Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

  1. #1
    Awatar MeryElf
    MeryElf jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-09-2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Posty
    152

    Exclamation Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Hej wszystkim!
    Ostatnio zaczęłam biegać i ćwiczyć.
    Ćwiczę w domu 6 dni w tygodniu i 2 razy chodzę na basen, biegam co 2 dzień.

    Zaczęłam się zastanawiać jak rozplanować ćwiczenia żeby zoptymalizować efekty.
    Czy prawdą jest, że najpierw spalanie a potem siła?
    Ile razy w tygodniu powinny być wykonywane ćwiczenia siłowe na poszczególne mięśnie żeby dało to efekty?

    Najbardziej zależy mi na spaleniu tkanki tłuszczowej, ale chciałabym też podkreślić mięśnie i wyglądać smukło, a nie chudo.

    Najwięcej tłuszczu mam na brzuchu, ale najbardziej nienawidzę fałdek na plecach...
    Ze względów zdrowotnych muszę wzmocnić mięśnie pleców, ale ich nie przetrenować.

    Mój aktualny rozkład ćwiczeń:
    Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?-tytu-u.png

    Czy ktoś coś doradzi?
    Moje wypociny Forum JestemFit.pl


  2. #2
    marlenkaa26 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    14-11-2014
    Posty
    75

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    A uprawiacie też jakiś sport typu tenis? [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] jaki sprzęt jest do tego potrzebny i czy każdy może spróbować?

  3. #3
    pawelg83 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    30-11-2015
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    12

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Jeżeli chcesz wprowadzić trening siłowy do planu, to zacznij od FBW. Skorzystaj z podpowiedzi w Google i wyszukaj przykładowe plany. Ten rodzaj treningu jest formą wstępu do bardziej zaawansowanych planów treningowych. Nie oznacza to oczywiście, że jest lightowy... FBW również wymaga wysiłku a tym samym buduje mięśnie. FBW powinnaś wykonywać 2-3 razy w tygodniu. Pozostałe dni możesz spożytkować na ćwiczenia aerobowe. Basen, rower i bieganie (30-50 min/dziennie) powinny być idealnym uzupełnieniem treningu FBW. Z czasem możesz wprowadzić do ćwiczeń interwały co dodatkowo zwiększy wytrzymałość organizmu. Pamiętaj żeby ćwiczyć minimum 20 min/dziennie. W przypadku FBW będzie to pewnie 1 godzina.
    A kilka ciekawych porad możesz przeczytać również [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  4. #4
    WiktoriaZięba jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    24-11-2016
    Posty
    37

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Zawsze możesz dodać do swojego repertuaru ćwiczenia w domu. Ja tak robię korzystając ze sprzętu marki i jestem bardzo zadowolona.
    Ostatnio edytowane przez AdminAdmin ; 12-04-2018 o 14:28

  5. #5
    Linda33 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    05-10-2017
    Posty
    2

    Domyślnie Odp: Jak odpowiednio rozplanować ćwiczenia?

    Prócz ćwiczeń zadbaj o swoją dietę, wprowadź np witaminy dla kobiet, kolagen w płynnej formie. Dużo dowiedziałam się ze strony. Mam problem ze stawami i również ćwiczę często i regularnie. Miewam bóle stawów głównie biodra. Kolagen mi bardzo pomógł.
    Ostatnio edytowane przez AdminAdmin ; 12-04-2018 o 14:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •