Strona 1180 z 1907 PierwszyPierwszy ... 180 680 1080 1130 1170 1178 1179 1180 1181 1182 1190 1230 1280 1680 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11,791 do 11,800 z 19070
Like Tree366Lubią to

Wątek: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

  1. #11791
    Awatar AnekSadek
    AnekSadek jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-12-2017
    Posty
    4,118

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Aha, i jeszcze te papugi z zoltym cubkiem to kiedys pokazalam jak na moim suchym drzewie jak jakie owoce wygladaly a i po podworkowych drzewach je focilam... Tak to jest jak KTOS nieregularnie nas czyta
    I one maja zolte pora od spodu...




    DSC_0836.jpg

  2. #11792
    Awatar AnekSadek
    AnekSadek jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-12-2017
    Posty
    4,118

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    A u mnie pizdzi jak w kieleckim!

    I jeszcze.. bo nie wszystkie wiedza, wiedza tylko gadatliwe.
    Koperek calkiem zdechl. Obcielam i wywalilam na patio.
    Moze jak mu ten wiatr kolo uszu poswiszcze to doceni jak mial na kuchennym oknie i odrosnie!

  3. #11793
    Awatar yoanna1964
    yoanna1964 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    3,041

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Pewnie, że narzeczona to rodzina i to NAJBLIŻSZA !
    Zapraszam NIEUSTAJĄCO ! Ugoszczę Cię, czym chata bogata ! Będzie [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] i jeszcze [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  4. #11794
    Awatar yoanna1964
    yoanna1964 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    3,041

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Mania, wsadziłam dalię już kwitnącą, pod okno, MUSIAŁAM kupić. Mam nadzieję, że nie zmarnieje [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

  5. #11795
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    3,859

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Najpierw kawa, bo późno

    ślicznie te owocka wyglądają ! Nie, nie ślicznie, apetycznie raczej.
    Miłego dnia !

  6. #11796
    Awatar Mania48
    Mania48 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    2,528

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Yoanka no wiadomo ze Cie tez durnota dopada i kwiatki kupujesz ale jak przymrozkow nie bedzie to jest szansa z e dalia przezyje , jakby zapowiadali jakies w ielkie spadki to jakis karton nasadzic jej na łeb .Ja dalie co je sąsiadka działkowa przechowąła w kotłowni mam juz w donicach a le na ogrodzie i nic z ziemi jeszcze nie wyłazi a te co zakupiłąm kłacza to mam w chacie i juz spore krzaczki .Ale poczekam z sadzenniem bo miejsca brakuje .Hihi dzis w biedronce kupiłam asparagus plumosus takie wspomnienie z dawnych lat jak sie go do bukietow dodawało , ot durak .
    Anoola moje koperki najlepiej rosną jak same sie wysieją bo takie w skrzynkach zdecydowanie mnie nie lubią .No w koncu zamiast łazic po betonie mozna i do botanika pojechac a tam napewno wiele cuda mozna zobaczyc .No miły doktor co miał gadac , jest jak jest nic sie nie zmienia i wiadomo trza uwazac z wysiłkami i koniec z ganianiem za autobusem a niestety mi sie zdarza dogonic wredotę a potem ziajam i łapie odech przez cała trasa .Ale cisnienie zdecydowanie zbiłam do mniej wiecej normy .
    Optus no chyba zaczyna sie z miana pogody wiec juz plany wielkie robocze ale mam impreze komunijna i tak wsio sie merda A dzis zobaczyłam jedną biała hostę zmrozona le ona akurat nie jest wielka atrakcja dla mnie wiec trudno .

  7. #11797
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    3,859

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    O rany, ale ma spust ten Twój wychowanek Maniu ! Szybko się rozprawił z zwartością michy !
    Widocznie doprawione bardziej mu smakuje, niż surowe - dlatego ślimak jest be ! Może mu przygotuj duszone w sosie własnym ? Przepisy francuskie musisz poczytać !!!!
    Yoanko - jak to kwitnącą dalię ? Nie wiedziałam, że takie też można kupić. Kwitnące - to mi się z sadzonkami z siewu kojarzą.
    A czy zmarnieje ? Od szarańczy, bo przymrozków już chyba nie będzie. Dzisiejszej nocy nie było.
    Anulko - mnie się te haki z niczym nie kojarzyły, więc i do odpowiedzi się nie wyrywałam. Czytać czytam wszystko, ale czasem dopiero po zgaszeniu kompa przypomina mi się, co chciałam jeszcze napisać. No co, SKS - jest niestety...
    O właśnie - od kilku dni mam Manię zapytać, czy te zawilce, co teraz kwitną na bało (od Ciebie oczywiście) - to są widoczne latem, czy całkowicie zamierają ? Nie chciałabym ich "przez przypadek" stracić.

  8. #11798
    Awatar Mania48
    Mania48 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    2,528

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Optus są widoczne ale takie lichoctwa , wiec lepiej je rozsadzc bo pieknie sie rozrastają

  9. #11799
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    3,859

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    O rany, Mania ! Ale nazwy wymyślasz, aż musiałam sprawdzić, co to...
    Kiedyś to cudo w pracy hodowałam, myślałam, że to paprotka. No cóż, internetu nie było, żadnej znającej się Mani pod ręką też nie. No to teraz się dowiedziałam, że to asparagus....
    Koperek posiałam drugi raz z innej paczki - i tez nic nie wschodzi. Nie wiem, co się dzieje. Mania ma rację - najlepiej rośnie samosiew, tyle, że u mnie nigdy do baldachów nie dorośnie, więc się i nie posieje.
    Yoanko - dla majowego Jubilata również ode mnie serdeczności !!! Niech się impreza uda !
    Bonusiu - jeszcze odpoczywasz po wyjeździe ? Czy w ogródku taka zapracowana jesteś ?
    Nutki znów nie widzę... Zakupy przedwyjazdowe ?

  10. #11800
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    3,859

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Ok, dzięki. Ale to nie są jeszcze zbyt duże kępki, więc może nie będę ich dręczyć ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •