Strona 501 z 28937 PierwszyPierwszy ... 401 451 491 499 500 501 502 503 511 551 601 1001 1501 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,001 do 5,010 z 289368
Like Tree2Lubią to

Wątek: dieta proteinowa dr Pierre Dukana

Awatar pszczolka85
    pszczolka85 jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Wrocław

Domyślnie Odp: dieta proteinowa dr Pierre Dukana

Droga Baktery

Otóż .... nie wiem jak inne, ja sama jestem początkującą chudnącą... ale ja nie mam problemów ze skórą. W książce Dukan sam pisze o tym, że właśnie cera sie poprawia(łącznie ze skórką pomarańczową, jeśli taką posiadasz).
    Spowodowane jest do dostarczeniem dużej ilości aminokwasów-głównego budulca komórek, zatem tkanek
    Osobiście nie stosuje wyszczuplających balsamów-ale myślę, że nie zaszkodzą

Co do kawy-tak można nawet z mlekiem jak lubisz, byle by było chude i słodzimy słodzikiem na bazie aspartamu

poczatek diety--> 15.03.09
    3 faza --> 3.08.09
    Mój mężczyzna (zaczął pod koniec lutego)

Awatar pszczolka85
    pszczolka85 jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Wrocław

Post Odp: dieta proteinowa dr Pierre Dukana

Cytat Zamieszczone przez freedom83 Zobacz posta

btw. mam pytanie a makaron typu graham lub bezglutenowy z dzialu zdrowa zywnosc mozna czy tez nie??
    bo mam ochote na sos proteinowo warzywny z makaronem... a nie sadze ze z maki kukurydzianej mi sie uda...

Wklejam Ci przepis na makaron od jednej z naszych koleżanek z forum.

(pseudo) MAKARON / KLUSKI
    składniki jak na placek Dukana

Po wymieszaniu serka, jogurtu, jajka i otrąb, odczekać trochę żeby "wióry" naciągnęły. Wchlapac na rozgrzana patelnie, zmniejszyć ogień, a nawet wyłączyć kuchenkę i odczekać aż się usmaży/udusi (pod przykryciem może stać godzinami) potem pokroić w paseczki jak makaron i tu włączyć wyobraźnie.
    Użyłam tego dziwactwa na "spaghetti" Bolognese, "kluski" do rosołu, pomidorowej i grzybowej (pokrojone jak łazanki).

I jeszcze link do stronki z przepisami