Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32
Like Tree1Lubią to

Wątek: Szukam diety

kleoslawa jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    żary

Domyślnie Szukam diety

Cześć Potrzebuję pomocy odnośnie wyboru diety i tak myślałam, że ktoś tutaj doradzi mi coś odpowiedniego, gdyż ja kompletnie nie znam się na tych wszystkich dietach.
    Mój wzrost to 165cm, ważę 54kg, a mój cel to 49kg.
    Interesuje mnie dieta prosta, w której nie będę musiała gotować sobie Bóg wie jakich owoców morza na obiad czy spędzać ponad godzinę w kuchni na przygotowaniu byle jakiej przekąski. Nie chcę też rezygnować z jedzenia, nie interesują mnie diety typu głodówki.
    Do tego całego odchudzania dojdą jeszcze oczywiście ćwiczenia typu abs, a6w, aerobik i ogólnie aktywny tryb życia.
    Nie musi to być dieta "schudnij 10kg w 3 dni". Chciałabym schudnąć przed wakacjami, tak więc nie ma pośpiechu
    Liczę na was, pozdrawiam

Awatar cryzolka
    cryzolka jest nieaktywny Znany na forum

Domyślnie Odp: Szukam diety

Myślę, że najlepszym sposobem jest odstawić słodkości, więcej się ruszać, a jeść zamiast dwóch kanapek - jedną...

ania_1992 jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Warszawa

Ja od siebie polecę dietę dash i do tego aktywność fizyczna.

przemek009 jest nieaktywny Nowy na forum

idź do dietetyka , on najlepiej ci ustali .
    A jeśli chcesz na własną rękę to :
    dużo wody
    jedź o połowę mniej
    zero słodyczy

Awatar Kobietka22
    Kobietka22 jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Kutno
    Wpisy na blogu
    5