Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
Like Tree5Lubią to

Wątek: Niunia na Montignac'u :)

Awatar _niunia_
    _niunia_ jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski

Domyślnie Niunia na Montignac'u :)

Witam Was.
    Będę bardzo szczęśliwa jeśli znajdę kompana do tej diety. Wczoraj kupiłam w księgarni książkę i jestem jeszcze bardziej zielona niż po przestudiowaniu różnych forów internetowych (na forach jest 100 razy tyle informacji).
    Od jutra chciałabym zacząć dietę i przyznam, że jeszcze jej "nie czuję". Nie wiem dokładnie co jeść i przede wszystkim ile jeść mogę. Zaczynam odchudzać się z chłopakiem. Mieszkamy razem więc super. Tylko on potrzebuje więcej energii niż ja i tu też tkwi mój problem.
    A produkty.... Gdzie kupujecie i jakie? Nie wiem w sumie jakie konkretne produkty jeść można. Mówiąc konkretnie mam na myśli dokładną markę i nazwę produktu, a nie tylko "chudy twaróg"...
    I czy jeśc można więcej niż 3 razy dziennie? Czy przekąski między posiłkami (np. owoce czy fistaszki) są dopuszczalne?

Mam wiele pytań...

Proszę o pomoc i zapraszam do wspólnego gubienia kg
    Zapraszam do mnie

MICHEL MONTIGNAC

janaczka jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Starachowice

Domyślnie Odp: Niunia na Montignac'u :)

Nie mamy też wątku do zadawania pytań... a wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to Ty właśnie jesteś naszym ekspertem i wiesz o tej diecie najwięcej Dlatego też mam dwa pytanka:
    1. Serek wiejski light 3% tł z pomidorem to co to będzie za posiłek T. czy W.? Bo ja osobiście uznałabym to za białkowy :/