! sniadanie to jeden z najbardziej kcal posilkow w ciagu dnia wiec moge wynosic 400 kcal .ja robie owsianke tak 30 -40 g platkow do tego dodaje owoce i bakalie i orzechy. wiadomo orzechy maja duzo kcal ale trzeba pamietac o umiarze i ze zawieraja zdrowe tluszcze . wiec jak dodalas duzo dodatkow po troche kazdy to bardzo dobrze mialas urozmaicone sniadanie .ja dodaje suszone rodzynki zurawine sliwnki morele wymiennie kazdego dnia albo lacze zeby bylo ciekawie oraz do tego siemie lniane slonecznik i rozne orzechy( nerkowce ,migdaly najczesciej )wiadomo że to są male ilosci a nie odrazu cala garsc. dla urozmaicenia mozesz jesc omlety. czyli platki i jajka. i do tego tez mozesz dodac bakalie orzeczy plus na wierzch jakis jogurt mozna kombinowac i kazdego dnia jesc inaczej zeby sie nie znudzilo

  8. #8
    Awatar kundzia92_92
    kundzia92_92 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-02-2016
    Posty
    26

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    250kcal to głodówka. to jest dla twojego organizmu nic. na podstawowe funkcje życiowe potrzebujesz około 1200 (oddychanie, działanie wszystkich układów w naszym organizmie). na początku schudniesz, ale to będzie tylko woda .a chodzi żeby zgubić tłuszcz ,a nie wodę . lepiej działać w drugą stronę .mniej odcinaj a potem więcej . jak odetniesz za dużo to nie będziesz miała już z czego odcinać . radzę zacząć od 1400 potem jeść 1200. wtedy na pewno będzie dużo lepiej .głodówką rozwalisz sobie tylko metabolizm. organizm przyzwyczai się do małej liczby kcal i potem zamiast chudną będziesz tyć ( nawet jak będziesz spożywać podstawowe kcal do funkcji życiowych). więc jak chcesz schudnąć to nie rób krzywdy sobie i swojemu organizmowi i schudnij mądrze i z głową. dostarczając mała liczbę kcal, to co mu dasz będzie magazynował tłuszcz zamiast go oddawać . nie martw się nie jest taki głupi ,jak zauważy ,że mu nie dajesz energii to będzie się bronić i trzymał tłuszcz na czarną godzinę .aby żyć trzeba jeść i dawać tą energie do życia organizmowi ,jak jej nie dasz to nie ma siły na prawidłowe funkcjonowanie. więc sama sobie odpowiedz co chcesz**ja ci radzę zdrowo i z głową. będą na pewno lepsze efekty i lepiej dla twojego ciała i organizmu.*

  9. #9
    Awatar kundzia92_92
    kundzia92_92 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-02-2016
    Posty
    26

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    na śniadanie musli owsianka to idealny posiłek* *śniadanie to bardzo ważny posiłek w ciągu dnia, daje nam energie na cały poranek* *wiec trzeba o nim pamiętać* ! śniadanie to jeden z najbardziej kcal posiłków w ciągu dnia wiec może wynosić 400 kcal .ja robię owsiankę tak 30 -40 g płatków do tego dodaje owoce i bakalie i orzechy. wiadomo orzechy maja dużo kcal ale trzeba pamiętać o umiarze i ze zawierają zdrowe tłuszcze . wiec jak dodałaś dużo dodatków po trochę każdy to bardzo dobrze* *miałaś urozmaicone śniadanie .ja dodaje suszone rodzynki żurawinę śliwki morele wymiennie każdego dnia albo łącze żeby było ciekawie oraz do tego siemię lniane słonecznik i różne orzechy( nerkowce ,migdały najczęściej )wiadomo że to są małe ilości a nie odrazu cala garść. dla urozmaicenia możesz jeść omlety. czyli płatki i jajka. i do tego tez możesz dodać bakalie orzechy plus na wierzch jakiś jogurt* *można kombinować i każdego dnia jeść inaczej żeby się nie znudziło*

  10. #10
    Dietetyk_Kamila jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    14-01-2016
    Posty
    253

    Domyślnie Odp: Czy nie przesadziłam z kaloriami? Musli

    Cytat Zamieszczone przez peszka Zobacz posta
    Kaloryczność zwiększają tylko orzechy, ale owoce zmniejszają.
    Owoce suszone także zwiększają kaloryczność,często są bardziej kaloryczne niż owoce świeże - garść suszonej żurawiny na 128 kcal, suszonych moreli 90 kcal, suszonych śliwek 60 kcal, ale zawierają także witaminy, składniki mineralne i błonnik dlatego są bardzo dobrym dodatkiem do owsianki, oczywiście w umiarkowanych ilościach. Orzechy są źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, które są nam bardzo potrzebne, także na diecie.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •