Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: dla facetów po 40 - Dziesięć prostych porad na pozbycie się zbędnych kilogramów

  1. #1
    Awatar Budrys67
    Budrys67 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    02-07-2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    301

    Domyślnie dla facetów po 40 - Dziesięć prostych porad na pozbycie się zbędnych kilogramów

    Kiedy zaczynamy szukać sposobów na poprawienie własnej sylwetki, tysiące porad na ten temat potrafią dosłownie nas przywalić. Jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę Google hasło: "dieta”, otrzymujemy z 10 milionów stron internetowych na ten temat. Sama ilość tych cudownych rad, które różni ludzie serwują nam z różnych stron, może przygnębiać i powodować, że skołowani tracimy pewność, jak i od czego zacząć.
    Tak naprawdę większość tych rad możesz wyrzucić na śmietnik. Jest za to jeden sprawdzony sposób: weź sprawy we własne ręce. Większość z nas instynktownie wie, co i jak jeść, aby być szczuplejszym, jednak złe nawyki mamy tak głęboko zakorzenione i zaprogramowane w podświadomości, że jemy po prostu byle co.

    A przecież można to zmienić całkiem łatwo – wystarczy po prostu prowadzić proste życie. Oto dziesięć prostych porad, które pozwolą ci schudnąć i które nie wymagają większego wysiłku, aby o nich pamiętać.

    10 - Zmniejsz swoje porcje
    Nie stosuj restrykcyjnych diet, ponieważ one po prostu nie działają. Tu trzeba zmienić styl życia, odwrócić swoje przyzwyczajenia o 180 stopni… Jeśli nakładasz sobie na talerz górę jedzenia, to może niech to będzie tylko pagórek. To nie jest żadne wielkie odkrycie naukowe. Zwróć uwagę, jak dużo kładziesz na swój talerz teraz i zmniejsz tę ilość o około jedną czwartą.

    9 - Jedz pięć razy dziennie
    Przekąska to demon, który w magiczny sposób sprawia, że tyjemy. My po prostu kochamy jeść, bo gdy jemy, rośnie nasze dobre samopoczucie. Tymczasem organizm, aby funkcjonować prawidłowo, potrzebuje regularnych dostaw energii. Regularnych - nie oznacza dużych.
    Jedz pięć posiłków dziennie, a jeśli już musisz coś przekąsić między tymi posiłkami, to niech to będą tylko dwa owoce. Możesz czasem posiłki, które jesz w ciągu tygodnia, uzupełnić kawałkiem czekolady czy paczką chipsów, bo inaczej życie byłoby nudne. Rygor i odmawianie sobie są skazane na porażkę; w rzeczywistości jeszcze bardziej będziesz chciał tego, czego ci nie wolno, aż w końcu pękniesz i napchasz się tym po sam korek. A potem dopadną cię wyrzuty sumienia i po motywacji nie zostanie nawet okruszek. Więc jedz te chipsy, ale jedną paczkę w tygodniu zamiast trzech co wieczór!

    8 - Kupuj zbyt ciasne ubrania
    Jeśli masz za dużo kilogramów, kup sobie ubranie, które jest o numer czy dwa za małe, powieś je na widocznym miejscu w swojej sypialni, tak abyś je codziennie oglądał i niech będzie to dla ciebie motywacją.

    7 - Przed snem – 45 minut spaceru
    Kiedy jesteś już po kolacji, pozwól jej przed snem jeszcze przez godzinę się potrawić, a przed pójściem do łóżka wyjdź na 45- minutowy spacer. Po pierwsze – taki spacer pozwoli ci spalić kalorie. Po drugie - będziesz spać o wiele lepiej. Po trzecie - kiedy obudzisz się rano, poczujesz się bardzo dobrze już na samą myśl, że to zrobiłeś.

    6 - Trzymaj pod ręką swoje zdjęcie z czasów, kiedy byłeś gruby
    Każdy, komu chociaż raz udało się zrzucić wagę, wie, ile wysiłku wymaga utrzymanie nowej jakości życia. Znajdź takie zdjęcie, na którym wyglądasz jak grubas z wielkimi policzkami, wywalonym brzuchem, o sylwetce wielkiego znaku zapytania – zdjęcie, na którym wyglądasz nieprzyzwoicie w i e l g a c h n i e. Jeśli będziesz na nie patrzył codziennie, będzie ci ono przypominać, jak bardzo nie chcesz tak więcej wyglądać i będzie cię motywować. Strach przed tym, że znowu możesz być tą osobą, naprawdę cię zmotywuje do zrzucenia zbędnych kilogramów lub do utrzymania tego, co udało ci się osiągnąć.

    5 - Obserwuj zachowanie ludzi otyłych
    Jeśli spojrzeć na kogoś otyłego w restauracji, a otyli rzeczywiście opychają się jak na wielkiej uczcie, jakby jutro już nie miało nadejść, to można zrozumieć, dlaczego wygląda tak jak wygląda. Niech to doświadczenie, ta obserwacja kogoś, kto się tak zachowuje, będzie dla ciebie przestrogą i motywacją. Prawda jest taka, że większość ludzi obserwuje grubasów i myśli sobie „fuj”. Ludzie naprawdę to robią - obserwują ich przyzwyczajenia, stojąc w kolejce po frytki patrzą, jak grubasy zamawiają całe góry tłustego żarcia. Zadaj sobie pytanie: "czy chcę tak wyglądać?". I zmień kolejkę na tę po jabłka.

    4 - Daj się przebadać
    Nie ma nic bardziej motywującego w walce z otyłością niż własne zdrowie. Idź do lekarza, sprawdź sobie poziom cholesterolu i ciśnienie krwi, a jeśli są wysokie, niech to będzie kolejną motywacją dla ciebie. Jeżeli poziom cholesterolu i ciśnienie krwi są wysokie, a ty nic z tym nie robisz, wyobraź sobie, że podpisujesz swój własny akt zgonu. Mężczyźni są na ogół dumni, bardziej dumni niż kobiety, więc powinniśmy zachęcać ich bardziej, żeby sobie zrobili badania kontrolne.

    3 - Nagradzaj sam siebie co tydzień za kilogramy, które zgubisz
    To jest marchewka. Bo naprawdę potrzeba ci nieco przyjemności, kiedy się odchudzasz, aby być zmotywowanym. Może to być wieczorne wyjście lub jakiś ciuch albo perfumy, cokolwiek. Lata temu jeszcze nie było rzeczą ogólnie przyjętą, aby mężczyźni się rozpieszczali, ale skoro udaje ci się chudnąć, twoja pewność siebie rośnie, wyglądasz o wiele lepiej, więc teraz dopasuj otoczenie do tego wyglądu. Zażywaj zatem przyjemności... ale nie nagradzaj się jedzeniem!

    2 - Poproś rodzinę o pomoc
    Jedną z kluczowych rzeczy przy każdym trudnym zadaniu,jest siła pracy zespołowej. Namów całą rodzinę do rozpoczęcia dbania o zdrowszy tryb życia, nawzajem się motywujcie i pilnujcie. Jeśli ktoś się opuści, możesz dać mu kopa w tyłek. Możesz być bezceremonialny. Odchudzanie to nie bajka, musisz być bardziej twardy i bardziej wymagający wobec siebie. Z pomocą rodziny uda ci się to o wiele łatwiej.

    1 - Zapamiętaj to jak mantrę "Jedz mniej, jedz lepiej i więcej się ruszaj"
    Niech odchudzanie będzie dla ciebie proste, a każdego dnia, kiedy się budzisz, po prostu pamiętaj o tych trzech rzeczach. Pomyśl: "Co zrobię dziś, aby pomóc sobie jeść mniej i lepiej oraz więcej się ruszać?". To ma być proste, pod każdym z tych trzech haseł napisz listę rzeczy, które zrobisz w perspektywie długoterminowej. Trzymaj się tego, a już wkrótce zaczniesz tracić niepotrzebne kilogramy.

    źródło : [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  2. #2
    malamii_ jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    10-09-2014
    Posty
    39

    Domyślnie Odp: dla facetów po 40 - Dziesięć prostych porad na pozbycie się zbędnych kilogramów

    Bardzo mądrze najgorsze co może być to restrykcyjna dieta na której ciągle marzysz by coś zjeść

  3. #3
    klarasob jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    09-11-2013
    Mieszka w
    chełm
    Posty
    49

    Domyślnie Odp: dla facetów po 40 - Dziesięć prostych porad na pozbycie się zbędnych kilogramów

    Moim zdaniem potrzebne jest też wsparcie dietetyka przynajmniej na tym początkowym etapie. Albo przynajmniej strona, gdzie wypowiadają się eksperci.
    Ostatnio edytowane przez Dietetyk_Kamila ; 24-02-2016 o 12:56

  4. #4
    Awatar Dominik Ziobro
    Dominik Ziobro jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    17-06-2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Posty
    266

    Domyślnie Odp: dla facetów po 40 - Dziesięć prostych porad na pozbycie się zbędnych kilogramów

    10 zasad zdrowego faceta to mi się podoba ;d
    Ostatnio edytowane przez Dietetyk_Kamila ; 24-02-2016 o 12:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •