Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Dieta 2800

Maverick151pl jest nieaktywny Nowy na forum

Question Dieta 2800

Witam postanowiłem sobie rozpisać dietę na redukcję ważę 93kg mam 186cm wzrostu,więc po skorzystaniu z kilku kalkulatorów postanowiłem na dzień przeznaczyć 2800 kalorii.Czy nie jest to za mała lub za duża ilość w moim przypadku oraz czy proporcje które sobie wyliczyłem są poprawne?Z góry dziękuje za odpowiedz i proszę o rady bo jestem początkującym
    Sniadanie 20% więc około 550 kcal
    2 Śniadanie 10% więc około 300 kcal
    Obiad 40% więc około 1100 kcal
    Kolacja 20% więc około 550 kcal
    Opcjonalna przekąska wieczorna 10% więc około 300 kcal

Aktywnie-Lepiej jest nieaktywny Nowy na forum

Domyślnie Odp: Dieta 2800

Witam, ciężko stwierdzić czy dana kaloryka będzie w porządku, bo nie podałeś wieku i swojej aktywności - a ta w dużej mierze będzie miała wpływ na kaloryczność.

Jednak 2800 kcal to jest za dużo, jeżeli chcesz schudnąć (chyba, że masz prace fizyczną i dużo się ruszasz w ciągu dnia). 2800 kcal z tego co ja wyliczyłem to będzie Twoje zero kaloryczne, czyli stan gdzie ani nie chudniesz ani nie tyjesz. Nie wiem też ile masz tłuszczu na sobie, bo jeżeli:

1. Masz dużo tłuszczu to zostawiłbym na zerze kalorycznym i dużo się ruszał, a z czasem zmniejszać kalorie jak tłuszcz będzie spadał
    2. Masz średni poziom tłuszczu, wtedy bym uciął jakieś 20% z tych kalorii czyli jadłbyś około 2200 kcal każdego dnia, z czego powinieneś jeść minimum 1,8/kg masy ciała z białka, około 0,7g/kg z tłuszczy i reszta z węglowodanów, wtedy możesz być bezpieczny i nie będziesz spalał własnych mięśni