Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49
Like Tree6Lubią to

Wątek: Podążanie za stereotypami.

Niziutkowa jest nieaktywny Nowy na forum

Post Czas Start! Czyli -17kg!

Cześć, jestem Niziutkowa i mam 19 lat (niedługo 20). Studiuję informatykę. Mam 154cm wzrostu. Jestem na dukanie od 03.01.2016(wtedy już zaczęłam). Zaczynałam z wagą 64kg, aktualnie ważę 62,4kg. Po pierwszym dniu schudłam 0,7kg, po drugim 0,7kg, po trzecim 0,2kg, a po czwartym NIC. Dzisiaj jest piąty dzień fazy ataku, którą chce poprowadzić 7 dni. Może jem za dużo soli? Albo za mało jem, albo za mało pije? Dzisiaj się poprawię i zobaczymy jak jutro będzie. Chciałabym ważyć 47kg, przy moim wzroście to normalna waga. Teraz mam nadwagę. Od podstawówki jestem grubaskiem. Mam już dość obelg i dołowania się i płakania więc postanowiłam coś z tym zrobić. Życzcie powodzenia
    EDIT: Czy to normalne, że jestem zmęczona i mam problemy z koncentracją? Jak temu zapobiec?
    Ostatnio edytowane przez Niziutkowa ; 07-01-2016 o 17:08

Domyślnie Odp: Czas Start! Czyli -17kg!

Czy ktoś to w ogóle przeczytał...?

Awatar MeganVaye
    MeganVaye jest nieaktywny Znany na forum
    Wpisy na blogu
    2

Cześć Niziutkowa

Będę wpadać aby oglądać twoje postępy
    Co do tego czy jesz za dużo soli, byś musiała napisać co jesz, bo pamiętajmy, że soli jest dużo w przetworzonych produktach spożywczych. Człowiek nie powinien przekraczać 5 g soli na dzień. Jest to powiedzmy łyżka soli. Czy ona powoduje zastój wagi? Może, ale nie w wielkim stopniu, głównie powoduje zatrzymywanie się wody w organizmie.

Pamiętaj też, że zawsze jest tak, że na samym początku diety, waga szybko schodzi w dół, bo dla organizmu jest to coś nowego, potem się wyrównuje i tracimy wagę stopniowo. Dlatego nie spiesz się, człowiek powinien chudnąć od 1 do max 1,5 kg na tydzień.

Powodzenia ;]

Przygotowania do półmaratonu

Awatar mufinka0
    mufinka0 jest nieaktywny Sławny na forum

Dlaczego Dukan?