Strona 568 z 3048 PierwszyPierwszy ... 68 468 518 558 566 567 568 569 570 578 618 668 1068 1568 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,671 do 5,680 z 30477
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Awatar kalahari
    kalahari jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    italia

Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

Gëzuar Krishtlindjet
    ميلاد مجيد
    Frohe Weihnachten
    Merry Christmas
    WESOLYCH SWIAT
    is (1).jpg

CALUJE MOCNO WRAZ Z..... zgadnijcie z kim?

Awatar Jolinkaa
    Jolinkaa jest nieaktywny Sławny na forum
    Mieszka w
    Zagłębie

Cytat Zamieszczone przez kalahari Zobacz posta
    CALUJE MOCNO WRAZ Z..... zgadnijcie z kim?
    Kalahari.......nie zgadnę,ale czyżby miało to związek z obrazem i jego autorem?Pamiętam,że pisałaś o zwiedzaniu galerii.Niestety...kompletnie nie znam się na malarzach i malarstwie
    gamma56 and sabinka57 like this.

Awatar kalahari
    kalahari jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    italia

ciao jolinko,
    tak, zgadlas, jestem pod wrazeniem ostatnio tutaj ogladanego
    edwarda muncha....
    polecam, trudny facet, ale .....gleboko przemawiajajcy i przejmujacy niesamowita wrazliwoscia?
    jutro ..dzien nad dunajem, trzeba pobiegac i zgubic troche kalorii po dzisiejszej kolacji.
    pozdrawiam
    m

Awatar kasiaogrodniczka
    kasiaogrodniczka jest nieaktywny Sławny na forum
    Mieszka w
    Frankfurt am Main

Kochane i rachu ciachu...wigilia juz za nami...
    Na dobranoc przynosze wam troche lobuzerskiego kota Simona...[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    gamma56, krysiapysia and sabinka57 like this.

Awatar evige
    evige jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Suisse

"Anioł pasterzom mówił:
    Chrystus się Wam narodził!
    W Betlejem, nie bardzo podłym mieście
    Narodził się w ubóstwie
    Pan wszego stworzenia..."