Witam forumowiczów
Tytułem wstępu.
Wzrost: 183
Waga: 103kg
W dodatku student, co definiuje cały mój sposób odżywiania.
Nie dalej jak 2 lata temu pisałem tutaj na forum, że zaczynam się odchudzać. Wtedy z 116kg udało mi się schudnąć do 95 kg. Niestety utrata wagi spowodowana była raczej tym, że potrafiłem na obiad zjeść zupkę chińską i z lenistwa nic więcej nie gotować. Niestety wystarczyło wrócić na rok do rodzinnego domu i od razu 8 kg poszło w tyłek
Dlatego znowu powracam do wcześniej założonego celu - 78 kg jednak tym razem już z głową i nastawieniem, że nie uda mi się tego zrealizować w 3 miesiące, choć marzeniem było by gdybym w październiku tego roku mógł zobaczyć wagę jak najbardziej zbliżoną do wyznaczonego celu.
Niestety już na samym wstępie mam problem z ułożeniem dla siebie diety, a nawet jej realizacją. W skrócie moje największe problemy:
1. Jestem studentem dziennym, w dodatku pracuje. Wychodzę o 7:00 z domu, wracam często o 19:00 - 22:00,dlatego mam problem z dobraniem jadłospisu by móc jeść zgodnie z dietą, minimum 5 posiłków.
2. Czas przygotowania posiłków lub proces ich robienia jest dla mnie zbyt skomplikowany, czasochłonny - dlatego wtedy najczęściej sięgam po fast foody.
3. Mój największy wróg to chipsy, ciężko jest mi przejść w sklepie obok nich i ich nie kupić.
4. Dodatkowym minusem są finanse. Na jedzenie mam bardzo ograniczony budżet, dlatego moja dieta musi się z tym liczyć.
5. Brak ruchu wynikający z braku czasu.
To jest moja magiczna 5, która przez dłuższy czas wydawała mi się nie do przeskoczenia. Jednak biorę się w garść i zamierzam niedługo zobaczyć już pierwsze efekty. Dodatkowo postanowiłem , że będę sumiennie prowadzić ten pamiętnik z nadzieją, że dzięki temu zmotywuję się jeszcze bardziej.