Dzień dobry:)
Maniusiu chętnie bym ci pomogła ale niestety zupełnie nie znam się na tym co ty robisz i to w każdej dziedzinie i pracy i w domu, gdzie świetnie spełniasz się jako artystka:)
Wersja do druku
Dzień dobry:)
Maniusiu chętnie bym ci pomogła ale niestety zupełnie nie znam się na tym co ty robisz i to w każdej dziedzinie i pracy i w domu, gdzie świetnie spełniasz się jako artystka:)
Kurczę wczoraj było już trochę spokojniej z wiatrem a dzisiaj znowu się nasilil, jednak dobrze, że dzisiaj nie jadę do tego Kołobrzegu, tylko muszę na gimnastykę dotrzeć a tu nie dość, że wieje to i pada:(
A mnie jakiś katar złapał wczoraj w kinie, mam nadzieję, że to chwilowe nic z tego się nie rozwinie.
Agnieszko super pomysły na prezenty zapodałaś :)
Krysiu życzę ci żebyś wzięła się za jakiś rodzaj aktywności a nie tylko przyglądała się:) może na razie spokojnie od zajęć wzmacniających kręgosłup a potem jakaś joga albo pilates a potem jak się rozkręci to zumba!!! :) W każdym razie wyjścia z domu i zapisania się na jakieś zajęcia życzę, ja teraz to czwartek mam to zapewnione:)
Dziewczyny dzięki za zapewnienie, że mogę wam smęcić ile tylko chcę ale czasem chce się posmecic tylko sobie samemu i swoje towarzystwo jest wtedy najlepsze, w w sumie to dobrze mieć czasem taką możliwość posmecenia sobie samemu i nikogo nie zanudzać:)
Maniusiu nie znam jogi z tyłkiem przy nosie - oświeć mnie proszę:)
wkleiłam filmik kilka postów wyżejw którym mała dziewczynka opowiada dlaczego nie będzie chodzić na siłownie . I mówi że joga jest fuj, bo się ćwiczy z tylkiem przy nosie. I tak wogóle to chyba wszystko jest fuj
No i ta puenta, że na siłowni robi się mięso a ona jest wegetarianka :)
Muszę rzucić okiem na ten filmik :)
Witajcie!