Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: derika

Strona 1 z 6 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.10 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Witam po przerwie... Melduję że walczę dalej... waga mi się zatrzymała na jakieś 2 tygodnie (a nawet ponad)...dopiero dzisiaj ruszyła.

    Dietkowo idzie raczej nieźle...nie idealnie...co to to...
  2. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    całe szczęście z tym nie mam problemu... a wczoraj pokazałam litościwe oblicze... syn zawalił technikę... grozi mu 2+ bo ze 3 prace nie oddał.... no i wczoraj mu zrobiłam jedną.... to niby...
  3. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Ależ miałam wczoraj wkoorwa.... wrrrrrr.... prawie dom rozniosłam...tak syn mnie z równowagi wyprowadził....są chwilę (ostatnio jest ich przeważająca znacznie ilość) kiedy umiem opanować swoją Mrs...
  4. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    sama???? WOw. Nby też mam lampę (kiedys w Lidrze byly) ale u rąk nie umiem sobie dobrzeprawej lewą zrbić... a u nó...obawiam się, że tymczasowo jeszcze mam zbyt obfite kształty brzuszne.... :)

    Ja...
  5. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    udał się test... a pazurki śliczne... kurcze tez powinnam się wybrać...

    dużo siły do pracy z okropnymi ludźmi :) taki life... wszyscy a to cierpimy... trzeba ignorować okropieństwa czynione przez...
  6. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Wiesz co...też kiedyś też tak myślałam… ale ja mam teraz dzidzię która potrafiła rozpocząć mój dzień i o 4 rano… więc zmieniła się moja perspektywa … co prawda tak ustawiłam treningi by o 5tej...
  7. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    Jeeeeeeeeeeezu... nie mów o starości!!!!!!!!!!!!

    44804
  8. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Ha ha ha... ten stan trwa... dzisiaj pobiegane o 5 rano... i to kolejny etap ...ETAP III
    5 min walk
    6 razy 3 min biegu i 1 min marszu

    W weekend zakupiłam sobie termogenik... i mnie skubany tak...
  9. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    Ej Leo.... nie mam najmniejszych wątpliwości że wiesz co pyknąć by wszystko wskoczyło na swoje miejsce.... Jesteś moja idolką nie jojnęłaś ... z całej naszej najbliższej paczki....

    więc...
  10. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Leo… ja już jako takiego pamiętnika nie piszę… kiedyś pisałam a potem jakoś mi przeszło… w tym dzienniku zdarza się, że coś tam zapiszę jakieś przemyślenia lub coś ale bardziej skupiam się na...
  11. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Ale dzięki twoim linkom trochę będę zmieniała układ... na czuja to robiłam a to ma głębsza logikę jak się okazało :)

    Tak więc dzięki :)

    Dziś mam rewelacyjny humor... waga pokazała 112,3 czyli...
  12. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Ooooo fajny link :) super dzięki. Przyda mi się bo na razie to ja to na czuja robię a widzę że to systemowe podejście...parę nowych pomysłów juz mam.

    a jak żeś ciekawa to dzielę sie fotą... nie ma...
  13. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    napisałam posta fajnego i mi go wcięło :(

    jeszcze raz...

    Fajnie się czytało... takie ogarnięcie życiowej harmonii z niego płaynie... i wniosek - partenr może być a go nie ma... może być kulą u...
  14. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Hejka,

    Melduję radośnie, że waga drgnęła w dół. Tzn… w ogóle waga mi stała przez ostatnie tygodnie…stała do póki mi to zwisało. Stała na 113,5…jak zaczęlam nieco ogarniać temat i weszłam na...
  15. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    wpadam zameldować, że dalej biegam. Weszłąm już na poziom 2 w mojej rozpisce treningowej... czyli
    5 min marsz rozgrzewki
    7x 2 min bieg 1 min marsz
    Cool down

    Zaczynam czuć, że to bieganie... 1...
  16. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    no wiem własnie....

    dzisiejszy bieg o 5 rao zaliczony... naprawdę trzyma mnie to.... i nawet jeżeli dieta jest daleka od ideału (ale też juz lepsza niż wcześniej bo bez kompulsów) to czuję się...
  17. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Jest i nie jest ...

    jest bo wiele rzeczy jest nieidealnych ale trzymam się biegania 3x tyg... w inne dni miałam robić dywanowce i tu już gorzej....tylko 2 razy zrobiłam...zawsze coś (a to zebraie...
  18. Odpowiedzi
    95
    Odsłon
    20,001

    Odp: Mobilizacja trwa - Część 1

    mmmmmm owsianka z duszonym jablkiem... to jest pomysł :yes:
    muszę się zainspirowac kulinarnie - ale kapusta do mnie nie przemawia...w niemal żadnej postaci... od bidy gołąbki i bigos...

    fajnie że...
  19. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Plan żywieniowy…. Kurczę no musze usiąść,… bo na razie to lekki chaos i żywioł a to groźne jest.

    Wczoraj poćwiczyłam w doku…. Wyciągam step…na YT znalazłam jakiś filmik z treningiem dla...
  20. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Witm pomajówkowo, nadal w różowych włosach :) ale coraz bardziej je lubię hehehe… mam jeszcze 2 tygodnie by się nimi nacieszyć a potem pani fryzjerka znowu zrobi coś z klasą na mojej łepetynie :)
    ...
  21. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    nigdzie nie poszłam... po prostu mniejszy tu ruch niż kiedyś bywało więc rzadziej się loguję :)

    na razie niestety niczym nie moge sie pochwalić... ani dietkowo ani sportowo... po świętach się...
  22. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    w aplikacji mam jednostkę miary nie w g... np chleb mam na kromki.... wędliny na plastry... ważę jedynie rzeczy o nieustandaryzowanych gramaturach... ryż, kasze, mięso obiadowe itp.
  23. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Nie biczuję się... naprawdę. Choroba zmienia postać rzeczy... jak wyzdrowieję i nie ruszę to zacznę sie biczować... a póki co...

    Wiem że na oko sie nie da... ja wypełniam aplikację na etapie...
  24. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Nieee :oops:

    Wstyd mi ale kiepsko idzie... wczoraj sushi mi wpadło... przedwczoraj 2 kawałki szarlotki ... (w pracy koleżanka upiekła)... ale 2200 chyba nie przekraczam....do tego bieganie tez mi...
  25. Odpowiedzi
    248
    Odsłon
    18,502

    Odp: super laseczka chudziutka tydziesteczka

    Kalorie wpadają mi za bezmyślność i przez wieczorne kompulsy.... Jak zacznę planować i unikać kompulsów (róznymi metodami) to na 1500 będzie luz blues...chociaż w sumie na start mogę sobie zwiększyć...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 142
Strona 1 z 6 1 2 3 4