Strona 1 z 29 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 284

Wątek: Back on track!

Cauchy jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Kraków

Talking Back on track!

Udało się. Do chrzanu z tym nowym forum, ot co.

Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć, a nie wiedzą..
    Lat mam 23, dwa lata temu pierwszy raz odchudzałam się z forum i udało mi się w około 7 miesięcy schudnąć 38kg - ze 110kg zeszłam do 72kg. Niestety potem sobie odpuściłam i nie wiedzieć kiedy kilogramy wróciły. Z końcem maja tego roku stanęłam na wadze i się przeraziłam, toteż ponownie walczę o tamten sukces. Moja docelowa waga to 56kg, więc jestem cierpliwie nastawiona do diety .
    Póki co udało mi się schudnąć 15kg, dieta - początkowo 1000kcal, teraz 1100kcal. Dużo jeżdżę na rowerze i staram się więcej spacerować niż jeździć MPK, bo MPK nie lubię i nie chcę im dać zarabiać!
    Jestem z Krakowa, studiuję matematykę (dziennie), pracuję.

Zaraz postaram się też przekleić ostatni konkretny post z tamtego forum, żeby zachować ciągłość i żeby było o czym..

C.
    Ostatnio edytowane przez Cauchy ; 31-07-2008 o 14:10
    A do mnie TĘDY - walczę od nowa.

maniuta81 jest nieaktywny Nowy na forum

Domyślnie

no muszę być pierwsza

Cauchy jest nieaktywny Znany na forum
    Mieszka w
    Kraków

Talking Czwartkowy raport.

Hej hej.

Jutro rano przyjeżdża luby i pewnie zostanie na jakiś (może nawet) tydzień, więc mniej mnie będzie na forum, niemniej jednak założę wątek na nowym.. I wkleję tam tego posta, żeby już jakoś konkretniej zacząć. Eh, szkoda, że nam jednak nie poprzenosili tematów. Trudno..

Jako że jutro mogę nie mieć sposobności, to postanowiłam się zważyć dzisiaj rano - i było tuż przed 95kg, bleee.. no trudno. Będę sobie wmawiać, że trzymam wodę przed okresem, który powinien nadejść w ciągu dwóch tygodni od skończenia zażywania leku - a skończyłam w niedzielę..