Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 60

Wątek: Przyszła dietetyczka na własnej skórze sprawdza czy da się zdrowo schudnąć;)

Awatar Agniecha2q
    Agniecha2q jest nieaktywny Znany na forum

Domyślnie Przyszła dietetyczka na własnej skórze sprawdza czy da się zdrowo schudnąć;)

Witam wszystkich!
    Jestem Aga, mam 23lata i jestem studentką dietetyki. Mam też odrobinę nadbagażu z którym walczę bezskutecznie
    Jak większość z was wiem co to jo-jo, wiem jak ciężko zgubić każdy kilogram i wiem jak pyszne jest ciasto czekoladowe i frytki
    A teraz do rzeczy, jestem tu bo chcę zdrowo schudnąć. Sama idea zdaje się być prosta ale jak wiadomo z dietą nigdy nie jest prosto. Najskuteczniejsze a zarazem niosące ze sobą najwięcej skutków ubocznych są diety "niezdrowe". Nie będę tu wymieniała które za takowe uważam gdyż boję się że połowa obecnych tu osób spali mnie na stosie Sama traktowałam swój organizm różnego rodzaju "cud dietami" ale teraz chcę przekonać się czy zdrowo też się da.
    Wiem, że potrwa to dłużej, ale mam czas. Nigdzie mi się nie śpieszy. Przy wzroście 167cm ważę 67kg czyli niby w normie ale jeśli schudnę wymarzone 10kg nadal będzie w normie a ja pozbędę się kompleksu
    Będę zamieszczała na wątku różne ciekawostki dietetyczne ale generalnie ma to być pamiętnik odchudzania.

A może znajdzie się jakaś pani która schudła "prawdziwie" zdrowo? Przez zdrowo rozumiem sytuacje w której w diecie nie brakowało żadnych składników odżywczych, w której nikt drastycznie nie uciął liczby spożywanych kcal, która nie składała się z jednego posiłku dziennie....

Awatar suslak
    suslak jest nieaktywny Sławny na forum
    Mieszka w
    Szczecin

Domyślnie Odp: Przyszła dietetyczka na własnej skórze sprawdza czy da się zdrowo schudnąć;)

Misiaku mam nadzieję, że nie wygonisz mnie ze swojego zdrowego wątku (ja znów dukam )
    To ja
    Łork in progress pliz łejt

Awatar Agniecha2q