Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Walka o zdrowe życie młodej osoby

Awatar Lenneth
    Lenneth jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Wrocław

Post Walka o zdrowe życie młodej osoby

Witam wszystkich i z góry dziękuję za wsparcie. Często czytałam wasze forum, porady, pamiętniki, ale nigdy nie odważyłam się założyć konta (bo się wstydziłam swojej wagi) jak i napisać postu. Dziś, nie radząc sobie ze swoim problemem, stwierdziłam, że tylko u osób, które przeżyły to co ja teraz przeżywam dostanę "pozytywnego kopa" .

Mam 21 lat, studiuję i walczę z otyłością od paru lat! Zawsze byłam dużą dziewczynką, ale właśnie przekroczyłam próg, którego nigdy nie myślałam, że przekroczę!
    Jako młoda jeszcze osoba byłam bardzo aktywna fizycznie, tańczyłam w zespole typu "dance", co wieczór ćwiczyłam! Cowieczorne ćwiczenia były dla mnie rytuałem wręcz! A później...później wiele się we mnie zmieniło. Dryfowałam od otyłości do niedowagi. Wszystko odbywało się to podczas moich załamań nerwowych. Kiedy jestem zdenerwowana - jem...
    Kiedy mój ojciec zmarł (miałam wtedy 16 lat) moja waga sięgnęła 96 kg, od tamtego czasu katowałam się wręcz dietami, ćwiczeniami, po czym gdy znowu pojawiał się problem, jadłam.
    Wysyłali mnie do dietetyków, psychologów, jadłam meridie, adipexy srexy , nic nie pomagało. Lecz parę dni temu poszłam do mojego lekarza, który w szczerej rozmowie powiedział mi, że jeżeli nie zmienie sposobu żywienia mogę mieć jak ojciec i reszta jego rodziny raka jelita grubego, albo cukrzycę jak moja mama. Moje kości również przestały wytrzymywać.