Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Posiłek po treningu

  1. #1
    Gosol jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    21-04-2016
    Posty
    1

    Domyślnie Posiłek po treningu

    Witam, co powinno się jeść po wysiłku fizycznym?

  2. #2
    Jajadźka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    15-03-2016
    Posty
    61

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    Po treningu sięgnij po węglowodany i chude białko, by szybko uzupełnić niedobory glikogenu w mięśniach i przyspieszyć ich regenerację. Może to być na przykład twaróg, jogurt, mleko, chude mięso i ryby, jaja, soja albo warzywa strączkowe. Ostatni posiłek zjedz maksymalnie na 2 godziny przed rozpoczęciem ćwiczeń. Wówczas wartości odżywcze w nim zawarte odpowiednio przygotują organizm do długotrwałego wysiłku. Często sięgam wieczorem po serek wiejski z rzodkiewką. Później tabletka spalacza tłuszczu Trizer z odpowiednią ilością wody i po kolacji mam czas na relaks.

  3. #3
    Awatar ewelinawarchol
    ewelinawarchol jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    01-02-2016
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    2,029

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    Ja mam bardzo podobnie. Jako, że zazwyczaj ćwiczę późnym popołudniem, a wracam wieczorem, to jem potreningową kolację. Najpierw robię sobie koktajl białkowy, który mieszam ze zblendowanym bananem, a potem na przykład właśnie serek wiejski z ciemnym pieczywem. Mięsa nie jem, więc chude wędliny u mnie odpadają, ale często sięgam po niemięsne źródła białka jak na przykład tofu. Najczęściej jem je na kanapce, w sałatce, lub zapiekane w tostach. Po treningu naprawdę warto zjeść coś sycącego, wartościowego i smacznego. Ważne, aby dostarczyć zarówno białka jak i węglowodanów.

  4. #4
    marciakowa jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    15-03-2016
    Posty
    66

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    Cytat Zamieszczone przez ewelinawarchol Zobacz posta
    Ja mam bardzo podobnie. Jako, że zazwyczaj ćwiczę późnym popołudniem, a wracam wieczorem, to jem potreningową kolację. Najpierw robię sobie koktajl białkowy, który mieszam ze zblendowanym bananem, a potem na przykład właśnie serek wiejski z ciemnym pieczywem. Mięsa nie jem, więc chude wędliny u mnie odpadają, ale często sięgam po niemięsne źródła białka jak na przykład tofu. Najczęściej jem je na kanapce, w sałatce, lub zapiekane w tostach. Po treningu naprawdę warto zjeść coś sycącego, wartościowego i smacznego. Ważne, aby dostarczyć zarówno białka jak i węglowodanów.
    Ja też najczęściej jem serek albo kefir z płatkami owsianymi albo kukurydzianymi. Najczęściej wygląda to tak, że wracam z pracy, jem obiad, odpoczywam trochę i idę na ćwiczenia. Po ćwiczeniach prysznic, kolacja, Trizer, domowe obowiązki, jakiś film i idę spać. Czy też masz tak, że jak ćwiczyć zbyt późno to Twój organizm się rozbudza i czujesz się pełna energii? Kilka razy próbowałam iść na zajęcia fitness o 21, ale to dla mnie stanowczo za późno. Później nie chcę mi się spać, a rano trzeba wstać do pracy.

  5. #5
    Awatar ewelinawarchol
    ewelinawarchol jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    01-02-2016
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Posty
    2,029

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    Nie, raczej tego problemu nie miałam nigdy. Raczej bywało tak, że jak poszłam zbyt późno na ćwiczenia, to zwyczajnie miałam zbyt mało energii i treningi były mniej wydajne. Zazwyczaj, jak się na siłowni wymęcze, plus jeszcze masę innych rzeczy i obowiązków ogarnę, to zasypiam jak suseł wieczorem nie wiedząc nawet kiedy

  6. #6
    Judyciaa jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    20-04-2016
    Posty
    23

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    To ja mam tak, że jak idę za późno na ćwiczenia to nie mogę zasnąć. Jestem tak bardzo rozbudzona, że mogę później przez kilka godzin funkcjonować jakbym dopiero wstała. Taka pełna energii jestem. Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej człowiek by chciał iść spać, bo rano musi wstać, a nie chce mu się. Na szczęście, że Trizer nie działa dodatkowo pobudzająco, bo chyba bym nie spała przez kilka dni.

  7. #7
    Karina30 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    17-08-2018
    Posty
    50

    Domyślnie Odp: Posiłek po treningu

    Wszystko co zdrowe

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •