Strona 1571 z 3048 PierwszyPierwszy ... 571 1071 1471 1521 1561 1569 1570 1571 1572 1573 1581 1621 1671 2071 2571 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 15,701 do 15,710 z 30477
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    łódzkie

Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Krysiu, Sabinko, dziękuję Na razie leczę się po domowemu, czyli własnie czosnek, czarny bez, cytryna,ale od połowy tygodnia muszę zadziałać drastyczniej, bo nie chcę zarażać. Nie znam się na tym, ale sama z siebie nie będę chciała wejść do osoby po tak ciężkiej operacji żeby jej nie zarazić

Cytat Zamieszczone przez sabinka57 Zobacz posta
    Agnieszko mam nadzieję, że siostrze twojego męża uda się pokonać chorobę, tego jej życzę z całego serca.
    - ja też jej tego życzę...

Wiecie, dziś spotkała mnie bardzo miła sytuacja Napisał do mnie mój były uczeń, którego wiele lat temu-28!, na początku mojej kariery pedagogicznej, uczyłam muzyki w szkole podstawowej. Napisał, że to, że dziś jest muzykiem zawdzięcza właśnie mnie, że do dziś pamięta wszystko czego go nauczyłam, że nigdy potem nie miał tak fajnego, wyrozumiałego i życzliwego nauczyciela...i jeszcze dużo innych miłych rzeczy Bardzo mnie to zaskoczyło, ale i ucieszyło, bo muzyki uczyłam tylko dwa lata, i właściwie nigdy nie żałowałam że tak krótko, a to jest już drugi uczeń, który powiedział mi to samo Takie momenty powodują, że mimo deszczu, świat pięknieje

Awatar Jolinkaa
    Jolinkaa jest nieaktywny Sławny na forum
    Mieszka w
    Zagłębie

Witam moje dobre duszki