Strona 1 z 33 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 329
Like Tree114Lubią to

Wątek: Nancy Drew i jej próby czyli 30 kg do zrzucenia!

Awatar nancydrew
    nancydrew jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Opole

Domyślnie Nancy Drew i jej próby czyli 30 kg do zrzucenia!

Witam Was dziewczyny! (i chłopaki)
    Jestem tu nowa i trochę zielona jeśli chodzi o sprawy forumowe. Nigdy nie miałam okazji udzielać się na żadnym forum, więc jeśli popełniam jakieś błędy to śmiało piszcie i zwracajcie mi uwagę
    Wiem, że wiele z Was zna się od dawna, liczę jednak, że to nie będzie przeszkodą w naszym wspólnym wspieraniu się i walkę o lepsze życie i piękne sylwetki
    Może napiszę parę słów o sobie. Mam 20 lat, studiuję. Nie jest to moje pierwsze podejście do diet, jakoś w liceum przybrałam koszmarnie na wadze, związane było to głównie z zajadaniem emocji, no i masz babo placek. 97 kg! Próbowałam różnych diet, a to jedna, a to druga, raz Dunkan, ale źle się na niej czułam, nie służyła mi. Teraz mam dietę ułożoną przed dietetyka, ale czekałam 3 miesiące zanim ją wdrążyłam w życie.
    Muszę przyznać, że mam wielkie wsparcie ze strony Mamy, która wiedząc, że chcę znów spróbować bez słowa zgodziła się i mi kibicuje. Plus, gotuje mi według tego, co ułożyła mi dietetyczka. Moim problemem są słodycze, bo prócz tego, nigdy nie jadłam jakoś dużo czy też tłusto, bo moja Mama gotuje naprawdę fajnie i zdrowo. Ale od jakiegoś czasu udało mi się zwalczyć zajadanie stresu (chodziłam nawet do psychologa) i myślę, że to najlepsza pora na zabranie się za siebie.
    Moja wymarzona waga to 65 kg. Chwilowo marzę aby do końca czerwca zrzucić 15 kg!
    Bardzo chciałabym wrócić na uczelnię w październiku odmieniona
    Chodzę 3 razy w tygodniu na siłownię, we wtorki w ramach wf-u uczelnianego oraz w weekendy (piątek i sobota) u siebie w domu.