Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
Like Tree1Lubią to

Wątek: Trizer - nie miałam już siły

Awatar Brewka0
    Brewka0 jest nieaktywny Nowy na forum

Domyślnie Trizer - nie miałam już siły

Cześć wszystkim! Jest to mój pierwszy post, dlatego sądzę, że wypada aby wszyscy mnie trochę bliżej poznali. Mam na imię Edyta i jestem studentką piątego roku psychologii, na studiach na szczęście nie mam większych kłopotów. Mój problem jest całkiem innej natury. Jestem już tym wszystkim zmęczona...

Zdecydowałam się tutaj napisać, chociaż nawet pisząc te słowa wątpię w słuszność tej decyzji. Nie wiem jakie komentarze usłyszę z waszej strony, ale taka jest moja historia i wierzę, że prawda w tym przypadku jest najlepsza.

Od zawsze miałam problemy z masą ciała. Nie byłam małym dzieckiem, kto wie, może to wina genów, może moja mama była nadopiekuńcza i karmiła mnie jakby miała dwójkę dzieci. Niezależnie od powodów, w młodości spotykała mnie masa niechcianych komentarzy. Ich adresatami byli przeważnie rówieśnicy, jednak nawet w oczach rodziny widziałam te spojrzenia odrzucenia, może z grzeczności nic nie mówili...

Nie byłam otyła, ale nie podobałam się samej sobie, a to jest straszny stan dla umysłu... Może są tu dziewczyny, które czują lub czuły się podobnie i wiedzą jak to jest. Najbardziej przybijające w tym wszystkim jest to, że ja szczerze próbowałam się zmienić. Próbowałam różnych diet, trenowałam intensywnie w zaciszu własnego domu. Czasami waga skakała o 1 kilogram w dól, tak się wtedy cieszyłam, jednak była to radość chwilowa, ponieważ zmiany te nie były stałe...
    Szczerze? Byłam tym już taka wyczerpana... Nie wiedziałam co robić...