Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28
Like Tree1Lubią to

Wątek: Monika i walka o dawną siebie :)

Awatar moniczka2550
    moniczka2550 jest nieaktywny Nowy na forum
    Mieszka w
    Warszawa

Domyślnie Monika i walka o dawną siebie :)

Witajcie!
    Jestem Monika, mam prawie 21 lat, studiuję sobie medycynę, jestem na trzecim roku.
    Sprowadza mnie tutaj cholerna nadwaga, która po części jest efektem jojo, po części efektem mojego nieregularnego trybu życia i niezdrowego odżywiania się a po części również efektem depresji i niedoczynności tarczycy.
    3 lata temu byłam na diecie proteinowej i schudłam na niej z 105kg do 85kg. Niestety wszystko zmarnowałam i przy wzroście 180cm ważę dziś 121kg. Przeraziłam się kiedy to zobaczyłam.
    Teraz wyglądam tak ---> [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
    Tym sposobem dziś rozpoczęłam dietę kapuścianą- na dobry początek, a po 7 dniach planuję dietę niskowęglowodanową.
    Mam nadzieję, że wspólnie będzie się nam łatwiej zmagać ze znienawidzonymi kilogramami
    trzymajcie za mnie kciuki!

Awatar la_libertad
    la_libertad jest nieaktywny Znany na forum

Domyślnie Odp: Monika i walka o dawną siebie :)

Cześć, Moniko
    Miło spotkać na forum kogoś w tym samym wieku
    Powiedz, gdzie chowasz te kilogramy? Nigdy bym nie powiedziała że tyle ich chowasz!
    Trzymam kciuki, chcieć znaczy móc - uda Ci się

Awatar bibilola
    bibilola jest nieaktywny Znany na forum
    Wpisy na blogu
    366

7 dni na kapuscie??ojjjj....,powodzenia zycze...ja najwyzej 2-3 dni na kapuscie wytrzymuje..ale nie,ze akurat kapusciana diete sobie zapodaje specjalnie,tylko mi tak czasem smakowo wychodzi-nagotuje gar kapusty z warzywami-rodzaj zupy i jem ja 3 dni najwyzej..az mi bokiem zaczyna wychodzic.

121kg przy 180 to sie rozklada jednak inaczej,niz 121kg przy wzroscie 160...
    jakbym miala 180wzrostu z moja waga tobym sie juz wcale odchudzac nie musiala
    jestem po prostu za niska na moja wage.haha