Leencia to nie istotne ile masz lat -najważniejsze ,że jesteś.
Wersja do druku
Leencia to nie istotne ile masz lat -najważniejsze ,że jesteś.
Bardzo sluszna uwaga! Popieram w calej rozciaglosci! :mdr:
Mar-za a powiesz nam cos moze o sobie?
Dziewczyny kochane! spadam w poduchy! Dobranoc i do jutra!
http://id.joe.pl/sub_images/pictures...75b3f5_th2.gif
Witam ciemną mroźną nocą. To ja Zenia. Dobrze, że Krystynka mnie odnalazła :mdr:
Witam w niedzielę :)
Przedstawiam się i ja, choć "starym" forumowiczkom jestem znana .
Jestem Agnieszka( miłka) Można nazywać mnie tak i tak -----> Kryniu:mdr:
Mam 50 lat , jestem nauczycielką w szkole specjalnej, uczę dzieci upośledzone umysłowo języka polskiego i choć kocham swoja pracę, to jestem już zmęczona.
Mam dwoje dzieci- córka 27 lat, dziennikarka w Gazecie Prawnej mieszka z mężem w Warszawie
syn 15 lat gimnazjalista
mąż w tym roku kończy 50 lat, ma własną firmę geodezyjną :)
Ja uwielbiam czytać książki, śpiewać -od 15 lat śpiewam w chórze kościelnym), pływać, grać w karty w Kurniku i latać po internecie.
Zeniu, super, że nas odnalazłaś, nawet jak rzadko będziesz nas odwiedzać, jak to masz w zwyczaju, to fajna jest świadomość, że wiesz, gdzie nas znaleźć.:great:
Leencia, jesteś prawie w wieku mojej córki, a ja dogaduję się z nią wspaniale, więc jak widzisz różnica wieku, nie ma znaczenia. Jest mi miło, że chcesz z nami pisać :)
Kropeczko, Marzo- :)
Kasiu, Twój upór aby zmienić sobie suwaczek jest godny podziwu , Ja po kilku próbach już bym odpuściła i szukała innej drogi:grrrrrr:
Bożenko, ja też chciałabym, żebyśmy mogły pisać tylko o sukcesach wagowych- tego życzę Tobie i nam wszystkim :)
Ewuś, zazdroszczę Ci samozaparcia do biegania, ja chodzę z kijami, ostatnio sobie trochę odpuściłam, ale od wczoraj wróciłam do kijów. Ja chodzę, a syn biega.
Gammus, no i po co nam umiejętność wklejania obrazków- nie to nie:na: