Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Jak utrzymać wagę?

CSTRRR jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Siedlce

Domyślnie Jak utrzymać wagę?

Witam, od grudnia 2012 do chwili obecnej schudłem 30 kg - od 100 kg do 70 obecnie. Przez ten okres ćwiczyłem kilka razy w tygodniu w domu + miałem ustaloną przez siebie diete - na śniadanie płatki kukurydziane, w szkole w południe duża kanapka, po powrocie do domu obiad i nic przez reszte dnia + codziennie przynajmniej 2 litry wody. Dosyć szybko traciłem na wadze, dzisiaj ważę 70 kg przy wzroście 184 cm i wieku 17 lat - chcę żeby tak zostało dlatego chciałbym się dowiedzieć jak dużo mogę zjeść, żeby nie przybrać na wadze? Są wakacje, jestem więc dosyć aktywny, ale lubię podjadać słodycze. Liczę na pomoc bo nie znam się zupełnie na tym, swoją diete ustaliłem sam i z rezultatów jestem absolutnie zadowolony - brakuje mi jednak ostatniego posiłku w ciągu dnia.

Awatar Gumisio888
    Gumisio888 jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Gdynia

Domyślnie Odp: Jak utrzymać wagę?

Witaj!
    Przede wszystkim ćwicz - z ciężarkami w domu, jeździj na rowerze, możesz też biegać. Codziennie coś, przez godzinę.
    Co do jedzenia:
    1) śniadanie - kukurydziane zastąp owsianką albo musli (ale nie chrunch!)
    2) potem możesz tą kanapkę (np. grahamka) z rybą czy szynką (sporej ilości) i warzywa - pomidor, sałata.
    3) Potem obiad - to co jest.
    poćwicz i zjedz owoca,
    4) po pół godzinie zjedz jajecznice z 3 jajek lub mięcho z obiadu.
    5) No i ostatni posiłek - jak jadłeś jajecznice to z obiadu mięcho + warzywa lub a jak jadłeś mięcho z obiadu to serek wiejski.
    I powinno być git! Tylko ćwicz ciężko

CSTRRR jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Siedlce