a mi sie też Kalhari zmieniła tak jak tobie
a mi sie też Kalhari zmieniła tak jak tobie
Piszę do was z "okienka"
Krysiu, ja na wieczorne herbatki nie jestem zbytnia amatorką, bo potem pół nocy spędziłabym na spacerkach do łazienki , ale na pogaduchy i owszem czasem zaglądam.
Sesjami terapeutycznymi nazywam telefony od swoich znajomych, którym się w życiu pokręciło.
Moi znajomi uważają, że mam dużą intuicję, co jest prawdą, bo czasem boję się o czymś pomyśleć wiedząc, że najczęściej się to sprawdza.
Moi domownicy mówią na mnie dosadniej - Czarownica , bo wiele razy okazywało się, że było tak jak przewidziałam.
Dzięki temu dość łatwo jest mi coś pozytywnego podpowiedzieć, poradzić i tak naprawdę miałam niewiele sygnałów żebym źle podpowiedziała.
Ale... nigdy nie narzucam się z dobrymi radami...tylko wtedy, gdy ktoś sam zapyta.
Mam jeszcze inną przypadłość...rzadko czytam coś wprost, zawsze doszukuję się podtekstów, drugiego dna...i to jest dopiero wkurzające, bo najczęściej też sprawdza się to, co sobie gdzieś tam wymyślę...Ale każdy coś tam ma ....
A tłuszczaki zmniejszają się podczas diet nisko węglowodanowych, bez skrobi, i ja też na taką przejdę, ale najpierw proponują oczyścić organizm. Dlatego robię wo...no i powiem Ci, że teraz gdy w głowie mam to, że ta dieta ma pomóc mi w najgorszej mojej zmorze- czyli pozbyciu się tych wstrętnych gul, to i motywację mam do niej bardzo dużą ,
Masz rację Krysiu, cieszę się, że znów chodzę na chór
Joluś, mnie też się przybrało, ale trudno, działamy, bo nie mamy innego wyjścia
Sabinko, no kochana, dałaś czadu- GRATULUJĘ ! cieszę się i trzymam kciuki za dalej
Magda, super, że się odezwałaś , nie napisałaś, czy harakiri emocjonalne przyniosło konstruktywne rozwiązanie, czy nie...
Mnie męczy to, że czasem się boję, wstydzę, krępuję ! ? powiedzieć wprost co czuję, co mi się nie podoba , choć wiem, że powinnam...
Na razie tyle dziewczynki, bo zaraz mam dzwonek na przerwę i dyżur