Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
Like Tree3Lubią to

Wątek: Dieta ślubna

Awatar kobraq
    kobraq jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Warszawa

Domyślnie Dieta ślubna

Dziewczyny!
    Jestem 22-letnią studentką z Warszawy.
    Już wielokrotnie próbowałam się odchudzać i wszystko na nic. Mam za mało silnej woli. Teraz jednak postanowiłam wziąć się ostro za odchudzanie, ponieważ w sierpniu 2015 mam zamiar wyjść za mąż. Mam do zrzucenia jakieś 25-30 kg... Mam nadzieję, że uda mi się to nawet przed czasem (w końcu został ponad rok) i utrzymam tą wagę do tego najpiękniejszego dnia w moim życiu.
    Co muszę zrobić? Przede wszystkim zmienić styl życia. Moi najwięksi wrogowie to:
    *fast-foody- odkąd 4 lata temu zaczęłam studia, zaczęły się właściwie moje problemy. Podczas przerw między zajęciami biedni studenci wolą chodzić do Mcdonalda, albo innego baru szybkiej obsługi, niż chociażby na sałatkę, czy normalny obiad, które były niestety droższe. Tak naprawdę od rozpoczęcia studiów przytyłam 20 kg! Wiem, wstyd mi o tym pisać, ale tak się zapuściłam
    *słodycze- uwielbiam czekoladę, jak każdy chyba...
    *podjadanie wieczorne- wieczorem, przy komputerze, filmie, po fitnessie...
    *napoje gazowane i słodkie soki

Z aktywnością fizyczną nie mam takiego problemu- od stycznia chodzę na fitness, ale nie ma efektów, bo po pierwsze rzuciłam palenie i jem więcej, a po drugie podjadam! Oprócz tego mam w domu Xbox-a z kinectem i mnóstwem tanecznych i fitnessowych gier

Jeśli macie jakiś dobry pomysł na dietę to proszę o pomoc! I o dodanie mi motywacji
    Będę tu pisać wyniki mojej pracy, a co tydzień dokładne pomiary. Zaczynamy dziś!

17/03/2014

Waga: 92,2 kg
    Obwód bioder: 118
    Obwód biustu: 115
    Obwód talii: 98
    Wzrost: 158
    BMI: 36,85

Awatar Pastafarianka
    Pastafarianka jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Warszawa

Domyślnie Odp: Dieta ślubna