69314Lubią to
-
Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia
Agnieszko pewnie że w twojej sytuacji mieszkanie w Warszawie byłoby świetnym rozwiązaniem - bliżej do rodziny, dzieci na miejscu a firma męża może być w dowolnym mieście czy wsi...
Ja prawdę mówiąc nie wiem czy chciałabym mieszkać w tak dużym mieście jak Warszawa ale na pewno nie chciałabym mieszkać na wsi, tym bardziej że nie jestem kierowcą i nie mam samochodu czyli byłabym trochę uziemiona i zależna od kogos.... na na wsi mogę pobyć przez jakiś czas ale na dłuższą metę na pewno nie....
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
-
a ja myślę, że część hierarchów za bardzo miesza się w politykę
na szczęście mój proboszcz nie, czasem nawet listów od biskupa nie czyta i chyba dlatego kościól jest pełny
dziadek niestety przewrócił się i złamał rękę, ale za to bardzo jasny miał umysł i można było porozmawiać
kanadyjska ciocia już wkrótce wraca a szkoda bo jest przemiła
-
Maniusiu ty dzisiaj udzielasz się towarzysko więc na pewno niedziela szybko ci przeleciała a jutro niestety do roboty ....
-
Jolinko to zrozumiałe że lekarz czasem chcę porozmawiać tylko z twoim synem, w końcu to dorosły mężczyzna i nie o wszystkim może chce mówić w obecności ... Mam nadzieję, że mecz udany i naładowałas sobie trochę akumulatory
-
Kasiu życzę twojemu synowi aby jutro wszystko się wyjaśniło (oczywiście na jego korzyść i żeby dostał tę pracę,
na pewno i ty byłabyś spokojniejsza o niego
-
-
jestem już po wizytach,trochę zmęczona, ale warto było jechać
niestety wujka nie było, bo mu się brat rozchorował i jest w szpitalu, będą mu płuco wycinać, ech życie
taką mają szpitalną wizytę w Polsce
-
Ja juz znowu "u siebie"...
Dzieka Bogu...bo wszystko bylo dzis w biegu. I jestem naprawde zmeczona...
Mam dla was jednak jeszcze cos na rozgrzewke na wieczor...mam to u siebie w ulubionych i lubie sobie popatrzec jak sie chlopaki fajnie poruszaja![link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]