Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Witam

  1. #1
    makwalz jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    28-11-2010
    Mieszka w
    wrocław
    Posty
    3
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Witam

    jestem nowa więc witam wszystkich. Mam do zrzucenia 27 kg - tyle to moje marzenie. Powiem szczerze - nie wiem od czego zacząć.

  2. #2
    Awatar waszka
    waszka jest nieaktywny Sławny na forum
    Dołączył
    08-04-2004
    Mieszka w
    Ursynów / Kołbiel
    Posty
    29,020
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: Witam

    to proste - od ograniczenia jedzenia MŻ ( mniej żreć) i zwiększenia aktywnosci - więcej ruchu....
    a potem tylko konsekwencja
    powodzenia
    Jestem tutaj: Surrender
    72.1-->-- 65,3-->57
    obecnie spadło 6,8kg.
    BMI: 24,88 - Prawidłowe odchudzanie kosmetyczne

  3. #3
    lalka666 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    11-02-2010
    Mieszka w
    Mazury
    Posty
    989

    Domyślnie Odp: Witam

    Witaj.
    na sam początek opowiedz nam coś o sobie.
    jak wygląda Twój dzień? jaki prowadzisz tryb życia?

  4. #4
    Awatar KatusKitekatus
    KatusKitekatus jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    26-02-2010
    Mieszka w
    katowice
    Posty
    3,156

    Domyślnie Odp: Witam

    Właśnie, dorzuć kilka informacji o sobie a my pomożemy Ci wybrać dietę i udzielimy kilku przydatnych wskazówek w odchudzaniu

    Nie wiesz od czego zacząć? Tak faktycznie to już zaczęłaś samym faktem,że pojawiłaś się tutaj i napisałas do nas

  5. #5
    Awatar Becia79
    Becia79 jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    02-11-2004
    Mieszka w
    Gliwice
    Posty
    53

    Domyślnie Odp: Witam

    Ja jak zaczelam sie odchudzac, to najpierw wprowadzilam diete 1000 kalorii, a po jakis 2 tygodniach dopiero rowerek stacjonarny. A to dlatego, ze bylo mi ciezko sie przyzwyczaic do tak malej ilosci jedzenia, ciagle mi bylo slabo i bolala mnie glowa ale potem bylo juz ok, super sie czulam.Tak wiec ja polecam najpierw dietka, az organizm zaskoczy zmiany, a potem pomalu cwiczonka Pozrawiam serdecznie i powodzenia.

  6. #6
    makwalz jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    28-11-2010
    Mieszka w
    wrocław
    Posty
    3
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: Witam

    Wstaję o 7 rano, szybko prysznic, kawa z mlekiem bez cukru, przygotowanie kaszy dla dziecka - 2 lata. Około godziny 8.20 wychodzimy z domu - dziecko jedzie do niani, ja do pracy ( na dworzec na pieszo, potem pociągiem 20 minut ). Zaczynam pracę o9.30 - jak przychodzę do biura, szybko jem śniadanie - 2 kromki+rama+wędlina. Praca siedząca. Po 2 godzinach jabłko, banan lub inny owoc. W międzyczasie herbata - zielona, czerwona lub ziołowa no i około 13 kawa z mlekiem. Czasem jeszcze jedna kanapka lub bułka słodka ( brrrr ). Do domu wracamy koło 17, więc obiad ( czasem gotujemy, czasem zamawiamy na mieście ). Czasem jakieś ciastko ( rzadko ale jednak - oduczam się - ale przy mężu nie zawsze się da ). Około 20.30 - kanapka ( 2 ). Chleb - zwykły biały. Był czas że chodziłam na taniec brzucha - 2 razy w tyg, ale zmienili godziny i nie mogłam sie dopasować przez pracę. Takie moje życie. Po obiedzie - zabawy z córką, tańce, spacery do parku, wygłupy.

  7. #7
    Awatar monik78
    monik78 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    13-01-2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    243

    Domyślnie Odp: Witam

    witaj makwalz

    Sama kawa na pusty żołądek to nie jest najlepszy pomysł...Lepiej gdybyś jadła śniadanie w domu - a w pracy dopiero drugie śniadanie.
    Z tym, że sama kanapka z wędliną za dużo nie wnosi... zmień białe, nic niewartościowe pieczywo na pełnoziarniste... Jeśli możesz połóż pod tą wędlinę sałatę, dopiero potem wędlinę (chudą!), ogórek, papryka + kiełki. Przy okazji dostarczysz trochę niezbędnych witamin a kolorowa kanapka bardziej oko cieszy.
    Same kanapki dzień w dzień na śniadania to też trochę nudno... Staraj się urozmaicać śniadania, raz kanapka, raz musli z jogurtem, raz twarożek ziarnisty light z warzywami. Ważne, żebyś miała urozmaicenie.
    Drugie śniadanie - owoc - super! Możesz sobie też przygotowywać koktajle owocowe.

    W odchudzaniu bardzo ważna jest regularność posiłków. Staraj się, aby jeść 4-5 posiłków dziennie.
    Przerwy między posiłkami nie powinny być krótsze niż 2 godziny oraz nie powinny być dłuższe niż 4 godziny.
    Ostatni posiłek najpóźniej 3 godziny przed snem.


    Na obiad staraj się przygotowywać mięso gotowane na parze lub w piekarniku, bądź na patelni teflonowej bez tłuszczu. Do tego czy to ryż brązowy, czy kasza, czy 2-3 ziemniaki + dużo surówki. Jeśli gotujesz zupy -to na udkach bądź skrzydełkach, ale bez skóry! Zabielanie jogurtem naturalnym.

    Kolejna rzecz to niestety ale pozbycie się wszelakich przypraw, które zawierają glutaminian sodu.

    Ale zanim zabierzesz się na dobre za odchudzanie proponuję lekturę tutejszej skarbnicy wiedzy jaką jest ABC odchudzania
    ABC odchudzania - z mądrości forumowych - Grupy Wsparcia Dieta.pl

    Ja skorzystałam z usług dietetyczki i nie żałuję, mam zróżnicowane i bardzo ciekawe menu które zachęca do odchudzania

    Jak będziesz miała pytania, dawaj śmiało. Pomożemy!


    Trzecie podejście do diety - start 18.03.2011 z wagi 80,6 kg
    Tu jestem Nowy rok - czas na nową JA! - Grupy Wsparcia Dieta.pl

  8. #8
    makwalz jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    28-11-2010
    Mieszka w
    wrocław
    Posty
    3
    Wpisy na blogu
    1

    Domyślnie Odp: Witam

    Dziękuję. Zabiorę się za lekturę ABC Odchudzania. Od dziś nie jem słodyczy. I kolacja najpóźniej o 19.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •