Strona 737 z 905 PierwszyPierwszy ... 237 637 687 727 735 736 737 738 739 747 787 837 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 7,361 do 7,370 z 9043
Like Tree49Lubią to

Wątek: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

  1. #7361
    Awatar Mania48
    Mania48 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    1,105

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Optusiu no u nas popadało pod wieczor cakiem niezle i siedzielismy na dziace pod daszkiem bo nawet ostro lało i jak w racalismy to w deszczu wiec moze i do Ciebie doszło bo tez w prognozach był i cały dzien czekalismy na deszcz i nie było .Jak schodzilismy z działki to byłam zadowolona bo ładnie mokro bylo a jak szlismy to były własnie wielki plany podlewaniowe i nam sie upiekło a jak siedzielismy to po sciezce taka piekna ropucha se skakała
    No i oziebiło sie piknie .
    No co mam sie przejmowac waga jak i tak jestem juz zadowolona z tego co spadło i mam nadzieje ze jeszcze cos tam spadnie z boczkow .A jadłospis mi pasi wiec jest gites bo przecie nigdzie sie nie spieszę .
    Ogorkow zakupiłam jeno na małosolne wiec robota mała i narazie tylko dumam o zaprawach na zime hehe len ze mnie .
    Anoola no i dobrze ze siebie nie słuchasz bo za duzo głupotek bys narobiłą :P a starsza siostre trzeba s łuchac bo mundrze gada .A pączki z adwokatem zdecydowanie smaczniejsze niz te z powidłami .Jeny te ciepłe paczki na Szerokiej normalnie odlotowe ale teraz juz nawet nie mysle o nich .

  2. #7362
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    1,548

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Zazdroszczę Ci tego darmowego podlewania...
    U mnie nic nie słychać, po daszku nie puka. Może w nocy co przywieje, oby !
    Pewnie, że pączki z adwokatem dobre, szczególnie w tłusty czwartek, bo cały rok to do mnie nie przemawiają.
    Anulko, wstaw jakieś puzzle z normalnymi wypustkami, bo te przerabiane przeze mnie - to potem nie widać, czy układałam.
    Oczywiście w weekend, jak znajdziesz czas. Fajna jest ta Ajska w szelkach.

  3. #7363
    Awatar Mania48
    Mania48 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    20-10-2010
    Mieszka w
    Toruń
    Posty
    1,105

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Optus u nas znowu pada wiec pewnie i do Ciebie dojdzie deszczyk .

  4. #7364
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    1,548

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Wyszłam sprawdzić, faktycznie, coś tam z nieba leci, nawet z rynny się sączy !
    Ale w takim tempie - to do rana beczka mi się nie zapełni ! Ale lepsze to niż nic.
    Spadam do wyrka. Dobrej nocy Kruszynkom !

  5. #7365
    Bonusia jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    502

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Popadało Optusiu ale nie tak ulewnie..w nocy zaczęło i tak do 11-tej w południe potem przestało i jak wracałam po pracy do syna to znowu zaczęło padać...nawet dość spore popadało..kałuże sporo się porobiły.
    Oglądam mecz..kibicuje Chorwatom przeciw Anglii i jak na razie w dogrywce wygrywają 2:1 ..I NIECH TAK ZOSTANIE..
    Masz rację Optusiu mało kto piszę..nawet Anoolka się wkurza i mało pisze ale czy to nam na złość!!!
    Widziałam dziś tutaj Nutkę ale słówka nawet nie pisnęła!
    Jutro moja pracownica jedzie na badanie jak się zrasta ręka..i ciekawe ile jeszcze dostanie zwolnienia..?
    Pączki to lubię z różnym nadzieniem..nawet z budyniem i nadzieniem różanym!

  6. #7366
    Awatar AnekSadek
    AnekSadek jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-12-2017
    Posty
    1,114

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Cytat Zamieszczone przez Bonusia Zobacz posta
    nawet Anoolka się wkurza i mało pisze ale czy to nam na złość!!!
    !
    To wcale nie jet prawda. Jakos zacielo mi sie pisanie. Nie umiem ostatnio paplac....
    Ostatnio wszystko wydaje mi sie bez znaczenia.

  7. #7367
    Bonusia jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Mieszka w
    Szczecin
    Posty
    502

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Choraś normalnie!!
    Jeszcze Cię to trzyma...czy to raczej psychiczne podłoże!
    Depresja czy co?

  8. #7368
    Awatar AnekSadek
    AnekSadek jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    12-12-2017
    Posty
    1,114

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Opty nie badz taka ale kawa tez ladna, dziekuje. Obzerac sie nie musze.
    To ta jak u nas… ma padac tylko kiedy???
    A na puzzlach sie zalogowalas? Bo jak nie to i tak nie bedzie widac ze ukladalas. Ajska w szelkach czy bez jest fajna. Ostatnio dodaje jej do jedzenia taki proszek, niby dobry na stawy. I malpiszonek zaczyna z zabawkami paradowac a juz byl okres ze o nich zapomniala, nie bawila sie.
    Mania ja tez nigdzie sie nie spiesze, waga nie spada ale co mam robic? Cwiczyc mi sie nie chce, dietowac tym bardziej.
    Wiesz, nie lubie Cie…. Ostatnio ani ze mna nie gadasz, ani mnie wyzywasz a przydaloby sie!
    Bonusia nie juz chyba nie chora ale Wy malo piszecie a czytajacych duzo.
    Zeby te czytajace chociaz sie przywitaly… a tak to nawet nie wiadomo z jakiego kontynentu i w jakim celu.
    Pewnie nasze dawne kulezanki tez podczytuja ale o sobie nic nie napisza wiec co maja sie szwedac po moich rozmyslaniach....

  9. #7369
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    1,548

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    Anulko - może to tylko zimowy nastrój ? Z wiosna wrócisz do równowagi i kolorowiej spojrzysz na świat.
    kawa na poprawę humoru



    Nie, na puzzlach się nie logowałam. Nie chodzi mi o to, że nie widać, że ja układałam, tylko - że obrazek był układany.
    A popadało u mnie nieźle, prawie całą noc, delikatnie - żadna roślinka nie stratowana.
    Deszczówka zgromadzona - na dużo podlewań starczy.
    Teraz po południu też się deszczyk niezły sypnął, wybrałam się na przejażdżkę - ale zdążyłam wrócić.
    Ślimaków całe armie maszerują, a mnie się już nie chce ich zbierać. Nawet na ścieżce rowerowej takie wielkie "maszerują".
    Ostatnio edytowane przez opty55 ; 12-07-2018 o 20:24

  10. #7370
    Awatar opty55
    opty55 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    18-01-2017
    Posty
    1,548

    Domyślnie Odp: Pięćdziesięciolatki, odchudzamy się nadal

    kawa z truskawkami nie chciała się pokazać...
    ale na szczęście w necie wiele takich obrazeczków można znaleźć.
    Poczekam na resztę Kruszynek - tylko nie wiem, o której padnę, bo od trzeciej telewizornię oglądałam, nawet książka i sudoku mnie nie pociągały... Pewnie przez ten padający deszcz.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •