Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia
http://pu.i.wp.pl/k,ODQwNjkzOTQsNTEx...07_9R_orig.gifDobry wieczór.Dziewczyny, dałam radę i poogarniałam wszystkie tematy.
Ale też układało się wszystko zgodnie z planem.
Udało mi się powciskać na zabiegi(nie zdążyłam tylko wziąć 10 minutowego diadynamika), zdążyć na angielski. Nauka dała rezultaty i dzisiaj już byłam na poziomie grupy. Ja musiałam sobie podstawy trochę w większym stopniu odświeżyć.
Agatka z małym przejęła mnie zgrabnie czekając tylko 10 min na parkingu , póżniej wszystko jak z płatka nawet w Castoramie mimo trudności porozumienia sie z załogą jaką kostkę, jaki cement , jaki regał(skorzystałam z opłacanego transportu i zakupiłam regał do komórki).
No mimo, że jestem inżynierem i całe życie pracowałam w fabrykach włókienniczych market budowlany to "za duży wiatr na moją wełnę". Ale w końcu wezwałam do Castoramy swojego wykonawcę, sama spokojnie usiadłam na ławce i wszystko się wyjaśniło jak przyjechał. On z tymi w żółtych ubraniach rozumiał się w pół słowa.
Mieliśmy szczęście, bo transport dużym ciężarowym samochodem (konieczny z uwagi na ciężar palety kostki) był wolny dopiero na 24 i jedno miejsce się zwolniło dosłownie w chwili mojego zakupu.
No i siedzę sobie w domu, zjadłam obiad, miziam koty i jestem z siebie zadowolona.
Lubię to uczucie bo dopiero od jakichś 2-3 lat nauczyłam się go doświadczać.
Bardzo lubię być z siebie zadowolona.
Cytat:
Zamieszczone przez
Agnieszka111
Znalazła gdzieś w internecie wykaz książek (100), które powinno się przeczytać przed śmiercią , wiele z nich oczywiście czytała, bo wszyscy w domu kochaliśmy zawsze książki, ale wielu nie, więc z zapałem się za to wzięła.
No imponuje mi bardzo. Na szczęście mam po niej tę energię
A mogłabym poprosić o namiar na ten spis, bo ciekawa jestem jak dużo ja mam zaległości.W młodości pochłaniałam książki, ale muszę powiedzieć, że teraz mam już z tym problem.