Strona 2717 z 3048 PierwszyPierwszy ... 1717 2217 2617 2667 2707 2715 2716 2717 2718 2719 2727 2767 2817 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 27,161 do 27,170 z 30477
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Awatar Beverly
    Beverly jest nieaktywny Sławny na forum
    Mieszka w
    Warszawa
    Wpisy na blogu
    8

Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Tereska, bierzemy przykład. świeżo kupiony ryż poszedł do zamrażalnika

na ostatki jakiegoś dobrego pączka wciągnęłam i kieliszek wina wypiłam, i jestem grzeczna już....to znaczy słodyczowo, nie ma szans, żebym rzuciła winko ja jak Marti, wierzę, że wino jest bezkaloryczne

hihi, Maniusia - mój kot biegał za wszelkimi latającymi a razem z nim mój mąż żeby być pierwszy....normalnie czekałam zawsze,który pierwszy coś zrzuci
    a czemu wypalają lasy? jest jakiś sensowny powód? bo ja to miejskie zwierzę i nie znam się na tym

kurcze, fitatu nie znam, ale ja na samsungowej aplikacji chodzę i póki co jestem zadowolona.....obadam jednak tego fitata, bo ja lubię wszelkie gadżety

Sabinka - my te prlowskie eksponaty też pamiętamy, takie młódki to mu nie są

oj, z tym rowerem. we wtorek do szkoły pojechałam...wizgało złem aż miło, całe 5 km miałam wichurę w twarz...trening jak się patrzy, nogi mnie do dziś bolą

ja kocham zieloną herbatę. aż dziwne, skoro zielona, bo zielone to ja raczej na receptę tylko

Marti - no zbiorę się zbiorę. obiecuję solennie wezmę Mamusię, wsiądę w samochoda i przyjedziemy wymiziać Maniutka mojego kochanego. Mamusia się boi tylko dużych piesów to i Kluska zostanie wymiziana przez cztery ręce
    angielski - super!!!! pękłam z dumy właśnie. audiobooki - też bym chciała ale mnie się mózg wyłącza po jednym zdaniu. jakoś nie daję rady, nie umiem się skupić na słuchaniu książek, podziwiam tych, którzy potrafią.....