Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia
Reginko..ja nie marudze...ja dziele się mymi wrazeniami po meczu! [emoji14]
Wiem że Niemcy mieli mnóstwo szans na bramkę. ..czy to jednak był tylko brak szczęścia? Nie znam się na tym...ale może ich przeciwnicy mieli po prostu dobrą obrone?
Taka jak i my mamy! ;)
No ale zgadzam się z tobą że szczęście to ważna rzecz! :)
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Dzień dobry :)
mecz oczywiście oglądałam ale tez uważam, że nie był to dobry mecz Polaków i gdyby nie pech Ukraińców to pewnie byśmy przegrali albo ewentualnie zremisowali, no ale w końcu wynik jest najważniejszy i jest super, wyszliśmy z grupy i to jest już piękne :)
Kasiu może coś źle zapamiętałaś tę szkołę i teraz jesteś do niej uprzedzona? może trafisz na innych ludzi? może nie będzie tak żle jak się obawiasz? tego ci z całego serca życzę :heart:
czy już robisz sobie to samocewnikowanie? na pewno nie jest to komfortowa sprawa ale może jakoś ci pomoże? mój ojciec był cewnikowany całe lata ale miał taki cewnik wymieniany przez lekarza raz w miesiącu....
a co do podróży to na pewno sobie poradzisz - bilet, paszport i bagaż podręczny bo lecisz tylko na 3 dni i do dzieła :) język znasz to odpada ci chociaż ten problem który ja mam latając:mdr: a dokąd ty lecisz i jak potem dostaniesz się do Agnieszki?
Cytat:
Zamieszczone przez
kasiaogrodniczka
Agnieszko. ..a kiedy ty to wszystko dajesz radę zjeść? Skoro nie jesz po 12 tej...
No właśnie do 12 :mdr: o 12 zasiadam do ziemniaczków, kotleta i surówki :mdr: a jak mnie głód ściśnie ok.19 ( rzadko) to właśnie jest śledzik, albi tuńczyk, albo serek, albo jajko :D
Gammo na razie AŻ dwa dni udało mi się nie ulegać pokusom - wczoraj na meczu J. pił piwko i jadł chipsy a ja nie !!!! :beurk: