Strona 12 z 83 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 828
Like Tree265Lubią to

Wątek: 114kg START !

  1. #111
    Awatar Czarna_Pani
    Czarna_Pani jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-06-2013
    Mieszka w
    PODLASIE
    Posty
    1,204

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Syrfinko podaję wagę STARTOWĄ do boju.
    110,6kg masakra.

  2. #112
    syrfina jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Posty
    13,979
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Hihi. No nie narzekaj. Przecież idzie ku lepszemu.
    Moja startowa 98,8 kg.
    Muszę sobie gdzieś zapisać bo zapomnim .
    Do boju .

    Oj, będzie się działo. Będzie mnie mało

  3. #113
    Awatar Czarna_Pani
    Czarna_Pani jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-06-2013
    Mieszka w
    PODLASIE
    Posty
    1,204

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Nie wiem czy waga moich rodzico nie zawyza , bynajmniej mam taka nadIeje jutro jade juz do siebie wiec w srode zwaze sie na swojej

  4. #114
    Awatar Czarna_Pani
    Czarna_Pani jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-06-2013
    Mieszka w
    PODLASIE
    Posty
    1,204

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Dziś mniej . Wystarczyło wczoraj mniej zjeść i nie chodzić non stop najedzoną .
    Waga 109.8 kg.
    Tessa81 lubi to.

  5. #115
    syrfina jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Posty
    13,979
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Dla odmiany ja mam dziś wzrost . 99,6 .
    Widzisz słoneczko. Rywalizacja dobrze na Ciebie wpływa . Buziole.

    Oj, będzie się działo. Będzie mnie mało

  6. #116
    Awatar Czarna_Pani
    Czarna_Pani jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-06-2013
    Mieszka w
    PODLASIE
    Posty
    1,204

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Chyba masz rację. Niby nic a jednak człowiek już się pilnuje

  7. #117
    syrfina jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Posty
    13,979
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Zajrzyj na mój wątek. Już jest nas cztery w wyścigach. I chyba na tym poprzestanie.W każdym razie tak mi się wydaje .
    A tak poza tym jak mija dzionek?

    Oj, będzie się działo. Będzie mnie mało

  8. #118
    Tessa81 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    16-02-2014
    Posty
    1,022

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    AA ja wam pokibicuję tylko :P bo sie nie przyłączę bo jak ja zaczynam zabardzo napierac to juz mi wcale nic nie idzie :P więc ja sobie ide powoli ( w sumie to bardzo powoli ale do przodu :P

    To ile juz pochudłyście ??:P

  9. #119
    Awatar Czarna_Pani
    Czarna_Pani jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    21-06-2013
    Mieszka w
    PODLASIE
    Posty
    1,204

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Ło .... całe 0,8kg od wczoraj

    Mały śpi. Nie chce mi się kąpać. Mężuś przyjeżdża w środę. Bynajmniej taka jest wstępna wersja, bo może zostanie na majówkę w pracy.
    Nie pisałam Wam, ale pracuje teraz w delegacji i widzimy się średnio do dwa tygodnie. Słomiana wdówka teraz jestem.

  10. #120
    syrfina jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Posty
    13,979
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: 114kg START !

    Hehe. Ja taka słomiana to od prawie od zawsze jestem . Odpoczniesz trochę od garów i łatwiej jest wtedy dietkę trzymać jak się ma na głowie tylko dzieciaka .

    Oj, będzie się działo. Będzie mnie mało

Strona 12 z 83 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •