Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Podkulam ogon i wracam

  1. #1
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Podkulam ogon i wracam

    Już tyle razy tu wracałam i znów znikałam. Ciągle brakowało motywacji - ta była głównie za pierwszym razem.
    Ale dzisiejsze 89 kg na liczniku przelało szalę goryczy. Koniec. Zaczęłam od dzisiaj.
    Póki co brak konkretnej diety, po prostu zdrowe odżywianie, 5 posiłków dziennie i dużo wody.

    Dzisiejszy jadłospis:
    0. Szklanka ciepłej wody z cytryną na czczo
    1. Jajecznica na odrobinie masła + kromka chleba pełnoziarnistego z dynią
    2. Serek wiejski
    3. Gotowana pierś z kurczaka w papryce i pieprzu cytrynowym + brukselka
    4. Grapefrut - sweetie
    5. Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem

    Kupiłam sobie też stevię - cukier do herbaty idzie w odstawkę!

  2. #2
    Awatar MartaLutak
    MartaLutak jest nieaktywny Super Moderator
    Dołączył
    18-08-2014
    Posty
    3,404
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Witaj ponownie na forum Pocokomu. Jestem forumową dietetyczką i jeśli miałabyś jakieś pytana do mnie pisz. W jadłospisie który zamieściłaś jest za mało węglowodanów pochodzących ze zbóż: kasza do obiadu, chrupki do II śniadania. Węglowodany są ważne i nie może ich być za mało w menu.
    Dietetyk, Technolog Żywności

  3. #3
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Hej,

    Dzięki za odpowiedź.

    Wiem, ze wczoraj mało węgli, wynikło to chyba z późnego powrotu do domu i braku czasu na przygotowanie obiadu (stąd ten jednogarnkowiec).
    Dziś do podobnego obiadu dołączam odrobinę makaronu. Na śniadanie też była jajecznica ale z dwiema kromkami pełnoziarnistego chleba i dwiema papryczkami baby.

  4. #4
    Awatar MartaLutak
    MartaLutak jest nieaktywny Super Moderator
    Dołączył
    18-08-2014
    Posty
    3,404
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Super, bardzo dobrze że dodałaś je do swojego jadłospisu. Życzę ładnych spadków A jak z piciem, udaje się wypijać tyle co w planach?
    Dietetyk, Technolog Żywności

  5. #5
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Miałam tu wrócić a wyszło jak wyszło. Jednak dietować staram się.
    Jem 4-5 posiłków dziennie. Od początku lutego średnio 3 razy w tygodniu chodzę na siłownię.
    Wagowo jest marnie, bo od grudnia ubyło raptem 2 kg, ale luty wymiarowo był dobry. Łącznie wpadło 19 cm.

    Muszę jednak coś z dietą pokombinowac aby i waga trochę leciała.

    Mój przykładowy jadłospis:
    1. Owsianka (4 łyżki płatków) gotowana na wodzie, pół łyżeczki miodu, owoce, mleko (lub mleko z WPC)
    2. Pomarańcza, kiwi, jogurt naturalny, dwie łyżki słonecznika/poszatkowanych orzechow
    3. Zupa jarzynowa (niezabielana, czasem z dodatkiem ryżu)
    4. Pół piersi z kurczaka (czasem uparowane, czasem podsmażone), kasza (pęczak lub gryczana)/ziemniaki na parze, warzywa (czasem gotowane normalnie, czasem ugotowane na parze, czasem jakaś surówka)
    5. Makrela wędzona/jajecznica na maśle klarowanym/twarożek + surowe warzywa (pomidor z cebulką, świeży ogórek albo świeża papryka).

    Czasem na śniadania jadam jajecznicę (ale zwykle jest to owsianka), czasem na drugie śniadanie jem kanapki (też niezbyt często, a jeśli już to chleb jest żytni/orkiszowy, z wędliną, kiełkami i warzywami - ogórek, papryka itp.)

    W dni treningowe zaraz po treningu WPC na mleku.

    Staram się pić dużo, ale nie zawsze wychodzi. Podczas 1,5 godziny na siłowni wypijam 1-1,5l wody, jednak poza siłownią czasem to opornie idzie.

  6. #6
    Awatar Mar-za
    Mar-za jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    14-12-2014
    Posty
    2,042

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Pocokomu skoro dietkujesz od grudnia, i chodzisz na siłownię, i obwody poleciały 19 cm, a waga niewiele się ruszyła to nasuwa się wniasek że tłuszcz zamieniłaś na mięśnie które więcej ważą niż tkanka tłuszczowa. Sugerowałabym się zmniejszeniem obwodów bo waga może wprowadzić w błąd.

  7. #7
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Też sobie tak mówię, że zamieniam tłuszcz na mięśnie, jednak miło by było zobaczyć w końcu jakiś spadek

    Plan na jutro:

    1. owsianka z malinami
    2. pomarańcza, jogurt naturalny (łagodny), śliwka, pestki słonecznika
    3. dwie kanapki z chleba żytniego z wędliną, kiełkami i ogórkiem
    4. pół piersi z kurczaka, ziemniaki, fasolka szparagowa - wszystko przygotowane na parze
    5. koktajl białkowy po treningu
    6. makrela wędzona, pomidor ze szczypiorkiem

    I oczywiście jutro odwiedzam siłownię.
    Mój trening wygląda tak:
    Rozgrzewka: 10 minut na orbitreku
    Ćwiczenia siłowe: 30-50 minut
    Cardio (orbitrek, rower) - 15-40 minut

    Zwykle staram się aby trening trwał ok 1,5 h, jednak czasem muszę się zmieścić w godzinie. Bieżnia niestety u mnie odpada.

  8. #8
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Dziś dzień ważenia, w końcu lekki spadek. Tydzień temu było 86,6 kg, dziś mam 86,2 kg. Niewiele, ale do przodu

    Miłego dnia

  9. #9
    Awatar pocokomunazwa
    pocokomunazwa jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    06-08-2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    3,812

    Domyślnie Odp: Podkulam ogon i wracam

    Dzisiejsze menu:

    1. Jajecznica na maśle, pomidor ze szczypiorkiem, dwie kromki chleba żytniego z ziarnami
    2. Pomarańcza, kiwi, jogurt naturalny, błonnik migdałowy
    3. Tajskie pulpety z mięsa z indyka z kolendrą, pęczak, mizeria na jogurcie
    4. Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem.

    Dziś 4 posiłki, bo późna pobudka

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •