Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: duży problem, duży Ja

sajmonus86 jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Szczecin

Domyślnie duży problem, duży Ja

Witam, jestem Szymon

mam 23 lata i problem z nadwagą. Ważę ok 140 kg przy wzroście 179cm, mam problemy z nadciśnieniem. Nie potrafię się zmobilizować do pracy nad sobą. Kiedyś próbowałem zjechałem do 120 kg ale waga powróciła. Jestem studentem wiec jest mi bardzo trudno przestrzegać diety gdyż zajęcia są porozbijane i ciężko o regularne posiłki. Praktycznie jem 2 razy na dzień. Jest to jakieś śniadanie w postaci bułki z bufetu i obiad, jakiś słoik czegoś przywieziony z domu, lub coś taniego, makaron z sosem itp, tkz studenckie żarcie. Niestety takie są realia. Może pomożecie mi ustalić jakąś dietę i polecić odpowiednie ćwiczenia dla mnie. Męczy mnie powoli to być za dużym w świecie małych ludzi.

pozdrawiam

Iris_Iris jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Kraków

Domyślnie Odp: duży problem, duży Ja

Cytat Zamieszczone przez sajmonus86 Zobacz posta
    Witam, jestem Szymon

mam 23 lata i problem z nadwagą. Ważę ok 140 kg przy wzroście 179cm, mam problemy z nadciśnieniem. Nie potrafię się zmobilizować do pracy nad sobą. Kiedyś próbowałem zjechałem do 120 kg ale waga powróciła. Jestem studentem wiec jest mi bardzo trudno przestrzegać diety gdyż zajęcia są porozbijane i ciężko o regularne posiłki. Praktycznie jem 2 razy na dzień. Jest to jakieś śniadanie w postaci bułki z bufetu i obiad, jakiś słoik czegoś przywieziony z domu, lub coś taniego, makaron z sosem itp, tkz studenckie żarcie. Niestety takie są realia. Może pomożecie mi ustalić jakąś dietę i polecić odpowiednie ćwiczenia dla mnie. Męczy mnie powoli to być za dużym w świecie małych ludzi.

pozdrawiam

Napisz dokładnie swoje przykładowe menu (włączając w to wielkość zjadanych porcji).Napisz też jak wygląda Twoja aktywność fizyczna.
    I najwazniejsze czy masz jakieś kłopoty ze zdrowiem?

elunka jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w