Strona 1101 z 3048 PierwszyPierwszy ... 101 601 1001 1051 1091 1099 1100 1101 1102 1103 1111 1151 1201 1601 2101 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11,001 do 11,010 z 30474
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

  1. #11001
    Awatar kasiaogrodniczka
    kasiaogrodniczka jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    30-11-2010
    Mieszka w
    Frankfurt am Main
    Posty
    13,153

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Oj, to faktycznie tragiczne wydarzenie i smutna wiadomosc z tym wypadkiem pod Czestochowa...
    Probowalam dowiedziec sie czegos wiecej z notatek w mediach ale nic jeszcze nie wiadomo poza tym, ze kierowca byl trzezwy i...mial zabezpieczac pielgrzymow... Moze zaslabl lub stracil panowanie nad samochodem?


    Gammus- wasza niunia to prawdziwa modystka... Strach sie bac jak to bedzie jak zacznie dorastac...chlopakow trzeba bedzie kijami odpedzac...

    Co do artykulu to nie ma pospiechu...jest dlugi i warto sie w niego na spokojnie zaglebic. I to nie to zeby byl taki odkrywczy, bo Gruschka ma racje, ze i dr Pape w swojej diecie zaleca podobnie jak autorka artykulu-oddzielic jedne makroelementy od drugich i nie jesc w jednym posilku np weglowodanow i bialka ...ale dlatego, ze caly ten blog jest kopalnia ciekawych informacji.

    Ja np dzisiaj wyczytalam tam, ze warto jesc glownie produkty o duzej gestosci-czyli tez ktore w 100g maja maksymalna ilosc mikroskladnikow i ze sa to glownie zielone warzywa...


    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

    "O co chodzi z tą gęstością odżywczą? Przecież babcia mi od dziecka mówiła, że najbardziej odżywcze jest mięso, mleko, masło i jajka! Niestety – jadłam intensywnie jak tylko mogłam te wszystkie rzeczy i po przekroczeniu czterdziestki czułam się jak wrak samej siebie. Nie o taką odżywczość (czyli gęstość energetyczną – ilość kalorii przypadających na 100 g produktu) tutaj chodzi, lecz o ilość mikroskładników odżywczych, samych w sobie nie posiadających wartości energetycznej – np. witaminy, związki mineralne, błonnik, rozmaite aktywne związki fitochemiczne itd. – czyli substancji pokarmowych mających udowodniony pozytywny i ochronny wpływ na ludzkie zdrowie, przypadających na każde 100 kcal (nie gramów ale właśnie kilokalorii) danego produktu. Bo jeśli mamy każdego dnia dostarczyć i zużyć te powiedzmy 2000 kcal, to warto orientować się które produkty są zdrowotnie najbardziej opłacalne do zjedzenia dostarczając nam najwięcej tych ważnych mikroskładników w każdej spożywanej przez nas kilokalorii."

    "
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]



    Do funkcjonowania potrzebujemy energii czyli kalorii. Jednak kalorie można zdobyć jedząc pokarmy wartościowe bardziej lub mniej pod kątem wpływu na zdrowie. Od czego zależy czy są wartościowe? Od ilości przypadających na każdą kalorię danego pokarmu mikroskładników odżywczych takich jak 14 witamin, 25 składników mineralnych, błonnik czy ponad tysiąc poznanych do dnia dzisiejszego rozmaitych ochronnych fitozwiązków znajdujących się w roślinach – same w sobie nie zawierają one kalorii, ale bez nich nie bylibyśmy w stanie zdrowo ani długo żyć.


    "
    gamma56 and Agnieszka111 like this.

  2. #11002
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    A ja właśnie wróciłam z kina - byliśmy na filmie " James Bourne" jak ktoś lubi tę serię to polecam. ...
    gamma56 and Agnieszka111 like this.

  3. #11003
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,625

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Witam pobrane (1).jpg

    Wpisałam się w tabelkę. W tym tygodniu spadło 400 gram, co jest doskonałym wynikiem zważywszy, że w poniedziałek miałam jeszcze 72 Wiecie, że od wielu, wielu tygodni, moja waga spada w każdym tygodniu! Nie są to jakieś wielkie, spektakularne spadki, ale systematyczne. Miałam tylko 3 przestoje i jeden wzrost. Mam nadzieję, że tak zostanie...aż do celu. Tym sposobem, dziś przekroczyłam spadek 10 kilogramów! Samej nie chce mi się w to wierzyć. Kręciłam się ciągle w kółko i w końcu udało się

    Zaczęło mnie odrzucać od słodkich, węglowodanowych śniadań.
    Dziś ugryzłam dwa razy bułkę z masłem i dżemem i poczułam, że więcej nie zjem. Zrobiłam sobie pięknego razowca z masłem i ogórkiem kiszonym, i to było to Myślę, że eksperyment ze słodkim ryżem, nie udałby mi się

    Kasiu, a jak u Ciebie dzień ryżowy?

    Krysiu, trzymam kciuki za dzisiejszy dzień, a młodej parze życzę wiele szczęścia, miłości i wzajemnego szacunku

    Reginko, cykady widzieliśmy z Kubą we Włoszech. W Asyżu jedna z nich ma nawet pomnik ze św. Franciszkiem. Jest to ogromna, wstrętna mucha brrr, nienawidzę wszelkiego robactwa w przyszłym roku zakładam w każdym pomieszczeniu moskitiery .

    Sabinko, nie znam tej serii, o której napisałaś...

    Dobrego dnia

  4. #11004
    maniusia72 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    07-08-2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Posty
    7,240

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    dobrego dnia kobietki
    jade teraz na gielde owocowo warzywną, a potem w kieleckie do dziadka

  5. #11005
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,625

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Aaaa już wiem...Jason Bourne...ten od Tożsamości itd Lubię Może jutro uda mi się wyciągnąć męża

  6. #11006
    Awatar kasiaogrodniczka
    kasiaogrodniczka jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    30-11-2010
    Mieszka w
    Frankfurt am Main
    Posty
    13,153

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Witam was dziewuszki!

    Agusiu- dzieki za kawke... dalej pijesz ja samotnie czy twoje chlopaki juz w domu?

    Ja dzisiaj spalam jak smok prawie do osmej, ale znowu mialam swoj staly sen meczacy pt "pakowanie do podrozy"...jest to sen, w ktorym ciagle otwieram nowe szafki i widze rzeczy, ktore musze zapakowac a czas mnie przy tym goni... Budze sie przy tym cala zestresowana... Dzis dodatkowo bylo w tym snie, ze adoptowalam dziecko, ktore caly czas nosilam na rekach!
    I pieska tez mialam!

    Dzien ryzowy minal mi bardzo znosnie i waga tez ciut odpuscila, ale przyznam sie, ze jestem w kropce co z tym fantem robic dalej.
    Dla efektu zdrowotnego trzebaby chocby kilka dni, moze tydzien lub dwa to pociagnac- ale czuje, ze tyle nie dam rady.
    Najchetniej przeszlabym na jakas taka lekka diete ryzowa, ktorych jest masa w internecie.
    Problem w tym, ze ja gdy dieta nie jest scisla (tak jak to bylo wczoraj) to ja zaraz robie tysiace odstepstw i modyfikacji i potem nie ma tego efektu,jaki powinien byc.
    Z drugiej strony mam swiadomosc, ze przeciez nie chodzi o kilka dni diety tylko o zdrowe odzywianie na stale i bardziej przemawia do mnie to o czym pisalam wczoraj. Zmodyfikowac tak swoj talerz zeby byly na nim glownie zdrowe rzeczy.
    A te o niskiej "gestosci" tylko okazjonalnie...

    Mysle sobie, ze poniewaz zostalo mi ryzu z wczoraj chyba zrobie dzis tak:

    sniadanie- ryz z owocami
    obiad- kociolek warzywny z kielbaska (bo jestesmy na ogrodzie i maz ma zamiar zrobic)
    kolacja- ryz z owocami

    Fajnej dobrej soboty dla wszystkich!
    A dla naszej Krysi i jej bliskich...wspanialej uroczystosci slubnej!


  7. #11007
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,625

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Kasiu, moi chłopcy dziś wracają, więc muszę coś dobrego ugotować i popiec. Na obiad zrobię placek po węgiersku, a ciasto , to chyba będzie 3 bit, bo lubią.

    Twoje dzisiejsze menu jest bardzo dobre , ale na kolację zjadłabym jednak ryż z warzywami

    Wczoraj znów latałam po stronkach dotyczących metabolizmu, i wyczytałam, że jedzenie 5,6 posiłków to mit. Każdy organizm jest inny i każdy potrzebuje innego dla siebie rozkładu posiłków. Jeśli ktoś dobrze funkcjonuje na 1-2, to tak powinien się odżywiać. Najważniejsze jest to, co w ramach tych posiłków jemy- ma być zdrowo i urozmaicone

  8. #11008
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Dzień dobry
    zaraz będę miała gości bo jadą do Ustronia Morskiego i wpadną na kawę to tylko zgodzę się na razie z Agnieszką, że jedzenie 5-6 posiłków podczas odchudzania to mit - ja jem 3 posiłki od jakiegoś czasu i pięknie się z tym czuję, czasem coś podgryzę, owszem ale teraz jest to warzywko ( nawet nie owoc bo te jem rano na śniadanie )
    jutro ważenie takie konkretne i wrzucę jutrzejszą wagę w stopkę bo oczywiście ważę się codziennie ( !!!) - wahnięcia są oczywiście ale ogólnie jest ok i tego będę sie starała trzymać - rano tylko owoce a potem 2 posiłki zgodne z dietą niełączenia

  9. #11009
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Dodam jeszcze że spotkałam się z różnymi podziałami produktów na grupy białek, węglowodanów i neutralnych ale ponieważ trzeba na czymś się opierać to bazuję na podziale Agnieszki Maciąg i tego się trzymam komponując posiłki
    gamma56 and Agnieszka111 like this.

  10. #11010
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia


    Dzien dobry

    Agnieszko ...
    dzieki za kawe i gratki za piekny spadeczek... tak tak pisze piekny , bo jest piekny ... wszystkie recydywy wiedza, ze spadki na poczatku diety sa znaczniejsze, a w miare trwania diety i ogolnej utraty wagi sa coraz mniejsze, wiec to naturalne , ze waga spada nieco wolniej...ale wyjatkowo piekny jest wynik ogolny -10 kg to naprawde robi wrazenie i naleza cisie za to wielie gratulacje i wyrazy podziwu... tym bardziej, ze jak wiekszosc z nas przez dlugi czas dreptalas niemalze w miejscu i miotalas sie w roznych kierunkach, w zaleznoscio d rewelacji jakie tu na forum sie pojawialy... jak widac znalazlas SWOJA metode i to pozwolilo ci tak dzielnie zmierzac w kierunku wagi jaka chcesz osiagnac i napewno ja osiagniesz .... bo jak nie ty to kto ?

    Sabinko...
    ty najwyrazniej tez idziesz w kierunku tego co ci sluzy i co powinno cie poprowadzic do sukcesu...sluchaj swego organizmu , kieruj sie rozsadkiem i idz w slady Agnieszki, bo ja w tym madrym sposobie sluchania wlasnego organizmu naprawde warto nasladowac

    Kasiu...
    jak obiecalam tak poczytalam wczoraj troche zarzuconego przez ciebie linka... jesli jestes w stanie sprostac wyzaniom tego sposobu jedzenia , to oczywiscie probuj, ale dla mnie to totalna totruta na ryzu z owocami caly dzien przetrwac, a to nie wystarczy tylko jeden dzien... ja mam do wytopienia ok 15 kg sadla wiec musialabym miesiace na takim jedzeniu przetrwac... to nie wchodzi w rachube, bojuz na starcie jest skazane na niepowodzenie....

    Krysiu...
    krzymam kciukasy za powodzenie w przygotowaniach i oczywiscie za przebieg calej uroczystosci ... mimo,ze nie musialas sie mocno w przygotowania angarzowac to napréwno emocj i tak siegaja zenitu ... mlodej parze przesylam usciski i zyczenia dlugich lat... milosci, szacunku i spolegliwosci

    Gruschko...
    podziwiamcie za twoja postawe i wytrwalosc w dazeniu do wyznaczonego celu... ja naprawde bardzo sie staram, ostatnio jeszcze bardziej , ale i tak jakos drepcze ciagle w jednym miejscu ... zaraz ide na imprezke urodzinowa do ziecia i wnusi... bedzie sporeparty w ogrodzie ...kulminacyjny punkt to pieczone prosie... no jak tu nie skusic na takim zarelku ...

    Maniusiu ...
    milych chwil z dziadkiem , choc z tego co pamietam, to raczej trudno bedzie ...

    Kalahari...
    juz sie pogubilam kiedy wracasz ale mysle ze to juz niedlugo...

    Zeniu ...
    a co tam za wielka woda ? przeciez masz wakacje,obiecywalas wiecej tu bywac i co ? obiecanki cacanki ?

    Milej soboty wszystkim zawzietaskom zycze ...




    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •