Strona 17 z 51 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 503
Like Tree63Lubią to

Wątek: Jak zmienić myślenie? Help!

  1. #161
    Awatar caprica
    caprica jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    09-04-2004
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    321

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    ja zwykle nie mam problemu z zasnięciem.
    najbardziej w zle dni pomaga mi się wtulenie w bliską osobę
    Docelowo- abstynencja od zapalników, realizacja planu jedzenia i zdrowa waga = wolność od kompulsywnego jedzenia
    Gacuję od 8.08.2012, 02.2012- 114 kg, 8.08.2012- 112 kg, 24.09.2012- 99,1kg, 19.09.2013- 78,0 kg, 25.09-75,9, 4.10-75,2, 17.10-79,9, 25.10-77,9, 2.01.2014-83,9, 10.01.14- 79,9kg
    Jak zmienić myślenie? Help! - Strona 9

  2. #162
    willex jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    13-02-2012
    Posty
    532

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Jak zwykle ja w nocy..też to musze zmienić, ale uwielbiam tą ciszę

    Zakupię sobie zesyzciorek i będę pisać.

    Dzisiejszy dzien - to mały niewypał. Byłam z dziećmi z McD i zjadłam zestaw (zamiast fryt sałatkę+kanapka+icet). Normalnego obiadu dziś nie zjadłam ale wieczorem zjadłam kanapkę.
    Za mało piję i nie ćwiczę.

    Ćwiczycie od poneidziałku???
    Walka o zdrowie!
    1 cel

  3. #163
    Awatar ewabar70
    ewabar70 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    14-10-2013
    Mieszka w
    duisburg
    Posty
    115

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Cytat Zamieszczone przez _MAXI_ Zobacz posta
    Witaj Ewo, oczywiście jestem ZA, abyś do nas dołączyła.
    Dziekuje dziewczyny , za mile przyjecie:-)
    Ja drugi dzien walcze, wszystko co zjadam zapisuje w "moim watku", ale moze lepiej pisac faktycznie w zeszyciku .Zawsze tam mozna zerknac w ciagu dnia i zobaczyc ile sie zjadlo.
    Postanowienie na dzis-wiecej pic !!
    Jutro mam wolne i chce sie wybrac do Fitnes. Przyznaje sie bez bicia, zapisalam sie pare miesiecy temu i do tej pory balam tylko kilka razy.
    Musze sie sama kopnac w odwlok i zaczac chodzic, przynajmiej 2 razy w tygodniu choc na godzinke.

  4. #164
    Awatar Kiteku
    Kiteku jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    19-12-2012
    Posty
    1,020

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Cytat Zamieszczone przez willex Zobacz posta
    Ćwiczycie od poneidziałku???
    Tak, ja ćwiczę

    Wyszłam z założenia, że skoro zdecydowałam się na pracę z książką i z Wami to traktuję to poważnie.
    Chcę być i jestem zaangażowana i nie ma opcji, po prostu nie ma, żeby nie znaleźć 20 minut na ćwiczenia. Jakiekolwiek by było wytłumaczenie to wynikałoby z lenistwa.
    Dziś trzeci dzień ćwiczeń i czuję się o niebo lepiej!
    Zresztą Willex - znasz ćwiczenia z Jillian - nie jest to żadna filozofia, ani nic trudnego.
    willex lubi to.

  5. #165
    _MAXI_ Guest

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Kiteku a co ćwiczysz?Dziewczynki ja tez nie sypiam nocami,gram w gierki na telefonie w łózkuide na you tub poszukać jakichs cwiczonek dla siebie.Walcze dalej

  6. #166
    Awatar Kiteku
    Kiteku jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    19-12-2012
    Posty
    1,020

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Cytat Zamieszczone przez _MAXI_ Zobacz posta
    Kiteku a co ćwiczysz?
    Ja ćwiczę tylko: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] Już od półtora roku jestem cały czas na 1-szym poziomie, dla mnie jest wystarczający.
    Zauważyłam, że wszystkie ćwiczące dziewczyny w Polsce są podzielone pomiędzy zwolenniczki Jillian oraz Chodakowskiej.
    Dla mnie Chodakowska jest baaardzo źle zbudowana (ktoś tam nawet twierdz,że ma zanik niektórych mięśni), jest bez życia i nie potrafiłabym powtórzyć jej ćwiczeń.
    Jillian jest moją boginią

  7. #167
    Awatar Kiteku
    Kiteku jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    19-12-2012
    Posty
    1,020

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Allessana - ja też półtora roku temu jak zaczęłam moje odchudzanie z Dietą.pl i Jillian to schudłam migiem 10 kg. A później wszystko to zniszczyłam.
    Teraz wiem, że nie ma siły - jak nie będę siebie i Was oszukiwać to schudnę. I koniec.


    DZIEŃ SZÓSTY

    Nikt nie będzie lepiej troszczył się o plan Twojej diety niż Ty sama. Dlatego od Ciebie zależy, by ludzie lub wydarzenia nie zepchnęły Cię z wyznaczonej drogi. Zamiast polegać na pomocy innych, postaw sobie za cel, że będziesz chronić swój program za wszelką cenę.
    Naucz się rozpoznawać i omijać sytuacje, które mogą sprawić,że zrezygnujesz. Raczej nie zakładaj, że będziesz w stanie oprzeć się szarlotce mamy lub pizzy w pracy, po prostu unikaj sytuacji, w których będziesz musiała sprawdzić swoją siłę woli.

    Na razie dziękuję
    Oto wspaniały sposób na to, by chronić siebie, gdy jesteś wśród ludzi. Za każdym razem, gdy jesteś zmuszana do zjedzenia czegoś, możesz uniknąć pokusy, dając do zrozumienia, że zjesz później. Gdy ktoś Cię czymś częstuje, odpowiedz: "Na razie dziękuję. Zjem później"
    Ten zwrot pomaga odmówić w uprzejmy sposób, i przekona ludzi, że w końcu coś zjesz, więc zostawią Cię w spokoju. Nawet jeśli nie zjesz nic w trakcie imprezy, przyjęcia to nikt tego nie zauważy.

    Nie dyskutuj na temat swojej diety.
    Często najlepiej jest unikać rozmowy o diecie lub odchudzaniu. Kiedy pytają Cię jak się odchudzasz, odpowiedz po prostu, że zdrowo się odżywiasz.
    Chroń swój program podczas długich, bezczynnych godzin wieczornych lub w weekendy, kiedy najprościej jest zapełnić czas jedzeniem. Zaplanuj sobie różne zajęcia albo znajdź dobrą książkę.


    DZISIAJ

    - ustal przynajmniej trzy pory dnia lub wydarzenia wysokiego ryzyka, takie jak spotkania rodzinne czy bezczynne weekendy. Zapisz jak zamierzasz chronić swój program w każdej z tych sytuacji.

    - zrób dziś przynajmniej jedną rzecz, która wzmocni Twoją determinację w dążeniu do trwania za wszelką cenę przy programie.






    - impreza u teścia (żeby nie komentował mojego odchudzania postaram się zjeść warzywa lub coś zdrowego), imprezy u rodziców (będę się zapychać wodą, żeby mniej wypić alkoholu), zimowe weekendy (zamienię żarcie na basen i saunę)

    - dziś zrobię sobie masaż

  8. #168
    _MAXI_ Guest

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    ZADANIA NA DZIŚ:
    -niedługo imieniny mojej mamy i siostrzenicy męża, zaraz potem moje urodziny i urodziny mojej mamy...to jeszcze da się przeżyć bo zrobie jakieś serniczki z jogurtów 0%
    Bardziej przeraża mnie widmo świąt...ale jakoś dam radę, nie zamierzam się obżerać..o nie
    Na dziś zaplanowałam spacer z synkiem i poćwiczę tę Waszą Jilian...kurcze ja zrobię 5 pół -pompek i leże....To się nazywa kondycja

  9. #169
    willex jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    13-02-2012
    Posty
    532

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    DZISIAJ

    - wydarzenia wysokiego ryzyka - weekendy (więcej ruchu-spacer), mniej żarcia!!!

    - zrób dziś przynajmniej jedną rzecz, która wzmocni Twoją determinację w dążeniu do trwania za wszelką cenę przy programie-zaczynam Jilian DZIŚ!

    MaxiDziś zrobisz 5 pół-pompek, jutro 6, pojutrze 7 i pójdzie Mam tak z brzuszkami, najpierw robię 50, potem 70..aż lecę z 200. To jest już dla mnie malusieńki wysiłek.
    Walka o zdrowie!
    1 cel

  10. #170
    _MAXI_ Guest

    Domyślnie Odp: Jak zmienić myślenie? Help!

    Czyli mój nowy cel wytrwać 30 dni z Jilian.Zaczynam od dziś.Cwiczycie to zyou tube?

Strona 17 z 51 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •