Strona 1 z 2174 1 2 3 11 51 101 501 1001 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21739

Wątek: Paranoje we dwoje- czyli ja i dr.Dukan:)

Awatar GuanoApes
    GuanoApes jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Warszawa
    Wpisy na blogu
    1

Domyślnie Paranoje we dwoje- czyli ja i dr.Dukan:)

Witam serdecznie wszystkich,których przypadkiem zawiało w moje strony Mam na imię Wiolka,mam 20lat.Mieszkam i studiuję w Białymstoku.Przygodę z dieta.pl i Dukanem zaczęłam w lutym 2010..W wakacje wszystkie starania poszły na marne i od października znowu walczę.Pierwszy cel 59kg,drugi 55kg.Marzenia...eh. Zapraszam. Będziemy razem śmiać się,cieszyć (ze spadków i nie tylko), płakać,martwić,debatować,rozwiązywać problemy etcZgromadzona tu śmietanka towarzyska jest świetnym kompanem w złych i dobrych chwilach.Ah..w słowach nie wyrażę panującej tu atmosfery.
    Zajrzyj,poczytaj,zostań z nami
    Pozdrawiam przepysznie!

LISTA OBECNOŚCI:

• GuanoApes-Wiolka
    • Bocian201-Kasia
    • Mazik-Marzena
    • ulabrzydula_ulala-Ula
    • WaszaDzielnicowa-Ela
    • magda5555-Magda
    • Malinka- Halinka
    • Gralicho-Grażynka
    • aagaa22-Agnieszka
    • LadyShadowFlame-Monika
    • aglias-Agnieszka
    • Tattoo-Ula
    • PsiapsiUla- Ula
    • rivalry- Dorotka
    • rotaryblod-Magda
    • Alimar-Alicja
    • Smile- Marta (Tusia)
    • Madziulek86- Magda
    • cheapmonday- Nicol
    • Agula32- Agnieszka

Tłumaczenie testu Dukana:Test Dukana - Grupy Wsparcia Dieta.pl

PRZEPISY

1. Ciekawe Przepisy [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    2. Budyń bez skrobi Grupy Wsparcia Dieta.pl - Wyświetl Pojedyńczy Post - Paranoje we dwoje- czyli ja i dr.Dukan
    3. Deser zebra [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    4. Jogurt czekoladowy [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    5. Ciasto rabarbarowe Grupy Wsparcia Dieta.pl - Wyświetl Pojedyńczy Post - Paranoje we dwoje- czyli ja i dr.Dukan]