Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia
Agnieszko- akcje sa nie tylko po to by chudnac, ale i po to zeby sie trzymac. :) Ja je od lat tak wlasnie traktuje- wynik koncowy jest dla mnie wiec poza sytuacja-gdy jest spory wzrost, zawsze pozytywny, bo male wzrosty czy ubytki wlasciwie potwierdzaja tylko, ze wszystko jest ok. Kiedys bardziej sie moze udzielalam na akcji piszac tam czesciej- teraz ograniczam sie do sobotnich wpisow w tabelke-ale jestem Adze- Furadze wdzieczna za to, ze te tabelki sa-bo to dla mnie nieustanny doping i motywacja by nie ustawac w dzialaniu. :money:
Cytat:
Zamieszczone przez
kasiaogrodniczka
Agnieszko- akcje sa nie tylko po to by chudnac, ale i po to zeby sie trzymac.
Kasiu, na pewno tak jest :) Ja nie mam w tym doświadczenia, bo to kolejna akcja w której usiłuję chudnąć. jeszcze nie byłam w żadnej w celu utrzymania wagi, ale na pewno jest wtedy łatwiej, przynajmniej w moim przypadku, bo ja lubię mieć bat nad sobą :mdr:
Dzień dobry :)
Kasiu ten twój wczorajszy obrazek o wku...wionej kobiecie to dokładnie o mnie bo taka wczoraj byłam...wku...wiona po obejrzeniu swoich fotek i filmiku:bad:
jak to jest, ze nie mogę sobie poradzić sama ze sobą jeżeli chodzi o jedzenie, dlaczego jem jak opętana wiedząc, że źle się z tym czuję, źle wyglądam i ciężko mi w wielu sytuacjach????
dlaczego jedni mogą jeść ile chcą i są szczupli a inni wręcz przeciwnie i my wszystkie które tu piszemy i zaglądamy należymy do tych drugich, bo nawet jak coś nam się uda zgubić to potem jest walka, żeby to utrzymać i tak w kółko...
Agnieszko pytałaś o pudełka... szło mi nieźle, chociaż gorzej nic poprzednio i coś i tak podgryzałam ponad to co dostawałam a poza tym były w tamtym tygodniu dwie imprezki ale trochę mi zleciało, bo jakby nie było bilans kaloryczny był nienajgorszy ale co z tego jak zaraz potem zaczęłam świrować z jedzeniem no i tak w kółko:aww:
do nowej akcji się nie wpisuję bo jakoś mi takie akcje nie leżą :)