hej Kasiu, dzięki :)
No, ja zdecydowanie jestem zielona :mdr:, tak naprawdę, to tylko te idee tak w 100% do mnie nie przemawiają :D
Lecę szykować się do pracy :)
Wersja do druku
hej Kasiu, dzięki :)
No, ja zdecydowanie jestem zielona :mdr:, tak naprawdę, to tylko te idee tak w 100% do mnie nie przemawiają :D
Lecę szykować się do pracy :)
Ja tez wole dyskutowac o zyciu niz o ideach. Bo zycie i moje i innych jest mi wazniejsze...:)
Ja tez spadam do lazienki! Bo juz pozno a ja jeszcze w gatkach od pizamy:beurk:
Hej
fajne to Kasiu, może nie do końca prawdziwe ale dające do myslenia.
Poranny wpis Agi bardzo optymistyczny więc i ja patrzę dobrze na dzisiejszy dzień
choc jakiś ból mi sie wdał upierdliwy w plecy, no ale cóz jak wszedł to i wyjdzie
dieta u mnie jes zerowa no ale może wkońcu się zbiorę w sobie
apropo mam dziś ryz
Dzień dobry tutejszym mieszkańcom.
Jestem TinnGO(Teresa). Na forum już ładne parę lat, od czasu Dukana.
Znam was wszystkie pośrednio poprzez Kasięogrodniczkę, z którą się przyjaźnię. No naszą znajomość określam tym ważnym słowem.
Mam nadzieję , że Kasia też tak ją traktuje.
Oj nie zawsze "jemy sobie z dziobków", bywają dni z "przepięciami".
Kasia wczoraj mnie zachwyciła tym nowym pomysłem na Dukana.
Obsypałam ją pochwałami , ale okazuje się , że to od jej koleżanek Zawziętasek ten pomysł przyszedł.
No to postanowiłam wejść i podziękować osobiście, wyrazić podziw dla ciągłych poszukiwań drogi ku szczupłości.
http://pu.i.wp.pl/k,ODQwNjkzOTQsNTEx...11_hq_orig.gifChylę czoła i ponieważ też "jestem zielona" to mam poczucie wdzięczności.