Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Moli - przygoda z ONZ

Molinezja_84 Guest

Domyślnie Moli - przygoda z ONZ

Witam wszystkich!
    Przyszedł czas na mój pamiętnik

O mnie: jestem młodą mamą, mój synek Michałek pojutrze skończy 6 miesięcy, póki co zajmuję się domem i dzieckiem, studiuję zaocznie, mam 25 lat, waga obecnie 70kg, 163 cm wzrostu.

Historia odchudzania: do wieku lat 20 ważyłam zawsze coś około 55kg, później przytyłam po antykoncepcji hormonalnej do 65kg, zaczęłam jeść inaczej i chodzić na basen - schudłam do 58,5 kg i ... wróciłam do złych nawyków, więc waga po jakiś 2 latach systematycznego wzrastania wróciła znów do 65kg. Tuż przed ciążą przytyłam 3 kg - wakacje, nuda, mało ruchu, dużo podjadania :/ A w ciąży... Tuż przed porodem ważyłam 92,2kg. Miesiąc po porodzie bez stosowania żadnych diet waga pokazała 80kg i tak zostało - co dla mnie było tragedią! 9go czerwca, czyli 2 miesiące po urodzeniu synka wzięłam się za dietę proteinową Dukana. W I fazie w 6 dni zrzuciłam 4kg - tyle wody zostało we mnie po ciąży!! Szło mi nieźle, schudłam 12kg (do 68kg), ale po 2 miesiącach miałam już serdecznie dość, zaczęłam znów jeść normalne jedzenie, na początku nawet dalej chudłam, bo pilnowałam ilości jedzenia, starałam się jeść jak najmniej rzeczy absolutnie zakazanych w diecie, ale w końcu wróciło mi 2 kg. Próbowałam wracać do Dukana, ale jogurciki naturalne i twarożek wychodziły mi już bokiem Dlatego pozostałe kilogramy, które chcę stracić (od 10 do 15) mam zamiar zwalczać dietą ONZ, w której oprócz tego co jadłam na Dukanie mogę sięgać po pełnoziarnisty chleb oraz owoce. Zaczynam od dzisiaj. Mam nadzieję, że nie będę popełniać błędów stosując tą dietę - przyznam, że e-book o diecie jest trochę ubogi np. brak tam przepisów itp., ale widzę, że na forum są fantastyczne dziewczyny, które dzielą się pomysłami, przepisami, jadłospisami