Strona 1167 z 3048 PierwszyPierwszy ... 167 667 1067 1117 1157 1165 1166 1167 1168 1169 1177 1217 1267 1667 2167 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11,661 do 11,670 z 30474
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

  1. #11661
    Awatar kasiaogrodniczka
    kasiaogrodniczka jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    30-11-2010
    Mieszka w
    Frankfurt am Main
    Posty
    13,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Dzien dobry kwiatuszki wrzesniowe!



    Narazie tylko kawka a potem sie odezwe bo dzis mam zajecia...pozaszkolne!
    Agnieszka111 and sabinka57 like this.

  2. #11662
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,557

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Środowe dzień dobry
    Ja mam dziś zebranie u Kuby, więc tez zajęcia pozaszkolne
    Wczoraj skończyłyśmy sprawdzać i przepisywać plan...jak się okaże, że komuś coś znów odpiep...y, to idę na zwolnienie lekarskie,( będzie mi się należało na rozstrój nerwowy) i niech sobie sami zmieniają. I tak jestem już skłócona z połową grona, bo każdy chce mieć to, czy tamto, a jak nie wyjdzie, to wszystkie zjo...y na nas. Zaczęłam na serio myśleć żeby z tego zrezygnować, ale u nas nikt tego nie umie, nie chce się uczyć...ja z koleżanką robimy to od 20 lat!
    No nic...mam nadzieję, że od dziś zacznę w końcu normalna pracę w szkole

    Dobrej środy

  3. #11663
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,557

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Kasiu, świetne fotki tego Twojego syna Pozazdrościć takich beztroskich wakacji

  4. #11664
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Dzień dobry kochane maglareczki
    Trochę mi wstyd ze milczenie jak wapienne skały w Chorwacji, ale mój urlop tak mnie pochłonął ze nie mam kiedy "podrapac się po tylku" jest naprawdę cudownie... podróż była upiory bo jechaliśmy 20 godzin ale teraz myślę że było warto... mamy czas wypełniony atrakcjami praktycznie całe dnie i nawet z kilku atrakcji zrezygnowałam aby trochę odsapnac.... co rano jakąś wycieczka z przewodnikami a po kolacji codziennie tańce. ..młodych ludzi praktycznie nie ma a slascy "starzykowie" potrafią się bawić naprawdę przednio. .. babcie i dziadkowie "furkaja" aż miło. ..oczywiście nie mogę być od nich gorsza wiec tez " trzepie sie" w tańcu do siódmych potów. .. wiec może nie wrócę cięższa , choć karmią nas tu wyjątkowo smacznie wiec folgujemy sobie do woli....
    CDN...

    Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  5. #11665
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Wolałam pisać "w odcinkach" bo długie posty bywają urwanie a ja chcę ryzykować ....
    Pogoda, pokój i towarzystwo nie mogło być lepsze wiec musze przyznać ze moje obawy czy spodoba mi się taki hulaszczy tryb życia na szczęście się nie sprawdziły. ..w zasadzie to chciałam tylko "zarzucić" wam do kawy kilka urlopowych fotek ... kilka wrzuciłem na fb wiec zapewne już niektóre widzialyscie...
    Nie czytałam co piszecie ale kontem oka przyuwazylam ze Sabinka chyba o kopa się prosi... co to ma znaczyć kochana ?
    Naprawdę musze ci tu na publicznym forum nawciskac?
    LALY PRECZ OD KORYTA...!!!!
    WSZYSTKIM MAGLARECZKI
    miłego dnia życzę. ..

    Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  6. #11666
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia











    Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  7. #11667
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia







    Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
    krysiapysia and sabinka57 like this.
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  8. #11668
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia









    Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk
    krysiapysia and sabinka57 like this.
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  9. #11669
    Awatar gamma56
    gamma56 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    Gütersloh
    Posty
    957

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Narazie znikam bo rano przed sniadaniem pływam w morzu... papa buziaki i po Krysinemu do zaś
    28.12/ 84kg ...19.03/76,9kg...25.05/ 78,7 kg...11.06/78,4 kg...25.07/ 79,2kg...03.09/77,9 kg.,.10.11/79,9 kg
    [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników][link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]


  10. #11670
    Awatar kasiaogrodniczka
    kasiaogrodniczka jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    30-11-2010
    Mieszka w
    Frankfurt am Main
    Posty
    13,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Ha! ha! Gammusiu! bylo poglaskanie i byly baty!
    I slusznie!
    Ja tez siedze cichutko w tym temacie ale na weekend troszke za duzo alkoholu wpadlo, bo jak zwykle sukces wagowy mnie oszolomil...i zachecil do folgowania sobie...
    No wiec znowu odrabiam zwyzke. Dzis ide sie wazyc na spotkaniu...bedzie dobrze jak utrzymam wynik z zeszlego tygodnia...

    Piekne foteczki porobilas Reginko! Zycze ci dalej tak cudownej zabawy i fajnego odpoczynku!

    A moj synek Agnieszko...no coz...urlop fajny ale...po powrocie znowu bedzie szukanie pracy... Jak wiecie on mieszkal do tej pory w Hamburgu, ale ta jego sympatia mieszka tutaj 70 km od Frankfurtu i oni chca po urlopie zamieszkac razem w jej mieszkaniu.
    Wymowil wiec tam prace i zamierza tutaj szukac nowej. Jestem sceptyczna...bo juz jednego bezrobotnego mam w domu...
    Radek nadal nic nie znalazl...

    No ale...sa gorsze problemy na swiecie...prawda?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •